deel 208

296 19 3
                                    

Ik zat dromerig voor me uit te staren ik was zo blij dat abdel en nadia in de gevangenis zitten en nordin ook incha allah.Ik wist niet eens waar de les over ging was gewoon hellemaal in droomland.Opeens voelde ik iemand mijn naam fluisteren ik keek die kant uit en zag dat het seloua was ik gebaarde naar haar wat er aan de hand was en zei wees naar de docent die me met een boos gezicht aankeek.
Leila: ehmm wat is er??
Docent: ehh dat weet jij niet?
Leila: nee mnr
Docent: ik heb je al 3 keer geroepen om op te letten,maar nee hoor leila doet wat zei wil en let totaal niet op.
Leila: ehh soryy mnr
Docent: dit ben ik niet van je gewend leila,maar let nu op anders kan je meteen verdwijnen.
Leila: jaa mnr
Ik volgde verder de les en schreef huiswerk op in mijn agenda en eindelijk ging de bel en was ik uit.

Ik liep samen met seloua het schoolplein op en ik zag faisel verderop met een paar vrienden aan het praten.
Seloua: eeyy leila zie jje morgen hé
Leila: ooh jaa tot morgen sgat
Seloua: doeii
Leila: doei lieverd
Ze liep weg ik liep naar faisel toe en begroete ze allemaal.Ff later liepen zijn vrienden weg en stapte ik in de auto die faisel had geleend van zijn neef.
Faisel: wat heb ik een zin om die nordin dood te slaan
Leila: haha ja dat kan ik begruipen ja
Faisel: haha jaa ik haat hem echt wejow alleen al die naam maakt mij woedend.
Leila: en heb je alle recht op sgat
Faisel: jaa
Leila: ik hoop dat ze hem meteen opsluiten als je ze gezegt hebt wat er gebeurt iis.
Faisel: dat hoop ik ook.

We kwamen aan bij het politie bureau en liepen naar binnen we mochten meteen mee lopen met die politie man bij wie ik gister was en vroeg over abdel en nadia .
We gingen zitten en de politie man keek mij aan
Politie man: wij kennen elkaar al hé leila.
Leila: jaa mnr
Politie man: en jij bent vast faisel.
Faisel: ja dat ben ik.
Politie man: oke faisel kun je me vertellen wat er nou gebreurt iis.
Faisel: dat zal ik u zeker vertellen.En faisel begon met zijn verhaal hij vertelde alles en de politie man luisterde.

Politie man: okee dat was heel duidelijk en ik verzeker jullie nordin gaat de bak in.
Faisel: daar ben ik heel blij om.
Leila: ehm hoe zit het met die andere jongens die nordin hebben geholpen.
Politie man: daar wil hij niets over los laten al vragen we het hem een tijdje en zoeken we hem al sinds het gebeurt iis,maar we hebben ze nog steeds niet.
Leila: ppf,maar waneer nordin hoort dat hij de bak in gaat veraad hij ze mischien wel,want z´n goede vrienden waren ze denk ik ook weer niet hij heeft wel 2 helle goede vrienden,maar die waren er niet bij en die zijnt totaal andere dan hem.
Politie man: ooh en wie zijn die goede vrienden dan??
Ik zei wie ze waren en de politie man zou langs gaan voor een paar vragen.
Wij mochten gaan en faisel zou nog een telefoontje krijgen.We liepen blij het politie bureau uit en liepen naar de auto.
Leila: ik ben echt blij eindelijk hij gaat de bak in.
Faisel: ik ben ook heel blij eindelijk van die klootzak af.
Leila: Jaa
Faisel: waar gaan we nu heen??
Leila: ehm naar huis?
Faisel: nee wil nog samen met jou zijn heb je vreselijk gemist.
Leila: haha je zag me bijna elke dag .
Faisel: jaa maar dat is wat anders toen lag ik in het ziekenhuis mocht me bed niet een uit
Leila: haha het is al goed waar gaan we heen??
Faisel: strand?
Leila: nee het is te koud voor het strand.
Faisel: we gaan niet zwemmen ofzO
Leila: weet ik maar
Faisel: nou dan gwn lekker wandelen daar enzo.
Leila: haha okee
Hij reed naar het strand en pakeerde de auto en we stapte uit de auto.
Niemand was hier het wad heel stil we hoorde alleen het geluid van de zee.
Faisel: heerlijk die stilte.
leila: jaa l
Faisel: kom
Hij pakte mijn hand vast en we liepen samen door het strand.Het was heerlijk wij samen alleen lopend door het strand hand in hand was echt een goed gevoel die ik had.
Faisel: zullen we het water in gaan?
Leila: ben je gek het water is veelste koud.
Faisel: maakt niet uit toch
Leila: je bent pas het ziekenhuis uit wil je weer ziek worden wela???
Faisel: hhm je hebt wel gelijk beter ga ik het water niet in.
Leila: haha ja
We gingen zitten en keken naar de zee faisel sloeg zijn arm om me heen het voelde zo goed aan ik kon wel eeuwig zo blijven zitten.

De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu