3.00 p.m.
kelihatan seorang wanita berkulit putih masuk ke pejabat YG.
" may i see MR. kwon ji yong? " wanita itu meminta izin dengan penuh sopan. secara kebetulan gdragon baru sahaja keluar daripada lif dan menuju ke pintu utama.
" MR. kwon ji yong? " gdragon terhenti dan memandang wajah wanita yang berada dihadapannya.
" hannah.. when did you came? " soal gdragon mesra.
" i just arrived and i was looking for you.. let us drink something? " ajak hannah lalu mereka berdua ke parkir kereta dimana menempatkan kereta lamborghini milik gdragon. gdragon keluar dengan berpakaian kasual. sebahagian wajahnya ditutup dengan kain yang membaluti lehernya dan berkaca mata hitam. dengan mesra hannah memaut lengan gdragon dan mereka berjalan seiringan.
KJY N KNL's house
neyl menekup mulutnya lalu menuju ke bilik air. dia memuntahkan segala apa yang ada didalam perutnya. kepalanya berasa pening dan mual. dia sudah tidak larat untuk kebilik air. dia mula mendail nombor telefon milik suaminya. ' maaf nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi...... ' neyl berasa hairan. dia masih mencuba nasib. malangnya jawapan yang sama diterima. dia menelefon seungri. mungkin suaminya itu berada dirumah seungri.
" oppa... jiyong ada tak kat situ? " soal neyl dengan suara yang serak.
" takadalah neyl.. kenapa? " neyl tersenyum tawar.
" takada apa apa. " talian dimatikan. nombor cl didail.
" unnie... unnie tahu tak jiyong pergi mana? " soalan yang sama neyl ajukan.
" taktahulah saeng.. kenapa? dia takbalik rumah ke? sebab tadi dia kata dia nak balik nak tengok kamu. " ujar cl. senyuman tawar terukir dibibir neyl.
" takada apa apalah. gomawo unnie. " neyl mematikan talian. mualnya datang lagi dengan segera dia menuju kebilik air. dia menelefon cl sekali lagi untuk meminta bantuan.
" unnie.. tolong saya.. saya takberapa sihatlah. boleh hantarkan saya pergi klinik tak? " pinta neyl. tidak berapa lama kemudian, ahli 2ne1 datang ke rumah neyl. neyl dipapah sandara dan bom ke kereta mereka.
Royal klinik.
" puan.. selepas ni puan kalau boleh janganlah buat kerja berat berat ya. saya ucapkan tahniah, puan hamil 1bulan. puan akan menjadi seorang ibu." ujar doktor ha sambil tersenyum. neyl terkejut. dia meleparkan senyuman. doktor ha menghulurkan gambar yang menunjukkan bayinya akan membesar. airmatanya tidak mampu ditahan dan terus mengalir laju. dia menangis kegembiraan. neyl yang baru sahaja keluar daripada bilik itu terus diterpa oleh cl, minzy, bom dan sandara.
" kamu okay? doktor kata apa? " soal bom kepada neyl. neyl menghulurkan gambar bayinya itu. bom yang terkejut terus memeluk neyl.
" chukkae!! kamu akan jadi ibu.. " semua ahli 2ne1 memeluk neyl.
" janji dengan saya eah.. jangan bagitahu jiyong.. saya nak buat surprise dekat dia. " pinta neyl lalu mengusap perutnya sambil tersenyum.
sesampainya dia dirumah, dia bergegas naik ke tingkat atas untuk membersihkan diri. sebelum itu dia sempat menghantar sms kepada suaminya. ' balik awal ye.. saya tunggu awak.' tiba tiba loceng pintunya ditekan seseorang. dengan segera dia turun ke tingkat bawah dan terlihat satu sampul surat besar berada di atas lantai. dia mengambil sampul surat itu dengan perasaan ragu ragu.
Joy Cafe
gdragon dan hannah kelihatan sangat mesra seperti pasangan kekasih.
" may i go to the washroom? " ujar gdragon lalu bergerak ke bilik air. gdragon yang baru sahaja keluar dari tandas diterpa seseorang. lelaki itu meletakkan sehelai sampul surat besar berwarna coklat diatas sinki. gdragon terkejut. walau apa pun dia tetap mengambilnya. wajahnya kelihatan ragu ragu.
YOU ARE READING
Los Angeles + Korea ( COMPLETED )
FanfictionNeyl atau nama inggerisnya Neylie Kim dan nama Koreanya Kim Neyl Lee. Seorang gadis LA yang sudah biasa hidup dalam kalangan orang berkulit putih dan hanya tahu berbahasa inggeris. Kini dia sedang cuba membiasakan diri dengan kehidupan di Korea tanp...