deel 244

239 24 1
                                    

Wauw wat is onze huis mooi ingericht. Ik liep rustig de trapen op. 'Eindelijk'fluisterde faisel. 'ja'zei ik zachtjes. Ik liep onze slaapkamer binnen. Het was bruin wit heb ik uitgekozen. Was heel mooi. Ik plofde neer op mijn bed. 'ik ben moe man'zei ik zuchtend. 'ja ik ook'zei faisel. Hij kwam naast me zitten en sloeg een arm om me heen. Ik keek hem aan in zijn prachtige ogen. 'Ik hou van jou'zei faisel. 'ik ook van jou'. Ik voelde de lippen van faisel op de mijne. Ze waren zo zacht. Ik duwde hem zachtjes van me af. 'hhm ik wil deze jurk uitrekken heb het echt warm en die siraden zijn zwaar haha'zei ik met een rood kop. Ik keek naar de grond. 'Oh jaa soryy sgatjje, hhm ga jij maar eerst douchen okee?'vroeg faisel. 'Nee ga jij maar'zei ik. 'okee, moet ik je helpen met je jurk?'vroeg faisel. Ik probeerde 'm eerst alleen uit te trekken, maar dat ging moeilijk. 'nou ik kan wel wat hulp gebruiken'zei ik.'haha oke'zei hij. Ik trok die zware lange bruidsjurk uit en daarna al mijn siraden. Faisel was gaan douchen. Ik maakte mijn haren los. Ik had echt lang haar. Vroeger was tie heel kort en nu komt tie bijna tot mijn kont. Als ik denk aan wat er straks gaat gebeuren voel ik de zenuwen in me op komen. Ppff ik vond het altijd al eng en nu gaat het gebeuren. Ik liep naar mijn koffer en pakte mijn nieuwe lingerie en een jurkje eruit. Faisel was klaar en kwam de kamer binnen. Toen hij me zag staarde hij me aan. Hij kwam naar me toe en kuste me in mijn nek. Het voelde ze goed aan. 'ik verlang naar jou'zei hij hees. Ik wist niet wat ik moest beantwoorden en zei snel dat ik moest douchen en ik liep weg. Ik liep de badkamer in. Ik kleede me uit en deed de kraan van de douch aan. Ik stapte de douch in en voelde de warme water over me lichaam stromen. Ik zat er een kwartiertje onder en stapte de douch uit. Ik pakte een handdoek en droogde me af.
Ik deed mijn lingerie aan en mijn kortje jurkje. Ik liet mijn lange stijde haren los. En liep de douch uit. Ik zag faisel op het bed liggen, starend naar het plafon. Toen hij me opmerkte keek tie me meteen aan. 'wow wat ben jij mooi'zei hij Ik liep zachtjes naar hem toe. Ik ging op het bed zitten. Hij kwam naar me toe en sloeg zijn armen om me heen. 'ik heb hier zo lang op gewacht sgatje'zei hij. 'ik ben bang'gooide ik eruit. Meteen had ik spijt dat ik het zei wat zal hij nu niet denken dacht ik. 'sgatje inoe dat is nergens voor nodig wolah ik zal voorzichtig zijn dat beloof ik je'zei hij. Hij kwam dichter naar me toe en kuste me in mijn nek hij ging steeds verder tot hij bij mijn lippen kwam. Hij drukte zijn lippen op de mijne. Zachtjes opende ik mijn mond en zijn tong ging meteen naar de mijne. Het was zo lekker. Inmiddels lag ik op het bed en hij boven op mij. Ik vondt het eng, maar faisel fluisterde lieve woordjes in mijn oor. Ik werd gerustgesteld door hem.

Zachtjes ging hij van me af. Het deed best wel pijn, maar tegelijkertijd ook lekker. Ik zag bloed omg snel stond ik op. En liep zachtjes naar de badkamer. Faisel volgde me, maar ik deed de deur op slot. Snel stapte ik de douch in bleef daar totdat het niet meer bloede. Nu voelde ik de pijn pas,auww:S. Ik stapte de douch weer uit. Deed mijn badjas aan. En liep de douch uit naar mijn kamer. Faisel kwam meteen naar me toegelopen. Ik keek hem met een glimlach aan. 'wolah sory leila'zei hij 'gekie, je hoeft hellemaal heen sorry te zeggen het is toch niet jou schuld het is normaal dat het beetje pijn doet toch?'zeg ik tgen hem. 'ja dat is waar, maar toch sorry, gaat het een beetje?'vroeg hij bezorgt. 'ja het gaat al beter dankje'zei ik. We liepen naar onze bed en kropen onder de dekens. Ik kroop tegen hem aan. 'Ik Hou Van Hou lieverd'zei faisel. 'Ik Ook Van Jou Sgatje ik ben zo blij dat ik eindelijk je vrouw ben na alles wat we hebben meegemaakt'zei ik. 'ik ben ook heel blij dat ik jou man ben'zei faisel. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. We praate nog wat en langzaam viel ik in slaap in zijn armen...(L)

De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu