Alexander's synsvinkel: Søndag 31 December 2017, 10.37, gråvejr, koldt - Alexanders værelse, Hilhurst, England.
"Skal du seriøst arbejde nytårsaften?" Spørger jeg med grødet morgen stemme. Jeg er stort set lige vågnet, men jeg så Bella havde skrevet og jeg magtede altså ikke lige at skrive, så jeg ringede. Desuden har hun den sødeste stemme, især hendes fnis og grin er dejligt også ser hun jo bare godt ud sådan altid.
"Ja. Jeg har jo fortalt dig, at fester ikke lige er mig," svarer Bella og jeg kan se, at hun kravlet tilbage i seng. Hun er cirka lige så meget morgenmenneske som mig eller jeg tror faktisk, jeg er mere end hende og det er vildt! Jeg er sådan nok jordens dårligste til at stå op om morgenen, og jeg kan virkelig sove længe, men hun kan sku sove længere end mig. Jeg er dybt imponeret.
"Hvis du tog med mig til fest ville du få det pisse sjovt," foreslår jeg og smiler skævt til hende. Jeg sværger, jeg aner ikke, hvad jeg skulle gøre uden internet nogle gange. En lille stemme i mig siger jeg så ville tage over at besøge hende, men jeg ved ikke helt. Der er trods alt ret langt til London og vi skal jo begge lige have en hel weekend fri.
"Det tvivler jeg ikke på, men skal du ikke følges med hende der, du scorede sidst, du var afsted, Aria var det ikke det, hun hed?" Spørger hun. Fuck, jeg glemmer altid alt om alle andre piger, når jeg taler med Bella. Jeg skæver over til mit ur og puster lettet ud, den er kun 10.39, og jeg skal først mødes med Aria kl.11.30. Vi har aftalt at spise frokost sammen, jeg gider egentlig ikke, men det kan jeg vel blive nødt til. Ville helst bare ligge og snakke her hele dagen, men det duer nok heller ikke.
"Hallo, hvis du reelt kom, ville Aria ikke have chance," svarer jeg bare og jeg kan fornemme en svag rødmen brede sig over hendes kinder. Men jeg mener det egentlig, jeg tror ikke, jeg har været så interesseret i en pige, som jeg er i hende og det er noget fucking lort.
"Alex stoop, det mener du ikke det der," svarer hun genert og jeg griner.
"Det gør jeg da i hvert fald!" Siger jeg hurtigt og hun ryster endnu en gang på hovedet af mig. Er jeg så åndssvag?
"Vi ved begge godt, at jeg ikke er din type og desuden ville du jo ikke kunne holde dig til én pige," svarer hun igen med et skævt smil og et bid i læben. Jeg synes sku ellers hun gør det meget godt. Ja, måske minder hun ikke lige om alle de andre piger, jeg har været sammen med, men hun er pisse sød, sjov og ret dejlig, og oven i det er hun jo også fucking lækker, og hvordan kom jeg lige ud på det her sidespor? Jeg kan ikke lide hende. Husk det nu Alex ffs! Det kommer ikke til at gå, det er du fucking nødt til at få øjnene op for. Det generer mig bare, fordi hun er anderledes end de andre piger og spændende og nej, Alex stop dig selv.
"Du har sku nok ret, smukke" svarer jeg kækt og sender hende det smil, jeg bruger i byen. Et der langt fra er ægte. Jeg ville sagtens kunne holde mig til en, hvis den person var ligesom hende. Jeg ville sagtens kunne holde mig til hende, men jeg må virkelig tage mig sammen og fatte, at hun er forbudt område og det kommer ikke til at ske.
"Nå babe, jeg vil sove lidt mere," svarer hun tilbage på mit 'smukke' og jeg griner kort, hvilket også får hende til at smile et smil, der varmer i maven. Jeg beder hende sove godt, inden vi lægger på. Jeg må sku nok hellere komme i tøjet, skal jo til frokost med Aria også senere til nytårsfest ude på landet. Det er Amber og Chloe, Arias to bedste veninder, der holder festen, og de plejer også at holde nogle rimelig vilde fester. Især fordi deres forældre vælter i penge og Chloe bor i et kæmpe fucking hus, der mere er et slot.
19.22
"Skål min skat." Min mor rækker sit glas frem mod mig og vil skåle for 117 gang i aften. Vi skal først være der ved Chloe kl.21.00, fordi pigerne mente, at folk ville spise hjemme med deres familier. Øhm nej tak! Min familie skal bare sidde herhjemme og hænge, fordi de har skrigeungen. Det er kun Nora og jeg, der skal ud. Nora skal vidst ud til en eller anden veninde også skal de spille fulde 15 årige. Ad, de er sku lidt klamme. Jeg sukker og skåler med min mor, inden jeg drikker hendes alt for billige champagne, fordi min familie heller ikke har nogen penge overhovedet. Det er kun min far, men ham trækker jeg sku også på ret tit taget i betragtning, at jeg nægter at bo hos ham. Generelt er jeg ikke specielt begejstret for de mænd min mor vælger. Bryder mig virkelig heller ikke om Matthew og jeg skændes så tit med ham, fordi jeg virkelig synes, han behandler mor som lort. Desuden tror han bare, han kan komme gående ind i mit liv og lege en eller klam far rolle, som jeg fucking ikke har brug for. Jeg klare det fint selv.
ESTÁS LEYENDO
Strangers
RomanceAlex og Bella er modsætninger af hinanden. Han gør akkurat som det passer ham og har bestemt ikke travlt med at komme væk fra fester, druk og piger. Bella derimod er typen, der er til faste forhold, arbejder mere end hun burde, samtidig med hun pass...