"Meryam ik hoop dat je gelukig word zei ik."dankjje dat hoop ik ook,ben echt in de wolken hij is zo mooi had dat echt niet verwacht zei meryam dromerig."Hhaha jaa dat zie ik aan je je bent ook vaak ver weg met jou gedachten dat ik jou wel 10 keer moet roepen voor dat je mij hoort haha,zei ik lachend."Hhhmm zei meryam en ze sloot haar ogen."Haha dit bedoel ik nou zei ik lachend."I Love You I Love You riep meryam lachend.Omg ze had niet eens in de gaten dat ik haar scheef aan keek wolah die gezicht die meryam trok en die woorden die ze zei lieten me telkens lachen"Hallooo meryam ben je er nog??? vroeg ik lachend.."Hhhmm? zei meryam,maar ze keek me niet eens aan ze had haar ogen nog steeds gesloten.Ik liep naar haar toe en ik schud haar door elkaar ze schrok zich dood en sprong overeind."fuckk wat doe je leila??? zei ze geschrokken."whahahah jij wil niet lusiteren jij zit telkens met je gedachten heel ver weg bij ene kamal is het niet zei ik glimlachend..."duhh wie anders zei ze lachend en kwam naast me op bed zitten."Over 2 weken gaan we al trouwen kan echt niet wachten zei ze blij."haha weet je nog hoe je er eerst aan toe was die vreselijke tijden toen je bij ons was zei ik."Ja man vond het vreselijk wat er toen allemaal gebeurde en dat mijn vader mij het huis uit heeft gestuurt,maar kijk me nu hellemaal blij ik dacht ik trouw met shen man van 40 ofzOo haha en kijk met wie ik trouw en mooiiee jongen en hij iis pas 19.Ik vroeg zo aan hem je bent nog jong waarom trouw je dat met mij???Hij zei van ja omdat ik jou leuk vindt.Ik zo maar je weet wat er allemaal gebeurt iis dan zo niemand met mij willen trouwen en waarom jij wel dan.Hij zei ik vind je echt leuk meryam al heel lang zag je vaak in de stad keek altijd naar jje ik zou zoiezo je hand komen vragen als je 18 bent,en nu krijg ik de kans om met jou te trouwen die pak ik dan natuurlijk..Hhaha dit heeft hij echt gezegt leila ben zoo blij zei meryam..."haha gelukiig maar en wat zei hij over romeisa vroeg ik?? "nou dat hij haar ziet als zijn eigen dochter we krijgen natuurlijk meer kinderen haha,,Maar hij zei toen hij romeisa voor het eerst zag vond hij haar meteen een sgatjje en hij zei dat tie zeker weet dat hij van haar gaat houden." Ben echt zoo blij voor je lieverd echt waar..Zei ik blij.."dankjjwel lieverd,,Maar ik verdien het eigenlijk niet wolah kamal is een helle goede jongen hij bid gaat dagelijks naar de moskee leest veel in de koran,en dan trouwt hij met mij ik ben niet eens maagd meer...Vind het zo raar...Mijn vader is naar hem toe gegaan en vroeg als hij met mij wou trouwen en zei het verhaal erbij kamal zei dat hij heeel erg schrok,mar toch met mij wilt trouwen.Ben allah zoo dankbaar bid nu echt op tijd vraag hem vergevenis.Ik ben erg verandert leila en ben daar erg blij om zei meryam..."Eeey lieverd je moet echt niet zo over je zelf praten wees blij dat hij voor je gekozen heeft kijk hoe goede man jje hebt en hij is ook nog heel erg aardiig voor je en houdt ontzettend veel van jou wees daar blij om en vindt het erg goed van je dat je zo bent verandert naar een echte moslima.
zei ik blij...."wolah ben zo blij dat ik jou heb leila,maar zullen we nu jurken gaan kopen vroeg ze"haha jaa natuurlijk zied we gaan...En we liepen haar kamer uit ik zei mijn tante en oom nog gedag (meryam's vader doet nu wel weer een beetje nrm tegen meryam,maar niet hetzelfde als vroeger)" eey meryam wat vindt je van deze vroeg ik haar terwijl ik een bordeau rode jurk in mijn hand hield."Jaaaa mooi man thanxXx lieverd ga 'm gelijk passen.Ze liep vrolijk naar de pashokjes en paste de mooie kaftan....5min later kwam ze er weer uit en die jurk stond haar echt heel mooi Ze kreeg zelfs complimenten van de mensen die langs haar liepen.Meryam was erg blij en vond dat de kaftan haar goed stond en besloot het te kopen...
