deel 211

270 19 0
                                    

Ik zat thuis op de bank met mijn boek van frans in mijn handen ik kon die fucking zinnen niet onthouden.Ik dacht steeds aan wat meryam me vertelde ik heb haar nog gebeld toen ik thuis kwam,maar haat tel stond uit.Ik pakte mijn agenda en keek waneer ik die toets had en zag dat ik 'm overmorgen heb.Dan leer ik 'm wel morgen.Ik stond op en keek hoe laat het was ik zag dat het half 11 was en besloot maar te gaan slapen was echt moe.Ik liep naar me kamer en trok mijn pyama aan en kroop me bed in en al snel viel ik in slaap!

De volgende ochtend werd ik wakker en liep naar de badkamer ik nam een snelle douch en kwam de badkamer uit en liep terug naar mijn kamer ik deed mijn klerenkast open en keek wat ik aan ga doen ik pakte mijn trui die ik gisteren had gekocht en trok het aan met een witte rok tot mijn knieén en een zwarte skinny jeans.Ik deed mijn witten hijaab op en pakte mijn schooltas en liep naar beneden ik zag dat mijn broer zus zusje(soumia) en moeder al aan tafel zaten.Sbah elgier begroete ik Sbah elgier begroete ze terug!Ik ging zitten en maakte een boterham met kaas en een kopje thee.Eey brahim eerste keer dat ik jou zie in de ochtend zei ik ewaa jaa werken hé zei hij chaggie! hHha okee.Ik at snel mijn ontbijt op en zei iedereen gedag en liep naar de gang ik deed mijn jas en schoenen aan en liep de deur uit.Ik liep naar de bushalte en ging op het bankje zitten wachtend op de bus.Ff later zag ik een autp voor me stoppen ik keek wie er in zat en zag tot mijn schrik RACHID maar ik zag dat er nog iemand naast hem zat MERYAM????

De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu