deel 242

249 20 0
                                    

Ze stijlde mijn haren. Daarna vroeg ze als ik mijn jurk aan wou doen want als ze eerst een kapsel in mijn haar doet en ik dan pas de jurk aantrek verpest het misschien mijn haar. Ik kleedde me uit en deed mijn mooie witte bruidsjurk aan. Wolah het was zoo mooi. Daarna ging ik zitten en begon ze aan mijn kapsel. Toen ze klaar was keek ik in de spiegel en het was zoo mooi
'wauww farida wat mooi dankjwel 'zei ik. 'haha graaggedaan meid, en je ziet er prachtig uit lieverd nu nog al jou siraden en make-up. 'ppf die siraden is echt zwaar man'zei ik zuchtend. 'haha ewa dat hoort erbij sgat, en het is heel mooi sgat'zei farida. Iemand klopte op de deur. 'binnen'zei ik. En seloua verscheen in de deuropening. Eindelijk is ze er. 'wejow zo lang duurde het haha waar bleef je man?'vroeg ik. 'haha ik ben er allang hoor alleen jou moeder wou persé dat ik nog wat koffie drink je weet zelf haha'zei seloua lachend. 'jaa ik weet haha, maar dit is de nagava Farida, Farida dit is mijn vriendin seloua'zei ik. En liepen naar elkaar toe en schude de hand. 'aangenaam'zei Farida. 'Ingelijks'zei seloua. 'wauuww leila wat een moOi jurk en jou kapsel wauuwwieee'zei seloua. 'haha dankjjwel lieverd 'zei ik dankbaar. 'okee leila laten we verder gaan sgat'zei farida 'is goed'zei ik.Farida pakte al mijn siraden en deed ze voor mij op. Het voelde super zwaar, maar het was wel ergg mooi. 'nu nog make-up sgat'zei Farida. 'oke'zei ik. Ze deed mascara oogpotlood enzoo. En de resultaat was heel mooi dat vinden seloua,en Farida ook. Ik kreeg een sluier over mij heen. De voordeel van die sluier is dat ik iedereen zie en hun mooi niet haha... 'waauww leila je weet niet hoe mooi je bent wauuw wauuw wauuww macha allah leila'schreeuwde seloua.''whahahaha wollah je overdrijft eh gek'zei ik lachend. Zo mooi kan ik toch ook weer niet zijn dacht ik. Ik liep naar de spiegel en bekeek me zelf. Ik was echt wel mooi wauw haha..Ik deed mijn witte pumps aan die waren ook heel mooi...'zoo en?' zei ik lachend. 'whaha hoe durf je het nog te vragen je bent super mooi man'zei seloua lachend.'haha okee dan'zei ik. 'wollah leila je bent een helle mooie meiid ik zal je eerlijk zeggen dat jij de mooiste bruid bent die ik tot nu toch heb gezien'zei Farida glimlachend. 'ooh echt? dat kan toch niet'zei ik. 'haha nee is echt waar hoor'zei Farida. 'dankjjwel Farida'zei ik blosend. 'waneer komt faisel eigenlijk'vroeg ik. 'hhm die komt over ong een half uurtje heb ik gehoort'zei seloua. 'ooh hoe laat is het nu dan?'vroeg ik. 'het is half 5'zei seloua. 'woow is het al half 5 zo snel gaat de tijd'zei ik. 'haha jaa z'n kapsel duurt lang hoor'zei farida lachend. 'haha oke'zei ik. Meryam en siham kwamen mijn kamer binnen. 'wauuwww leila wat ben je mooi man tbarkelah'zei meryam 'jaaa man leila macha allah'zei siham. 'haha dankjullie wel sgatjjes 'zei ik. 'ik zal de rest roepen'zei meryam. En voor dat ik wat terug kon zeggen liep ze de trap af naar beneden. Later kwamen mijn moeder en mijn tante's iedereen gaf me complimenten. Ik hoorde van mijn tante die net de kamer in kwam dat faisel was gearriveert. Je hoorde mensen derboeka spelen yoelen. Ze stonden allemaal onder aan de trap. Seloua en anissa hielden van achter mijn jurk vast want het is erg lang en dat hoort ook...Mijn moeder stond naast mij en meryam. Mijn tante's deden de vreugdkreten en klapte. En toen kwam faisel binnen wauww wat was hij toch mooi. Met zijn mooie witte pak...Hij lachte naar mij en kwam naast me staan. Hij pakte mijn hand vast en zijn vingers gleden langs de mijne. Zoo zacht...
Mijn tante zat ons te filmen en meryam maakte foto's. Zachtjes liepen we naar beneden. Stel je voor ik val wejoww sfatah dat zou zijn...Ik keek faisel aan in zijn mooiiee ogen waar ik altijd in verdrink als ik in zijn ogen kijk lijkt het alsof alleen wij twee op de aarde zijn en niemand anders alsof ik in de hemel vlieg samen met hem....

De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu