Volgende dag:
Ik en meryam zaten bij de bushalte te wachten op de bus na 10 min kwam tie aan we stapte in en gingen achter in zitten want de bus was vol er waren nog maar 2plaatsen vrij achter in de bus!
Even later kwam er een oude vrouw binnen niemand stond voor haar op zoo
jeh mensen kijk hoe oud ze is die kan echt niet blijven staan hoor ik stond op en liep naar die mevrouw en zei haar vriendelijk.
Leila: mevrouw je mag op mijn plek gaan zitten daar achterin.
Mvr: dat is heel aardig van jou meisje.
Leila:
Zei ging zitten en ik liep naar meryam toe en ging naast haar stoel staan!
Even later stapte we uit we liepen naar het ziekenhuis en gingen meteen naar faisel's kamer.
Meryam: ey ik ga ff naar de wc ben zo terug
Leila: okee is goed.
Het was bezoekuur maar er was niemand raarr
Ik ging naar zijn kamer en maakte de deur open,maar die kamer was leeg.
Ik zag een dokter praten met een andere dokter ik weet niet wat ik had maar ging dichter bij staan en ik kon horen wat ze zeiden!Dokter: vreselijk van die jongen in kamer 358.
Dokter2: ja hij is vanacht overleden echt vreslijk.Mijn hart stond stil kamer 358 dat is de kamer van faisel nee het is toch niet waar.Ik viel op de grond tranen stroomde over mijn wangen nee niet faisel neee Ik zag niks meer en het werd zwart voor mijn ogen.
Hmm waar ben ik???? Ik keek om me heen en zag dat ik op bed lag ik had hoofd pijn.Opeens ging de deur open en kwam meryam binnen er verscheen een glimlach op haar gezicht toen ze mij zag en kwam meteen naar me toe.
Meryam: eey ben je wakker.
Leila: jaa maar wat is er gebeurt.
Meryam: je bent flauw gevallen door wat zal ik niet weten en de dokters weten dat ook niet ze vonden je in de gang.
Leila: ooh
Ik dacht na wat zal er zijn gebeurt doordat ik ben flauw gevallen ????
Meryam: ooh jaa ik heb ook goed nieuws faisel die is weer wakker en ligt hier beneden op kamer 129.
Faisel faisel toen wist ik het weer ik hoorde van die dokters dat faisel dood is hij lag in kamer 358 weer stroomde de tranen over mijn wangen faisel mag niet dood zijn dat kan niet
Meryam: waarom huil je ik vertelde je net dat faisel weer wakker is.
Nu pas drong het tot me door wat meryam zei.
Leila: is faisel weer wakker maar dat kan hellemaal niet.
Meryam: natuurlijk wel gekkie het was ernstiig en ze wisten niet zeker als hij het zou halen er was maar een kleine kans maar hij is weer wakker .
Leila: oohh ik hoorde de dokters praten en die zeiden dat er vanacht een jongen is dood gegaan op kamer 358 en daar lag faisel en toen ik daar ging kijken lag hij er niet meer en toen dacht ik dat hij echt dood is ik schrok me rot en toen ben ik flauwgevallen.
Meryam: ooh daardoor maar nadat faisel is wakker geworden is hij verplaatst naar een andere kamer hier beneden en waarschijnlijk kwam daarna een andere jongen in de kamer waar faisel lag en is hij vanacht overleden.
Leila: ja dat is het vast ppf ik ben zo blij dat faisel niet dood is ik ben echt zoo blij.
Meryam: iik ook.
Leila: ik wil naar hem toe.
Meryam: wacht ik roep de dokter om te zeggen dat je weer wakker bent.
Leila: ja is goed.
Ze liep de kamer uit en kwam even later terug met een dokter.
Dokter: je bent wakker.
Leila: jaa
Dokter: gelukig maar wat is er gebeurt??
Leila: ik dacht dat iemand was overleden die ik ken en schrok ervan en ben flauw gevallen,maar wat bleek is dat hij niet iis overleden maar een andere jongen.
Dokter: ooh oke.
Leila: maar mag ik naar huis??
Dokter: nou als je je weer goed voeld dan mag tot .
