One man's trash, is another man's gold

164 8 0
                                    

Isabellas's synsvinkel: Onsdag 11 April  2018, 11.46, solskin, køligt -, Hawking High School, London, England.

Vi har engelsk og mine tanker er alle andre steder end rettet mod undervisningen. Jeg ved ikke, hvad der går af mig. Lidt over det sidste halve års tid er det bare som om, at skolen slet ikke er så vigtig for mig længere og jeg har ellers altid gået pisse meget op i skolen. Men det gik bare galt, da Chris slog op også dukkede Alex op. Ja, og nu er der Chad. Jeg ved ærligt ikke, hvad fanden jeg skal gøre. Tingene er gået virkelig hurtigt i mellem Chad og jeg, men på den anden side er jeg også bare vanvittigt glad for ham. Men alt det med Chad gjorde, at jeg mistede Alex og det ved jeg bare ikke, om jeg er klar til. Ja, jeg har aldrig mødt ham, men han betyder fandme mere end jeg lige regnede med og nu har jeg ikke snakket eller skrevet med ham i over en måned, hvilket er så fucking typisk. Alex gør virkelig aldrig, hvad man beder ham om. Han gør altid præcis, hvad der passer ham, også den ene gang, hvor jeg beder ham holde sig væk, så gør han det fandeme, og gud hvor jeg fortryder det. På den anden side kan jeg bare heller ikke skrive til ham og lade som ingenting, fordi han skylder at sige undskyld. Hans opførsel var på ingen måde fair, men jeg ved ikke det snart ikke. Det skulle jo også stoppe på et tidspunkt. Desuden har jeg Chad nu, og han gør mig virkelig også glad. Han er bare latterligt dejlig og forstående, mere end jeg troede han ville være, og hans afslappede væremåde er lige mig. Alex har altid været en smule til den overgearede side, hvorimod Chad han er bare rolig og forstående, men okay han er også 3 år ældre end Alex. Det kan virkelig også godt mærkes. Chad er så dejligt moden og det gør ham også vildt forstående. Jeg ved ikke helt, hvad Chad og jeg er. Egentlig kunne man vel godt kalde os et par, men jeg ved ikke. Vi har jo kun kendt hinanden på den her måde i en måneds tid, førhen var han jo bare min danseinstruktør. Jeg sukker og tænder fraværende min computer, mens min lærer begynder at snakke om en eller anden digtanalyse. Jeg åbner Boring frem og ser at Alex er online. Et kort øjeblik overvejer jeg at skrive til ham, men vælger bare at lukke fanen og gå på Facebook i stedet.. Og der er han selvfølgelig også online. Seriøst? Han giver mig virkelig heller ikke en fucking chance for at glemme ham helt. Jeg smækker min computer sammen igen og Madison skæver til mig med et løftet øjenbryn. Jeg ryster bare på hovedet og puster tungt ud, inden jeg sætter mig fraværende til at kigge ud af vinduet. Nu må det sgu da snart ringe ud.

"Okay, er du sød at fortælle mig, hvad fanden der foregår?" Madison haster efter mig ud fra engelsk lokalet, mens hun i farten prøver at pakke sine ting sammen. Jeg svarer hende ikke med det samme, men fortsætter bare med at gå i et alt for rask tempo ud mod parkeringspladsen. Har ikke rigtig lyst til at være i skole mere for i dag. Den dreng fylder mine tanker mere end han burde og det generer mig dybt. Hvorfor er Chad ikke nok for mig? Hvorfor har jeg brug for at Alex er en del af mit liv, når han aldrig har været det? Jeg forstår det ikke, og det er pisse forvirrende. Måske burde jeg gå til psykolog eller sådan noget, det kan være sådan en kan forklare mig mine yderst forvirrende tanker.

"Bella seriøst. Slap af og sæt farten ned, hvor skal du hen?" Spørger hun igen og griber fat i min skulder, men jeg ryster irriteret hendes hånd af. Selv Madison går mig på nerverne for tiden. Jeg kan mærke hun stopper op, sikkert forbavset over min afvisende adfærd, men jeg er altså pænt ligeglad.

"Isabella Boulder, er du sød at forklare mig, hvad der går igennem dit forvirrede hoved?!" Hendes stemme er bestemt og giver mig intet valg. Irriteret stopper jeg op og vender mig om mod hende, kan hun ikke se, at jeg bare vil have fred?!

"Jeg tager hen til Chad," svarer jeg ligegyldigt og vender mig om for at gå igen, men hun kommer tættere på og dæmper stemmerne lidt, så hele gangen ikke kan høre, hvad vi snakker om. Det ligner hende ellers ikke. Madison er fan af drama og følger med i ALT og jeg mener ALT, hvad der foregår på skolen. Seriøst, hvis man er i tvivl om noget, skal man bare spørge hende. Hun ved det med garanti.

StrangersWhere stories live. Discover now