Alexander's synsvinkel: Lørdag 23 Juni 2018, 23.42, nat stjerneklar himmel - Klub X.
Jeg har faktisk aldrig været på X før, men jeg har hørt, at det skulle være fucking fedt. Derudover er jeg den eneste, der ikke er fyldt 18, så i princippet burde jeg ikke kunne komme ind, men vi regner ikke med, at det bliver et problem. Jeg ser ikke ligefrem lille ud, så det skal sgu nok gå. X er et ret dyrt sted, men Ethans far kender fucking alle, og han har åbenbart en eller anden vild aftale med ham, der styrer stedet, så han sagde, at vi bare skulle sige hans navn og vise noget ID også skulle vi gerne være inde ellers må vi jo ringe efter ham.
X ligger på toppen af en stor bygning og væggene er nærmest kun vinduer, så der er udsigt over hele byen, hvilket er fucking lækkert. Selv hernede på jorden hvor vi går, kan man høre bassen dunke oppe fra den 32'ende etage.
Mine fingre er flettet i Bellas, som vi bevæger os ned af gaden sammen med de andre festglade mennesker. Ethan og jeg har allerede kørt en helt del indenbords, og Madison har prøvet at følge så godt med, som hun nu kunne, men uden hun ville ende med at gå kold før 12. Bella har derimod intet drukket, men det ændrer ikke på, at humøret stadig er i top. Vi er næsten henne ved X bygningen og jeg må indrømme, at jeg allerede er ret beruset, da Ethan giver dørmanden vores navn og ID, inden vi bliver eskorteret videre ind i en elevator og op til den aller øverste etage, hvor selve klubben befinder sig. Jeg aner faktisk ikke, hvad der er i resten af bygningen, men jeg tror muligvis det er et hotel af en art.
"Det bliver fucking fedt," siger jeg og dasker Ethan på skulderen, inden jeg giver Bella et hurtigt kys. Dørene i elevatoren går op og vi krydser forhallen for at komme ind på klubben. Musikken var høj i forhallen, men det er intet imod, hvad den er inde i klubben og et stort smil glider over mine læber, da jeg ser alle de dansende og glade mennesker ude midt på gulvet. Der er små båse rundt langs væggene, også er der en mere afskærmet vip lounge i hjørnet. Vi beslutter at splitte os op, sådan at Ethan og jeg går op og skaffer noget at drikke, mens pigerne finder et bord. Jeg smider armen om skuldrene på Ethan, inden jeg roder i hans 'perfekte' hår med et grin. Han skubber til mig og bander mig langt væk, som om jeg ikke er klar over hvor fucking lang tid, han bruger på det lorte hår, tøs altså. Vi går op i baren og tager plads på hver vores stol, mens vi lige kigger ud over de dansende mennesker. Baren er hævet en smule, så det er nemt at danne sig et overblik. Det samme gælder de forskellige båse, viploungen også dj pulten, som er hævet mest af alt.
"Nå B, skal vi have shots eller skal vi lige finde din dame for en aften?" Spørger jeg og må råbe for at overdøve musikken. Ethan sidder lidt og vurderer situationen, da han får øje på tre piger, der har kurs mod baren. To blondiner og en brunette, de er alle tre dullet helt op med udfordrende kjoler, svingende hår og ikke mindst høje hæle. Han puffer til mig med sin albue, og jeg ryster på hovedet. Jeg skal ikke til at tage kontakt til alle mulige andre tøser, jeg skal ned til Bella. Alkohol og så meget bar hud går ikke godt i spænd, så jeg skal ned til Bella.
"Ej plz Alex, vi byder dem bare på shots intet andet også må du gå. Jeg skal bare lige have hende den blonde der," råber han tilbage og nikker mod hende i midten. Jeg ryster opgivende på hovedet, og sætter min øl fra mig i det, jeg smider mit gamle og ikke mindst en smule rustne player smil på. Mine øjne lander på de 3 piger og jeg laver et overdrevet elevator blik på hende den grimmeste, hvilket veninden i midten ret hurtigt opdager og hvisker til hende. Den grimmes øjne fanger mine og jeg sender hende et charmerende smil, inden jeg træder ned fra min stol og går med afslappede selvsikre skridt over mod de tre piger. De puffer lidt til hinanden og jeg stopper op et stykke derfra, inden jeg vinker den grimmeste hen til mig. De grimmeste er altid de nemmeste, og jeg går stærkt udfra, at de to andre følger med. Den grimmeste fniser til sine veninder og går over til mig, jeg stikker hovedet helt ned til hendes øre.
YOU ARE READING
Strangers
RomanceAlex og Bella er modsætninger af hinanden. Han gør akkurat som det passer ham og har bestemt ikke travlt med at komme væk fra fester, druk og piger. Bella derimod er typen, der er til faste forhold, arbejder mere end hun burde, samtidig med hun pass...