Het gaat echt goed met meryam ze is gelukig met kamal en hij zorgt voor romeisa net als dat het zijn eigen dochter iis.Met mij gaat het ook heel goed en ook tussen mij en faisel ik zie hem nu wat meer okal heeft hij het super druk hij maakt wel tijd voor mij vrij wat iik super lief van hem vindt...! Ik besteeds heel veel tijd aan mijn huiswerk ik heb heel veel toetsen en examen komt steeds dichterbij de tijd gaat ook zo snel.Ik leer heel erg goed want wil mijn diploma natuurlijk halen.Ik zat weer een tijdje in mijn kamer te leren voor een wiskunde repetitie...Voor het eerst snapte ik wiskunde zonder uitleg te vragen haha ik ga zkr een 10 halen dacht ik in me zelf...Na een half uurtje was ik klaar met alles en deed pc aan..Ik legde me in op msn en zag dat meryam online was...Ik klikte op haar en begon een gesprek..
Leila&& myn sgatjj(L) zegt: LIEFFJEEEE.
Gelukig getrouwt met kamal(L) zegt: SGATJJEE INOE alles goed?
Leila&&.Myn sgatjj(L) zegt: jaa gaat goed hmdl en hoe gaat het met jOu??
Gelukig getrouwt met kamal(L) zegt: goed goed hamdoelilah.
Leila&&.Myn sgatjj(L) zegt: Ewaa gaan we morgen wat leuks doen ???
Gelukig getrouwt met kamal(L) zegt: Jaa iis goed maar wel met romeisa en kamal is wegg duss kan wel.
Leila&&.Myn sgatjj(L) zegt: Waga iis goed tuurlijk met romeisa haha.
Gelukig getrouwt met kamal(L) zegt: Hhaha okee dan.
Gelukig getrouwt met kamal(L) zegt: En hoe gaat het op school??
Leila&&.Myn sgatjj(L) zegt: goedd heb helle goede cijferss en leer echt super goed voor elke toets die ik heb en maak mijn huiwerk enzoo want wil natuurlijk mijn diploma halen
Gelukig getrouwt met kamal(L) zegt: Goed zoo liieverd...
Leila&&.myn sgatjje(L) zegt: en jij jij zit toch nog op school hoe gaat het??
Gelukig getrouwt met kamal(L) zegt: Heb heeel veeel gemist en probeer nu alles op te halen maar is echt moeilijk maar ik doe mijn best
Leila&&.Myn sgatjj(L) zegt: Ik hoop dat het jje lukt
Gelukig getrouwt met kamal(L) zegt: iik ook,maar ga nu leren en romeisa aandacht geven ze zit te huilen haha sgatjje spreek je gouw incha allah houvanje doeideoi(K)
Leila&&Myn sgatjj(L) zegt: okee lieverd beslama en hou ook van jou(L) doeidoeii
En ze was oflline ik ging nog ff op m.nl wat verhalen lezen ..Na 2 uur had ik geen zin meer en was het al laat dus deed ik mijn pc uit en kroop in mijn bedjje ik viel al meteen in slaap...
JE LEEST
De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit )
Romancedit gaat verder waar De nerd die altijd gepest wordt totdat is gestopt want je kan maar per boek 200 deelen plaatsen dus moest ik niet verder dat jullie het westen