Aaaaaaaaaa!!! Úr isten! Köszönöm köszönöm köszönöm szépen mindenkinek. Ez elmult napokban nagyon nemremélt dolgok történtek velem! (van ilyen szó?🤣)
Ugyanis meglet az 1K! Soha nem gondoltam volna! Úgy gondoltam hogy ha már ennyien vagyunk elmesélem hogy hogy pattant ki buksimból az ötlet.Egy téli hideg napon történt... Ácsi ácsi. Ez nem az én stílusom. Na normálisra forítva a szót. (ha eggyáltalán nálam létezik olyan hogy normális🤣) Szóval!
Egyik napon az eggyik barátnőmmel beszélgetni keztünk a wettpad-ről.(KMillaK)
Azelőtt is olvasgattam már az oldalon kölnböző story-kat de sose jutott eszembe hogy én is írjak. Ám amikor Millával beszélgettem (ellőbb említett személy❤️) megfogott valami. Hogy én szeretnék adni az embereknek valamit. És ha már a Wettpad volt a téma úgygondoltam elkezdek könyvet írni. Ám itt jött a bökkenő. Miről is írjak? Gondolkodtam hogy miről lenne érdemes. Valami ami nem szokványos egy 13 éves lánytól. Ekkor beugrott a Miraculous! Mivel így is Miraculous buzi vagyok nem kellet sokat agyalnom 🤤. Ám nem csak a vonzódásom a sorozat iránt miatt választottam. Hanem azért mert nagyon sokan elítélnek mert ezt szeretem. Szóval így keztem bele.És most itt vagyok. 1K-val 20 követővel 130 ⭐-gal. Jobbnál jobb helyezéseket elérve!
Szóval köszönöm. Köszönöm azt a sok bíztatást amit tőletek kaptam. Remek embereket ismertem meg. Remélem egyszer velük személyesen is találkozhatok. Szóval... Köszönöm! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Olívia
ESTÁS LEYENDO
Mit tegyek.... /szünetel/
FanficSziasztok Emberkék! Ez lesz a legelső miraculous történetem! Izgatott vagyok milyen véleményeket kapok szóval ha tetszik akkor csillagozd vagy komentelj! 😍 Jó olvasást! 😜