Leila: jaa ik voel me heel goed.
Dokter: okee even nog een testje doen dan mag je naar huis.
Leila: okee.De dokter was klaar en ik mocht gaan ik en meryam vroegen bij de bali de kamer van faisel en liepen er heen.
Ik zag zijn faisel in de wachtkamer en zijn ouders zaten bij hem in de kamer allemaal met een blij gezicht.Ik liep naar zijn tante diie ik een beetje kende.
Leila&Meryam: salam iehlek0m
Iedereen: ahlekom salam.
Leila: faisel is weer wakker hé
Tante faisel: ja hamdoelilah jij bent zeker zijn vriendin hé
Leila: eehh nou
Tante faisel: haha zeg gwn ja faisel heeft het me verteld ik vindt het niet erg hoor.
Leila: ooh okee maar hoe gaat het met hem??
Tante faisel: heel goed en hij vraagt steeds om jou ik wou je bellen maar hen je nummer niet.
Leila: ooh okee
Meryam: eeyy kijk hij kijkt hier heen.
Je kon door die ramen de kamer in kijken daarom kon faisel ons zien hij zwaaide naar me en ik zwaaide terug.Ik zag dat hij iets aan zijn ouders zei en even later kwamen ze zijn kamer uit en liepen ze naar mij toe.
Moeder faisel: ga maar eh bentii.
Leila: shokran gelti.
Ik gaf haar een kus op haar voorhooft en zijn vader een hand en liep de kamer van faisel in.Hij keek me glimlachend aan.
Leila: Pff wat heb ik jOu gemiist.
Faisel: iik jou ook sgatjje zied kom hier.
Ik liep naar hem toe en ging naast hem zitten op een krukje.
De tranen stroomde weer over mijn wangen niet van verdriet maar van geluk.
Faisel: sgatjjje waarom huil je??
Ik pakte zijn hand vast en keek hem aan in zijn prachtiige ogen.
Leila: ik huil omdat ik jou weer terug heb ik huil omdat jij niet dood ben ik huil omdat jij mij niet verlaten hebt ik huil omdat jOu laatste woorden die je tegen mij zei die ene keer geen afscheid waren ik huil omdat ik zoveel van jou hou ik huil om geluk omdat jij er weer bent.
Faisel: aahh sgatjjee ik zou jou nooit verlaten die woorden zei ik omdat ik wou dat je dat weet dat je dat niet vergeet lieverd.
Leila: ik dacht dat dat een afscheid was dat je dood ging.
Faisel: nee lieverd
Faisel: ik ben allah zoo dankbaar
Leila: ik ook sokran jarabi sokran.
Leila: waneer mag je naar huis??
Faisel: over 2 weken
Leila: zoo lang nog
Faisel: jaa maar kom wel vaak langs hé
Leila: haha ja zker
Leila: maar lieverd ik ga er zijn nog veel mensen die jou willen zien
Faisel: waga is goed ik hou van jou(L)
Leila: beslama, en ik ook van jou lieverd.
Ik liep zijn kamer uit en zijn tante's gingen naar binnen.
Ik nam afscheid van iedereen.
Meryam: chitt waar moet ik eigenlijk heen voor je weet wel??
Leila: hhm kom we gaan gewoon hier (geen idee waar dus ik doe maar wat)
Meryam: okee,maar waar???
Leila: eehh kijk vragen aan die zuster daar.
We liepen naar haar toe en vroegen het we zeiden dat mijn moeder zwanger was en ik een afspraak wou maken ze wees me de weg en ik en meryam liepen daar heen.
Leila: we moeten wel eerst afspraak maken toch??
Meryam: jaa tfoe moet ik ook zeggen wie ik ben enzO en mischien gaat ze vragen hoe oud ik ben enzOo
Leila: dat moet ze moeten toch weten wie jij bent gekkiie
Meryam: pff jaa
We maakte een afspraak en ze zeiden morgen om 2:30
We zeiden gedag en liepen het ziekenhuis uit!
JE LEEST
De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit )
Romancedit gaat verder waar De nerd die altijd gepest wordt totdat is gestopt want je kan maar per boek 200 deelen plaatsen dus moest ik niet verder dat jullie het westen