Bij het politie bureau:
'okee vertel maar'Ik keek meryam aan'meryam zeg het hem okee'zei ik 'okee'zei meryam 'Ik ben door rachid ver***** en ben nu zwanger van hem ....'Okee en hadden jullie wat met elkaar'vroeg de politie man Meryam keek beschaamd naar de grond ze durfde geen ja te zeggen waar brahim bij was.Ik besloot het maar zelf te zegge.'hm jaa meryam had een relatie met rachid,zei geloofde in hem en zolals men zegt liefde maakt blind en dat was het bij meryam'zei ik tegen de politie man.'Oke meryam is dat allemaal waar wat leila vertelde want ik wil het eht uit jou mond horen'zei hij 'ja het iis allemaal waar'zei meryam en ze richte haar ogen weer op de grond..Meneer dit is genoeg reden om rachid op te sluiten'zei brahim 'dat is het inderdaad en hij gaat de gevangenis ook in maar ik wou het horen van meryam'zei de politie man.Meneer er is nog iets'zei ik en keek naar de grond..'nou vertel het maar'zei de politie man..En ik vertelde hem alles over die ene keer in amsterdam en gisteren hij zei dat hij zeker de gevangenis in gaat en ze het verder afhandelen en wou mochten gaan we zeiden gedag en liepen het politie bureau uit.'LEILAA waarom heb je dat ons niet verteld over amsterdam??'zei brahim 'Brahim ik was bang voor jullie reacties dat ik nooit meer ergens heen mocht daarom heb ik het niet verteld'zei ik ..'waarom was je bang leila je kon het mij echt wel vertellen ik zou je nooit verbieden ergens heen te gaan tenminste als het niet ver iis en als je met iemand mee gaat,maar leila je kon het mij echt vertellen'zei brahim 'soryy brahim wolah soryy maar aub vertel het niet aan jemma er iis al genoeg gebeurt'zei ik smeekend.'oke iis goed ik zal mijn mond houden,maar als die rachid nu nog vrij zou zijn zou ik hem persoonlijk neerschieten'zei brahim met woede in zijn ogen. 'Ja kan ik me voorstellen zou ik ook willen doen'zei ik lachend.'dit is niet iets om van te lachen leila ik meende wat ik zei hij heeft jullie veel aangedaan zonder dat ik het wist als jullie het mij hadden verteld zou ik jullie beschermen en hem echt afmaken'zei brahim woedend...'Sory'zei ik en keek naar de grond omdat ik me schaamde dat ik alles verborgen had gehouden ik moest het gewoon vertellen..'het geeft niet lieve zusjje,maar zied we gaan naar huis stap in jullie'zei hij lachend.'haha okee kom meryam'zei ik.En we stapte de auto in...
JE LEEST
De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit )
Romantiekdit gaat verder waar De nerd die altijd gepest wordt totdat is gestopt want je kan maar per boek 200 deelen plaatsen dus moest ik niet verder dat jullie het westen