Gabriel/Halálfej sz.
Ökölbe szorult a kezem. Meg kell szereznem a talizmánokat hogy megmentsem Emiliet.
-Nem fogod többet veszéjben tartani az embereket! Gondoskodom róla! -aztán a rovar elkezdett felém futni. Tudtam van egy trükköm de ahoz el kell vennie a talizmánom.Marinette/Katica sz.
-Nem fogod többet veszéjben tartani az embereket! Gondoskodom róla! - futottam ahogy a lábam csak bírja. Halálfej ott ált és nézte ahogy futok. Ebbe valami csapda lesz. Megáltam tőle úgy egy 5 mézerre.
-Beijedt a mindenható! Hahaha. - nevetett gonoszan.Írói sz.
Fú mester megérezte a bajt. Mivel tudja hogy Katica és Fekete Macska tudják egymás kilétét ezért odahivatta őket a szalonba.
1 héttel ezelőtt
Fú mester sz.
Kopognak. Tudom kik azok.
-Lépjetek beljebb. Katica Fekete Macska. -mivel az "eredeti formájukban" jöttek vissza kellett változniuk. -Gyertek erre a címre. Ott találálkozunk!
-Mester ne vigyem el? -kérdezte még Adrien
-Nem köszönöm. Én mindjárt ott vagyok.
-De ez a hely Párizs másik felén van.
-Igen. Siessetek én már várlak titeket.Marinette/Katica sz.
-De ez a hely Párizs másik felén van. -mondtam kicsit értetlenül.
-Igen. Siessen én már várlak titeket. -azzal ledobott egy fura zöld és piros golyó szerű valamit.
-Mondtam már hogy nélküled nem tudnék élni? -kérdezte csábos mosollyal Adrien.
-Vagy ezerszer. -mondtam nyugott hangon.
Adrien közelebb hajolt és megcsókolt. Imádom őt. Ha belegondolok hogy 1 hónapja még egy mondatot sem tudtam elmondani normálisan. Ma meg. Itt állok életem szerelme előtt és csókolózunk. Hihetelen. Tudom hogy ő is szeret. Szája elé teszem a mutató ujjam.
-Ideje indulnunk. -mondom halkan és érzékien. Mintha egy filmben lennénk.
-De csak akkor ha megígérted hogyha végeztünk akkor folytatjuk. - súgta tőlem pár centire.
-Csak ha jó cica leszel. -majd puszit nyomtam arcára. -Tikki pöttyöket fel.
-Plagg karmokat ki!
Már a tetőkön ugráltunk. Kicsit elkalandozott a fantáziám hogy mi lehet olyan fontos hogy addig kell menni miatta.
-Min gondolkozol Bogaram?
-Csak azon hogy mi lehet olyan fontos hogy el kell menni miatta Párizs legtávolabbi pontjáig.
-Nem tudom de rosszat sejtek.
-Én is. De biztos nem olyan komoly a dolog. Remélem. -tettem hozzá halkan.Végre megérkeztünk a címre. Egy romos, lepukkant, rossz állapotban lévő gyár volt.
Az ablakai ki voltak törve. Néhány falból még a téglák is kivoltak esve.
-Csodálom hogy még egyben van. -gondolkodtam hangosan
-Én is.
-Na végre megérkeztetek. Na gyertek és üljünk le ide. -mutatott a mester egy farönkre a gyárral szenben. -Azért hívtalak ide benneteket mert eljött az idő.
-Mégis minek az ideje? -kérdezte Macska.
-A végső leszámolásnak.
-De mikor? -tettem fel egy újabb kérdést
-Halálfej levelet küldött egy akumával ami megszálta az eggyik teásmannámat ami beszélni kezdett. -magyarázta a mester.
-De erre készültünk egész szuperhős létünk óta. -értetlenkedtem tovább.
-Igen. Ám de rossz előérzetem van. Elmondom hogy mit kell tennetek külön külön amikor valamelyikőtök bajba esik. Ha valameikőtök tovább már nem bír harcolni akkor át kell adnia a másiknak a talizmánát.
-Micsoda! -kiaváltam el magam Macskával egyszerre.
-Jól hallottátok. Vagy eggyütt vagy egyedül de két talizmán erejével. Aki megsérül annak is lesz dolga. Sosem szabad elhagynia magát különben ha olyan a sérülés meg is halhat. Mindíg a jó dolgokra kell koncentrálni.Sziasztok Emberkék! Ez egy kicsit hosszabb rész lett. De szerintem nem túl hosszú. Szerintetek ha a további fejezetekbe is ennyit írok úgy mindenkinek megfelel?
A következő részt vasárnapra tervezem kirakni olyan estefelé. De lehet átcsúszik hétfőre. Tudem ez egy kicsit uncsi volt de a következő izgisebb lesz! Addig is. Kitartás és Puszi! ❤️❤️Olívia ⭐⭐⭐
ESTÁS LEYENDO
Mit tegyek.... /szünetel/
FanficSziasztok Emberkék! Ez lesz a legelső miraculous történetem! Izgatott vagyok milyen véleményeket kapok szóval ha tetszik akkor csillagozd vagy komentelj! 😍 Jó olvasást! 😜