" Wauww Deze vind ik ook te gekk riep meryam vanaf de andere kant van de winkel.Alle mensen die in de winkel waren keken om toen meryam dat zag werd ze hellemaal rood hahaha.Ik liep naar haar toe en zag een bruine met goude jurk e allemaal versieringen in haar handen het was werkelijk een helle mooiie kaftan..."Wauw meryam die is echt mooi zied gaa passen riep ik naar haar."haha ja ja ik ga al.En ze liep naar de pashokjes..." En hoe staat tie vroeg ze toen ze het pashokje uit kwam..? "Wauww deze staat je ook al zooo moooiii "Dankjjwel lieverd zied kga ze betalen.We liepen naar de kassa en meryam betaalde de jurken en we liepen toen de winkel uit..!!"Eeey leila moet jij geen jurk kopen voeg meryam.." Nee sgat heb vorig week gekocht in de vakantie...Ik heb jou gebeld om te vragen als jij mee gaat maar je nam steeds niet op en als ik langs kom was jij weer niet thuis."Oh sory lieverd we hadden het zo druk zei meryam."me3liech lieverdd ik begruip het "Okee dan sgatjje kom gaan we naar mac zei meryam en voor ik wat kon zeggen trok ze me de mac al in.We bestelde eten en wachte tot het klaar was toen het klaar was liepen we naar een tafel en gingen zitten.Ik begon meteen al te eten net als meryam want we hadden reuze honger..."Eeey leila kijk die jongen daar links van jou hij kijkt de helle tijd naar jou haha zei meryam lachend en ze knikte onopvallend richintg die jongens.Ik keek ff ond zehma zoek iemand ofzO en keek ook snel naar die jongen die naar me kijkt hij knipoogde naar me tfooee wat haat ik dat..Ik keek snel weg.Toen we klaar waren met onze eten liepen we mac uit en jah hoor zoals ik al dacht kwam die jongen naar ons toe."meryam degjaa wegwezen heb daar geen zin in fluisterde ik naar haar en snel liepen we weg.Dit toet me denken aan die ene jongen tegen wie ik aanbotste ene walid ofzOo eeey lijkt die jongen van net niet erg op hem.Ik keek ff de hoek om want we rende weg net...En zag hem om zich heen kijken en jaah hoor dat was die walid alleen had hij nu een kaal hoofd.Wat hem best goed staat als ik eerlijk ben haha...wejoww aan wat ik denkk ....
"doeii Lieverdd zie je gouw weer incha allah zei meryam " Incha allah lieverd doeii sgatj en groeten aan iedereen. " zal ik doen en jij ook hé zei meryam..."jaa zal ik doen beslama. " beslama, en ze liep de bus uit. Aangekomen bij de bushalte waar ik moet uitstappen stapte ik uit ik liep naar mijn huis.Ik pakte mijn sleutels en maakte de deur open en liep naar binnen.Ik deed mijn schoenen uit en hing mijn jas op.Ik liep naar de woonkamer en zag daat soumia&Anissa op de bank tv kijken." Eeey Lieverdss Riep ik. " Ewaaa leila alles goed?? vroeg anissa. " LEILAAA schreeuwde soumia en kwam naar me toegerend.Ik knuffelde haar en ging met haar op me schoot op de bank zitten.." Hamdoelilah en met jou anissa vroeg ik. " HEERLLIJKKKK zei anissa heel blij..." Okee ziedd vertel vertel zei ik nieuwsgieriig. " Hhaha okee hier komt het dan AMIN KOMT VOLGENDE WEEK ZATERDAG OM MIJN HAND VRAGEN schreeuwde anissa heel blij...
JE LEEST
De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit )
Romantiekdit gaat verder waar De nerd die altijd gepest wordt totdat is gestopt want je kan maar per boek 200 deelen plaatsen dus moest ik niet verder dat jullie het westen