Alexander's synsvinkel: Fredag 24 November 2017, 17:38, klar himmel, koldt - Ethans families hus, Hilhurst, England.
Jeg hader egentlig at være hjemme. Hos min mor, er der altid larm og jeg kan ærligt ikke fordrage Matthew. Han tror bare, han kan komme ind i min, mors og Noras familie, bolle mor tyk og få en eller anden snottet unge, der skriger konstant. Jeg kunne selvfølgelig bare bo hos far, men jeg kan ligesom ikke med ham. Der går aldrig mere end max tre minutter, før vi står og råber og skriger af hinanden og det er der sku ikke nogen, der kan holde ud i længden, så jeg bor hos mor og Matthew. Jeg bruger dog det meste af min tid hos Ethan. Ja, de betragter mig nærmest som en del af deres familie. Hans mor er vildt sød og behandler mig, som om jeg også var hendes søn. Ethans far er sjældent hjemme, han arbejder vidst ret meget. Det er nok også grunden til, at de bor i det her kæmpe store flotte hvide villa hus på den dyreste villavej i Hilhurst. Ja, jeg indrømmer, at jeg til tider er lidt misundelig på hans liv, især hans forhold til hans søster, Carmen. Carmen er pisse charmerende og kun et enkelt år yngre end Ethan og jeg. Hun er cirka lige flabet som Ethan, men samtidig er hun pisse sød og nem at snakke med.
Jeg har smidt mig på sofaen i deres store stue og ligger bare og stener tv. Ethan er vidst gået i bad eller sådan noget. Vi skal til fest senere, så jeg snupper bare et bad efter ham. Jeg har tjekket 'Boring' alt for mange gange i dag, inklusiv mine sms'er og opkald i håb om, at Bella har haft skrevet eller ringet. Hun har konstant gået rundt i mine tanker, siden hun FaceTimede mig for en uges tid siden. Jeg tror uden pis, hun er den flotteste pige, jeg nogensinde har set og det er så pisse frustrerende, at jeg har det sådan her. Jeg forstår ikke, hvordan hun kan have den virkning på mig, når jeg ved, at hun bor 5 timer væk? Måske er det derfor, fordi jeg ved, at jeg ikke kan få hende, så vil jeg gerne have hende? Jeg ved det ikke, men det irriterer og frustrerer mig, at jeg ikke har det med hende, som med alle andre. Hun kan ikke bare komme ind i mit liv og hjemsøge mine tanker på den måde. Jeg må kraftedme til at være noget mere afvisende overfor hende. Det er bare så fucking svært, hver gang hun ringer skifter mit humør og jeg bliver straks mere glad, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor. Et eller andet sted ville jeg ønske, at jeg bare droppede det hele med hende. Stoppede med at svare, blokerede hende alle steder, og jeg har været tæt på at gøre det, men jeg kan ikke få mig selv til det, for jeg kan fucking ikke få hende ud af mit hovede!! Jeg går konstant og håber på, at hun ringer eller skriver. Vi har skrevet i over 2 måneder, og jeg er nærmest blevet afhængig af at skrive med hende, jeg forstår det virkelig ikke. Det er noget fucking lort. Jeg sværger, når jeg tager til fest i aften, så bliver jeg simpelthen nødt til at komme på andre tanker. Jeg tror, jeg finder en eller anden fræk lille tøs, men det skal for guds skyld ikke være Sophia! Fuck no, hende orker jeg på ingen måde. En ny pige, jeg ikke har prøvet før. Well okay, det kan godt blive svært, det er begrænset med piger i Hilhurst. Det er ikke ligefrem jordens største by. Jeg ryster på hovedet, det er ikke pointen, Alex! Ny pige, Bella skal ud af hovedet nu, det duer for fanden ikke, at jeg går rundt og tænker på hende hele tiden.
"Alex?" Carmens stemme afbryder mine Bella-fikserede tanker, og jeg vender mig rundt i sofaen og kigger på hende med et stort smil.
"Ethans lillesøster?" Svarer jeg kækt og et drillende smil finder frem på mine læber. Hun ruller øjne af min åndsvage opførsel og kommer hen til mig.
"Jeg ville bare sige, at Ethan er fucking langsom til at gå i bad, når han skal gøre sig lækker til at score 'damer'." Hun ryster på hovedet og ruller øjne igen, da hun siger ordet damer, men fortsætter så; "Så hvis du vil kan du bare låne mit badeværelse ellers bliver I jo aldrig færdige." Hun smiler skævt til mig og kører en hånd gennem hendes lange hår. Jeg er ret vild med langt hår, ærligt så synes jeg, at det er pisse flot og for det meste dufter pigers hår også ret godt. Jeg rejser mig op fra sofaen og kigger på hende med et flabet smil.
YOU ARE READING
Strangers
RomanceAlex og Bella er modsætninger af hinanden. Han gør akkurat som det passer ham og har bestemt ikke travlt med at komme væk fra fester, druk og piger. Bella derimod er typen, der er til faste forhold, arbejder mere end hun burde, samtidig med hun pass...