CHAPTER 12

364 10 0
                                    

3 Days before back to Korea

Sidang Media...

" hari ini, saya President Yang daripada Yg group ingin mengumumkan sesuatu yang penting. Big Bang dan 2ne1 akan mengeluarkan album bahasa inggeris mereka. Judul untuk album Big Bang ialah For Who This Heart manakala 2ne1 pula Give Me Your Love. " terang Yang sungsanim lancar. kemudian dia kembali menyambung percakapannya.

" selain itu, saya ingin memperkenalkan komposer dan penulis lagu versi bahasa inggeris... Kim Neyl Lee. Dia adalah ahli keluarga Yg yang baru dan saya ingin mengumumkan bahawa, hari terakhir di sini iaitu 2 hari lagi, Big Bang akan mengadakan mini konsert untuk lagu baru mereka. " setelah Yang sungsanim memberitahu tentang mini konsert, bermula lah sesi soal jawab.

1 hour later.

" Neyl, tunggu.... " jerit Gdragon yang tertinggal jauh dibelakang. Neyl berhenti dan menoleh kebelakang.

" lajunya awak jalan. nanti mini konsert saya nak awak naik sama atas pentas tau. " arah gdragon.

" kenapa pula? kan tu awak punya program. kenapa saya terlibat pula? " kata Neyl membantah.

" amm...... aaaaa...... " gdragon mati idea untuk membina alasan agar Neyl dapat bersama sama dengannya diatas pentas.

" haaa. sungsanim kata, awak kena naik sekali sebab awak adalah komposer dan penulis lagu baru kami. jadi kami nak perkenalkan awak. " katanya lancar setelah mendapat idea yang bernas. untuk seketika Neyl berfikir.

" okay. saya akan naik. " jawab Neyl ringkas lantas meninggalkan Gdragon yang masih berdiri disitu.

' yess!! rancangan kedua dah berjaya. now, next plan.' kata Gdragon lalu berjalan dengan senang hati.

The Next Day.

Caremel Star Boutique.

Neyl membuat pusingan diseluruh kedai dek kerana ingin memilih baju. setelah beberapa kali membuat pusingan, akhirnya dia berhenti.

" dah penat dah? pusing lah lagi. " perli gdragon yang menemaninya ketika itu. Neyl hanya menghadiahkan sebuah jelingan dan selepas itu mulutnya terkumat kamit membebel sendirian. Kemudian sekali lagi neyl mengelilingi seluruh kedai itu akhirnya dia berhenti disatu kawasan yang diberi nama ' Streets '. Di kawasan itu semua baju baju hanya yang berstyle jalanan. Neyl mengambil satu helai baju bercorak askar lalu dikenakan pada badannya.

" jiyong ah, okay tak ni? " gdragon berpaling memandang Neyl.

" okaylah. tapi kena pakai dengan seluar slim jeans dan kasut high cut sneakers. " kata gdragon yang arif dalam berfesyen.

setelah puas membeli belah, akhirnya mereka berdua pulang ke hotel. dalam perjalanan pulang, telefon bimbit gdragon berbunyi.

" hello, ya noona, ada apa? " soal gdragon kepada orang didalam talian.

setelah bercakap untuk 10saat, gdragon memusingkan stereng kereta ke arah kanan. Neyl yang sedari tadi tenang, terkejut dan sedikit menjerit ketika gdragon membuat pusingan.

Dream Works Vouge Boutique.

" jiyong! lain kali jangan buat macam tu. haih!" tegur Neyl. gdragon hanya menghadiahkan sebuah senyuman.

" welcome... " sapa penyambut tetamu disitu.

" Mr. Ji Yong..... how are you? " tiba tiba suara itu muncul daripada arah belakang lantas Neyl menoleh. ' Hanna??? ' kata Neyl dalam hati. Hatinya sakit secara tiba tiba setelah melihat gdragon dan Hanna berpelukan walaupun Neyl tahu itu adalah cara untuk menyambut seseorang di negara itu.

Los Angeles + Korea ( COMPLETED )Where stories live. Discover now