8.Fejezet Ide is eljutottunk.....

502 28 14
                                    

Marinette/Katica sz.

-Sss -tette ujjét a számra -Nyugodj meg itt vagyok. -mondta nyugtató hangon Adrien
Csak sírtam. Nem tudtam mit csináljak hogy abba maradjon. Már 2 perce zokogok amikor az ofőnk lépbe.
-Marinette nyugodj meg. -mondja szelíden
-Ne-nem tud-tudok.
-Tanárnő szerintem jót tenne neki egy kis friss levegő. -ajánlotta Adrien az ofőnek.
-Lehet i.....
Ekkor egy nagy robbanás szakította félbe -Maradjatok itt én meg figyelmeztetem az osztályt. -azzal kifutott az ajtón.
-Bogaram készen állsz? -tette fel a kérdést Adrien.
-Veled bármikor. -tettem egy fél mosolyt
-Ez a beszéd! Plagg karmokat ki!
-Tikki pöttyöket fel!

Futunk a tetőkön egymás mellett. Kerssük a gonoszt. Az eiffel toronyhoz közeledünk mikor meghallottam egy robbanást mellettem.
-Macska! -a földön feküdt nem tudtam mit tegyek. Nagyon megsérülhetett. Testéből szivárgott a vér de pontosan hogy honnan nem tudtam. Felkaptam és bevittem egy sikátorba. Visszaváltoztam. Megnéztem de nem éreztem hogy dobogna a szíve. Már sírtam. Egy éles zöld fény jelent meg körülötte. Visszaváltozott. De miért?
-Marinette vedd fel a gyűrűt! -monta hangosan Adrien kwami-a
-D-De?! -dadogtam de nem azért mert zavarba jöttem hanem mert még mindíg sírtam.
-Marinette bízz bennünk! -mondta már tikki is. -Utána mindent elmagyarázunk.
Felvettem a gyűrűt.
-É-és mit mit kell mondjak?
-Tikki, Plagg végső leszámonásra fel. -mondta Tikki és Plagg egyszerre
-Hogy mi?
-Jól hallottad! -mondta Tikki
-Csak így mentheted meg Adrient a haláltol. -mondta felháborodva Plagg. Ahogy kinmonta olyan érzés fogott el mikor végleg Katicává váltam.
-De ez csak egy akuma volt...
-Nem! Ez Halálfej volt! -mondta már kiabálva Tikki. Látszott rajtam hogy lesokkolódtam. -Marinette.... Itt az idő!
-mondta már kicsit nyugodtabb hangon.
-Rendben! Tikki, Plagg végső leszámolásra fel!
Arany színű fény vett körül. Éreztem hogy az erőm többszörösére nő. Érzem hogy bármit tudnék tenni. Felkapom Adrien én hazaviszem. Beugtok az ablakán és lefektetem ágyába.
-Segítek! -nyomtam egy puszit a szájára
-Igérem! - folyt le egy könny csepp az arcomon.

Az eiffel torony felé tartok. Nem tudom mi vár rám. Lehet győzök de lehet vesztek. Ott vár rám a végzetem. Meg kell gyógyítanom Adrient. Megérkeztem. Berobbantam az eiffel torony eggyik részébe. Tudom hogy mit kell tennem. A pusztítás és a teremtés ereje is bennem rejtőzik. Meg állok Halálfejtől úgy 10 méterre.
-Lám lám. A kis katica felöltötte a teremtés és a pusztítás erejét. Ami engem illetne!
-Erről lekéstél! -mondtam magabiztosan de legbelül rettegtem.

Na! Sziasztok Emberkék! Bocsánat a csúszásért de ezt egy extra részre terveztem. Amúgy kérlek írjátok meg nekem hogy ha tudjátok hogy mi a neve a két talizmánnak (Katica és Macska) összesítve ha van és hogy tudok rákeresni. És még valami! Ismét egy véleményt kérek:

1. Legyenek hosszabb szavas fejezetek és egy kicsit elnyújtott események

VS.

2. Legyenek ugyan ilyen mennyiségű és tömör fejezetek

Válaszaitokat előre is köszönöm! Puszi! 😜💙❤️

Olívia ⭐⭐⭐

Mit tegyek.... /szünetel/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora