10. fejezet Mindent bele!

435 28 10
                                    

-Beijedt a mindenható! Hahaha. - nevetett gonoszan.

-Én?Soha! -olyan furcsa így a hangom. Mintha direkt torzítanám pedig nem.Ismét futok. Hirtelen egy olyan fényt fedezek fel amit akkor láttam mikor macskát eltalálta. Refleksz szerűen nyultam a jojómért de annak hült helyét találtam. Bepánikoltam, viszont amikor a fény már csak másfél méterre volt tőlem hirtelen kinyúlytottam a kezem. Egy burkot képeztem magam köré. Nem talált el, sőt ellenkezőleg. Vissza pattant a fény a burokról és Halálfej felé száguldott, de nem találta el mert még időben félreugrott. Ekkor letettem a kezem és a burok eltünt. Ötlettől vezérelve kinyújtottam eggyik kezem amiből fehér pillangók száltak ki. Minden pillangó szárnyán volt egy kisseb jelzés. Az eggyik pillangó a kezemre szált mikor megláttam hogy a rajta lévő jel egy fekete alapon zöld tappancs.

-Macska.... -suttogtam magam elé miközben a többi pillangóból egy egy már megmentett gonosz szált ki. Ám most az én oldalmon áltak. Minden eggyes ember akit valaha gonosszá tett Halálfej, ott volt. A pillangó ami éppen a kezemen pihent fura módon fényleni kezdett. Mivel a pillangó az eggyik tenyeremen pihent így a másik kezem rátettem és belesuttogtam a következőt: Kérlek kelj fel.Szeretlek! Azzal kiengettem a pillangót a kezeim közül aztán elszált.

Írói sz.

A kis pillangó szált a tiszta égen. Uti célja felé tartott ami a Agreste ház volt. Beszát egy ablakon ami Adrien szobájába vezetett. Oda szált a fiúhoz és beleszált a szívébe. Adrien körűl erős fény jelent meg. A fiúban megszólalt egy hang. Kérlek kelj fel. Szeretlek! 

Adrien/Fekete Macska sz.

Kérlek kelj fel. Szeretlek! Hallottam meg a szerelmem hangját. Kipattant a szemem. De felálni nem tudtam.
-Mi van velem? Plagg! Hahó Plagg! -hirtelen beugrott valami és a gyűrűmhez kaptam ám az nem volt ott ahol lennie kellett volna. A telefonomért nyultam mire bekapcsoltam furcsaság fogadott -6000 értesítés!? -megszogtam hogy a közösségi oldalaimon sok ember fordul meg de hogy ennyi! Rosszúl hittem. Elolvastam eggyet a sok körűl amit a +kids rakott ki az oldalára.
"Halálfej Vs. Katica/Macska hogy lehet ez!? Katica egyszerre használja a két talizmánt! Eddig semmi nem dőlt el de lehet most egyszer és utoljára katica elbukik! Vagy talán örök időkre vége az akumatizált embereknek! Nem tudjuk. Eggyet tehetünk. Senki ne menjen ki az utcákra és zárkózanak be. Ez Katica parancsa! Amint vannak fejlemények jelentkezünk!
+Kids"
Nem hiszek a szememnek. Az én bogaram. Csak ne legyen semmi baja. Hirtelen betörik az ablak és berepűl rajta......

Sziasztok Emberkék! Tudom tudom. Rettentő rég volt rész és ezért bocsánatot kérek de nagyon sokat kell mostanában tanulnom! Igyegszem sűrűbenn részt hozni. Remélem tetszett! A kövi részig is PUSZI!
Olívia⭐⭐⭐

Mit tegyek.... /szünetel/Where stories live. Discover now