deel 235

249 23 0
                                    

We kletste nog en mijn moeder had het ook over faisel en mij. Ik schaamde me kapot toen ze erover begon, maar later praatte ik ook mee en zei dat hij mij hand komt vragen enzO. Brahim kende hem natuurlijk al en zei een keer tgen mij dat hij wist dat faisel en ik zouden trouwen hij zei dat we goed bij elkaar paste en faisel een goede jongen is. Ik was echt blij dat te horen(L)

Eindelijk was het dan zo ver vandaag zou faisel om mijn hand komen vragen.Ik was echt super zenuwachtig. Ik stond voor mijn kast te kijken wat ik aan moest trekken. Pff hoelaat is het eigenlijk dacht ik en keek op mijn horloge.Het was al 12 uur en ze zouden om 13.00 komen. Ik pakte mijn nieuwe spijkerbroek &een net rokje. Met daarboven een bloesje. Ik liep naar boven.Meskiena mijn moeder zit me de helle tijd te roepen. "Ewaa leilaa degjaa er is nog veel te doen eh temchoent riep mijn moeder van onder de trap..."jaaa ik kom. Ik liep de trap af en mijn moeder duwde me meteen de keuken in. "Ik maakte thee en toen het klaar was legde ik het op een dienblad en pakte een bord met koekjes broodjes cake enzo...Mijn moeder was bezig met andere dingen. En toen ging de bel. mijn moeder deed de deur open en ze kwamen naar binnen hij en zijn ouders en zus waren meegekomen. Zijn zus is echt een aardige meisje ik heb haar een paar keer gesproken en 1 keer met haar afgesproken. Mijn moeder kwam de keuken binnen. "Leila hier zet de thee op tafel en groet ze. "okee. Ik pakte de dienblad en liep rustiig naar de woonkamer. Ik trilde was echt wel zenuwachtig. Gelukig viel ik niet en kwam veilig aan bij de tafel. Ik legde alles neer en liep naar faisel's moeder. "salam oeh lekom zei ik "ahlekom salam zeiden ze allemaal. Ik groete faisel's moeder met de 4 gebruikelijke kusjes. En liep toen naar zijn zus die begroete ik ook met de 4 gebruikelijk kusjes. Ik gaf de vader van faisel en hand en vroeg hoe het met hem gaat etc daarna liep ik naar faisel. Toen ik in zijn ogen keek voelde ik me een beetje rood worden. Chit niet nu dacht ik en ik gaf hem snel een hand hij knipoogde naar mij en daardoor werd ik nog rooder snel ging ik zitten. Anissa en seloua zaten ook op de bank. Brahim wouook wel blijven, maar die had het echt te druk met werk. Ik scnekte thee in voor iedereen. Het was wel raar nu dat mijn vader er niet bij was ik mis hem echt. Er werd over de verloving gesproken. Het liefst trouw ik meteen geen verloving. Maarja dat hoort er nou eenmaal bij. Na een tijdje gingen ze weer weg. Mijn moeder zei dat ze moesten blijven eten. Maarja ze zeiden dat ze weg moesten en ze nog zouden bellen om verder te praten en regelen voor de verloving enzo. We namen afscheid van ze en toen vertrokken ze. Ik ging nog ff huiswerk maken en leren en daarna eten. Ik was moe en besloot maar naar bed te gaan. Ik kan echt niet wachten tot ik en faisel getrouwt zijn, ik wou dat het nu al zo ver is....

"Leilaaa wakker worden..! hoorde ik iemand schreeuwen. Ik draaide me om en deed mijn ogen weer dicht. Ik had echt geen zin om op te staan was echt moe. "LEILAAAA. Ppff laat me nou dacht ik. En draaide me weer om. "Ewaa leila sta op het is je verlovings feest vndg.Oohjaaaa meteen stond ik op wejoww er is nog veel te doen man. "Eey leila zied kleed je aan, ik ga naar beneden en doe de rest. "moet ik helpen vroeg ik. "nee eh gek jij bent de bruid jij gaat hellemaal niks doen. "hhaa okee beter zo."haha wat dacht je dan zei mijn moeder lachend. "haha oke is ga douchen. "waga ik ga naar beneden en je tante's enzo zijn er.
"okee ik kom zo zei ik en ik liep naar mijn kast ik pakte wat kleren en lingerie. En liep toen naar de badkamer. Ik nam een lange warme douch het was heerlijk kon er niet mee uit, maar ja het moest wel en met moeite kwam ik de warme douch uit. Ik deed mijn kleren aan. En liep toen naar beneden.

De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu