5 months after jiwon birth...
" jiwon ah... appa ni.. mari sini.. " gdragon menyambut kwon ji won yang sedang selesa berada dalam dakapan neyl.
" oppa, bila nak pergi kerja? jomlah.. " ujar neyl sambil membetulkan rambut gdragon yang sedikit kusut. gdragon tersenyum lalu menyerahkan anak lelakinya kepada neyl. neyl mengendong jiwon lalu bergerak menuju ke lamborghini gdragon. kemudian, kereta itu meluncur laju di atas jalan raya.
YG building.
baru sahaja gdragon keluar dari kereta, para peminatnya sudah bersorak gembira. gdragon bergerak ke pintu penumpang. neyl keluar membawa anaknya lalu masuk ke dalam bangunan yg.
" jiwon..... " nama anak lelakinya itu disebut sebut. jinwoo, salah seorang ahli winner mendekati neyl..
" noona, nak pegang jiwon... nak bawak dia jalan jalan pusing satu yg dengan winner." neyl tersenyum lalu mengangguk. bayi comel itu diserahkan ke pangkuan jinwoo. gdragon tersenyum sambil memandang wajah neyl lalu bahu neyl dipaut erat. neyl dan gdragon bergerak ke bilik mereka.
Recording studio A
neyl melangkah masuk ke dalam bilik itu. kini, traumanya sudah tiada lagi. dia duduk di kerusi yang sangat dirindui.
" neyl, jiyong, yang sungsanim cari.. " ujar teddy yang masuk secara tiba tiba. neyl dan gdragon memandang antara satu sama lain.
Boss room
" sungsanim.... " gdragon dan neyl melangkah masuk ke dalam bilik itu.
" macam mana sekarang? dah okay? " soal yang sungsanim kepada neyl. neyl tersenyum.
" mana jiwon? " soal yang sungsanim lagi.
" tadi jinwoo dah ambil. katanya nak bawak jalan jalan pusing satu yg ni dengan winner. " terang neyl.
" baru nak tengok. " ujar yang sungsanim sedikit kecewa. neyl dan gdragon tersenyum.
" nanti saya bawa kesini ye.. takpun nanti sungsanim datanglah rumah. " ujar gdragon tersenyum sambil menggenggam erat tangan neyl. bahagia. itu yang dia rasakan.
Recording studio A
neyl dan gdragon melangkah masuk kedalam bilik itu.
" noona, noona, jiwon nangislah.. " segera bayi itu diserahkan ke pangkuan neyl untuk disusukan.
Dance studio B.
gdragon dan ahli big bangnya sibuk membuat persiapan untuk koreografer lagu Meets Me.
" hyung, mana jiwon?? nak pegang dia.. mesti comel. " ujar daesung.
" ada pada neyl.. " kata gdragon yang sedang sibuk membelek komputer ribanya. daesung dan seungri segera berlari lari anak ke keluar daripada studio tarian.
recording studio A
" neyl! neyl! " jeritan seungri memecahkan suasana. neyl yang sedang sibuk menaip sesuatu diskrin komputer tertoleh apabila namanya dipanggil.
" oppa.. haa. ada apa?? " senyuman neyl mula terukir.
" nak tengok jiwon. hehe. " seungri mendekati bakul bayi yang berwarna biru diatas kerusi.
" jiwon ah.. " seungri mula mengacah. bayi comel itu diangkat dan didukung.
" neyl.. hidung dia ikut kamu.. tapi muka dia ikut jiyong hyung. " ujar seungri. kata kata itu dipersetujui daesung.
" dengar dengar, bigbang tercalon sebagai Best Asian Artis masa Award Millenium World dekat London. Award tu berlangsung minggu depan taksilap. nanti tunggu sungsanim panggil untuk pengumuman. " ujar seungri kepada neyl. neyl sekadar mengangguk mengerti. tidak lama kemudian, yang sungsanim masuk ke studio rakaman itu.
YOU ARE READING
Los Angeles + Korea ( COMPLETED )
FanfictionNeyl atau nama inggerisnya Neylie Kim dan nama Koreanya Kim Neyl Lee. Seorang gadis LA yang sudah biasa hidup dalam kalangan orang berkulit putih dan hanya tahu berbahasa inggeris. Kini dia sedang cuba membiasakan diri dengan kehidupan di Korea tanp...