Isabellas's synsvinkel: Onsdag 8 Marts 2018, 11.47, solskin, køligt -, Hawking High School, London, England.
Alex: Hvad skal du efter skole i dag, mus? <3
Min Iphone vibrerer for 117 gang i den her time. Altså passer den dreng aldrig sin skole eller hvad? Nej, det gør han ikke og det kommer egentlig heller ikke bag på mig. Men jeg prøver tildels at passe min, så det er en smule forstyrrende, men sødt, at han ikke vil lade mig være. Jeg fjerner igen fokus fra mine noter for at skæve til beskeden under bordet.
Bella: Jeg skal være sammen med Chad, hvorfor? <3
Jeg gik på date med Chad, som jeg lovede ham på brunch dagen og det var seriøst den hyggeligste date, jeg længe har været på. Han er så afslappet og behagelig at være sammen med, og vi klinger bare helt vildt godt.
Alex: Igen? Du er da ret meget sammen med ham efterhånden. Det er længe siden vi to har haft en snakkedag :/
Så meget er jeg da heller ikke sammen med Chad? Ja okay, jeg har måske ikke lige haft så meget tid til Alex på det sidste, men det er også svært, når jeg har skole, arbejde, Madison og nu også Chad. Der skal være tid til det hele også ryger min taletid med Alex, og det er ikke særlig sødt af mig. Det ved jeg godt, men på den anden side, så bor han så vanvittigt langt væk, at jeg stadig efter 5 måneder ikke har mødtes med ham. Tro mig, der er ikke noget, jeg hellere ville, men det er ikke sket og jeg kan altså ikke opgive mit liv for at snakke i telefon med en dreng, jeg aldrig har mødt. Det kan jeg simpelthen ikke. Og han er virkelig fantastisk, det er han og jeg ville ønske, at odds'ene ikke var sådan her, men det er de og jeg har vel et eller andet sted vidst, at der måske ville komme en dag, hvor en af os ikke havde så meget tid til den anden længere, og måske stopper vi også helt med at have kontakt til hinanden på et tidspunkt. Jeg håber det ikke, han er jo blevet en helt vildt god ven. Men ja, jeg ved det ikke. Jeg synes, det er møg svært alt sammen.
Bella: Han er vildt sød, og jeg er altså begyndt at blive ret glad for ham <3 Men ja, det er længe siden. Vi må finde en dag!
Det er faktisk lidt uhyggeligt, men Chad er virkelig kommet hurtigt under huden på mig. Han er så sød og forstående, og jeg nyder virkelig at være sammen med ham. Plus han er mere moden end nogle af de drenge, jeg tidligere har været sammen med. Ja, lige nu er han sgu bare ret dejlig.
Alex: Glad for ham? Allerede? Du har da kun kendt ham i sådan 1 måned
Seriøst Alex? Han virker sindssygt meget imod Chad og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg har kun fortalt gode ting om ham, og alligevel virker han som om, at Chad bare er en, han virkelig ikke kan udstå. Han har aldrig mødt Chad for fanden da! Ja, han har ikke engang mødt mig.
Bella: Alex, en måned er altså lang tid, hvad har du imod ham? Du virker sur :/
Et eller andet sted har jeg lyst til bare at lægge min Iphone fra mig og lade ham sejle i sin egen lille sø. Han kan ærlig talt ikke være det bekendt. Alex plejer virkelig at være sød og forstående, det var han især dengang jeg slog op med Chris, men nu er han bare en idiot. Ærligt.
Alex: Jeg er ikke sur. Jeg synes bare ikke, du tænker dig om. Du kender ham jo ikke efter en måned
Det kan han simpelthen ikke mene det der? Hvad er hans problem? Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor han har et behov for at opføre sig sådan der. Jeg troede, han var en af mine bedste venner også laver han den der. Kæft en spasser han er altså et eller andet sted føler jeg mig vildt såret.
Bella: Fordi det gør du eller hvad? Kender ham?
Jeg er et eller andet sted pisse sur på ham lige nu. Jeg synes virkelig ikke, han kan være det bekendt. Jeg er da aldrig blevet sur, når han har fortalt om hans tonsvis af piger, så nu må han altså lige stoppe sig selv.
YOU ARE READING
Strangers
RomanceAlex og Bella er modsætninger af hinanden. Han gør akkurat som det passer ham og har bestemt ikke travlt med at komme væk fra fester, druk og piger. Bella derimod er typen, der er til faste forhold, arbejder mere end hun burde, samtidig med hun pass...