De volgende dag werd ik vroeg wakker ik stapte mijn bed uit en liep naar de badkamer ik waste mijn gezicht en spoelde mijn mond en liep de badkamer weer uit ik liep naar mijn kamer en deed snel mijn kleren aan en mijn hijaab.Ik liep naar beneden en zag dat er nog niemand was hm iedereen sliep nog.Ik keek naar de klok en zag dat het half10 was.Wejow ik dacht pas 8uur OfzO.Ik liep naar de keuken en maakte thee en smeerde een boterham voor me zelf.Ik ging aan tafel zitten en at mijn ontbijt op.Na het eten ruimde ik af en legde alles op het aanrecht ik liep snel naar boven naar mijn moeder's kamer.Ik liep naar binnen en zag dat ze lag te slapen ik wou haar niet wakker maken en pakte papier en pen uit het nachtkasje en schreef erOp.
Heej Jemma ik ben naar het ziekenhuis okee,beslama!
Ik legde het briefje op haar nachtkasje en legde de pen terug in het nachtkasje en liep haar kamer uit.Ik liep naar beneden en deed mijn schoenen en jas aan ik pakte mijn tas en liep de deur uit! Ik pakte de bus naar het politie bureau.Daar aangekomen stapte ik uit en liep naar binnen ik moest nog wachten ff later kwam er iemand naar me toe ik zei dat ik iemand wou aangeven en ik mocht met haar meelopen ik liep met de politie vrouw mee naar een kamer.
Politie Vrouw: Ja zeg het maar!
Leila: nou ik wou nordin (achternaam) aangeven hij heeft mijn vriend inelkaar geslagen met nog 7 andere jongens en hij liigt nu in het ziekenhuis het is heel ernstig ze weten niet al hij het haald.En hij stalkt me hij wil me niet met rust laten
Politie vrouw: Dat iis erg als hij iemand het ziekenhuis in heeft geslagen,maar heb je hem gezegt dat hij jou met rust moet laten??
Leila: jaa heel erg vaak maar hij wil gewoon niet luisteren.
Politie vrouw: okee hoe ziet hij eruit?
Leila: hm zwarte ogen en zwart haar ong 1.75 en is 18 jaar.Ze schreef alles op wat ik haar vertelde en keek mij weer aan.
Politie vrouw: en ken je ook die andere jongens??
Leila: nee
Politie vrouw: jammer,maar we gaan langs zijn huis weet je waar hij woont?
Leila: jaa (straat)
Ploitie vrouw: oke dankj we gaan er meteen heen ik hoop dat hij er is en dan pakken we hem meteen op.
Leila: okee dankuwel
Politie vrouw: we houden je op de hoogte .
Leila: okee
We liepen het kamer uit en ik zei gedag en liep weg.Ik hoop dat hij thuis is ik hoop dat hij word opgepakt en in de gevangenis beland.Ik liep naar de bushalte en nam de bus naar het ziekenhuis.Ik zat in de bus ik staarde naar buiten ik hOop dat er verandering iis ik hoop dat hij wakker is dat ik in zijn mooie ogen kan kijken die me doen vliegen.Dat ik tegen hem kan zeggen hoeveel ik van hem hou
JE LEEST
De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit )
Romantiekdit gaat verder waar De nerd die altijd gepest wordt totdat is gestopt want je kan maar per boek 200 deelen plaatsen dus moest ik niet verder dat jullie het westen