Bismilah zei ik en stapte mijn huis binnen. Ik was blij dat we weer thuis waren naar die lange rit van 2 dagen waren we eindelijk in ons huis. Ik keek rond en leek echt dat het erg verandert was, maar jah dat heb ik altijd als ik terug ben van vakantie vooral die trappen van ons het lijkt wel alsof ze elk jaar kleiner worden . "leilaa helpp mij met mijn koffers riep soumia.ökee sgatje zei ik. En ik loop naar haar toe en pak 1 koffer de zwaarste. Ik breng het naar haar kamer en loop weer terug naar beneden ik pak mijn koffers en breng het naar mijn kamer. Ppf heb geen zin om alles nu uit te maken. Ik plofde neer op mijn bed en staarde naar het plafon. Wat ben ik moe zeg, maar het was een leuke vakantie. Alleen dat van mijn moeder was vreselijk. Gelukig is dat voorbij en is mijn moeder gezond&gelukig. Daar ben ik allah zo dankbaar voor en bedankt hem elke dag daarvoor. Ik mis faisel, ik bel hem morgen wel en dan ff kijke waneer hij komt. Ik heb het ook aan mijn moeder verteld en die is erg blij voor me. Ik bleef nog denken over van alles en nog wat totdat ik in slaap viel.
"Leilaaaaaa'' riep mijn moeder.:"Jaaa?"riep ik terug. "Kom naar beneden"riep mijn moeder. "Ik komm"zei ik. Ik liep naar beneden en trof mijn moeder aan in de keuken. "Jaa wat moet ik doen?" vroeg ik aan mijn moeder. "Lieverd wil je deze kleren opvouwen en terug leggen waar ze horen"vroeg mijn moeder. Ik keek naar de mand die ze in haar handen hield wow zo veel, maar me3liech dacht ik en pakte de mand aan. "tuurlijk jemma"zei ik. "shokran lieverd"zei mijn moeder. "". Ik liep naar de woonkamer en legde de mand op de grond ik ging op de bank zitten en begon met kleren vouwen. Het duurde een half uurtje en ik was eindelijk klaar. Daarna ging ik naar boven. Ik deed mijn pc aan en logde me in op msn. Ik zag dat seloua online was wejow ik heb haar echt lang niet gesproken en gezien.
Leila(L)... I am Back In KikkerLand_Faisel I Love You So much(L) zegt: Heej lieverd.
Seloua&&. Leila friends 4 ever(L) zegt: Heeeeeeeeeeeeeejjjj sgatjjee(L)
Leila(L)...I am Back In Kikkerland_Faisel I Love You So Much(L0 zegt: alles goed lieverd??
Seloua&&. Leila friends 4 ever zegt: Goed hmdl en met jou???
Leila(L)...I am Back In Kikkerland_Faisel I Love You So Much(L) zegt: Goed goed hamdoelilah,, Pf wat heb ik jou lang niet gezien:s
Seloua&&. Leila friends 4 ever zegt: Jaa man:s ey heb je tijd vndg wil je graag zien heb je gwn te lang niet gezien man:s
Leila(L)...I am Back In Kikkerland_Faisel I Love You So Much(L) zegt: Jaa nu in de winkelcentrum bij de mac ok??
Seloua&&. Leila friends 4 ever zegt: waga iis goed kom NU doeii lieverd tot zoo (K)
Leila(L)...I am Back In Kikkerland_Faisel I Love You So Much(L) zegt: okee tot zo lieverd doei(K)Ik ging offline ik deed mijn pc uit en deed snel mijn hoofddoek op en liep naar beneden."Jemma ik ga naar seloua beslama" zei ik "waga is goed doe haar de groeten"zei mijn moeder. "zal ik doen beslama"zei ik. "beslama lieverd"zei mijn moeder. Ik liep naar de gang en deed mijn jas en schoenen aan en pakte mijn tas en liep de deur uit. De bus was er al dus dat word rennen en hmdl ik haalde 'm net. Ik ging achterin de bus zitten. En er waren natuurlijk van die vieze jongens die mij aandacht willen. Bahh dacht ik en keek voor me. Ik drukte op de knop stop en ff later stapte ik de bus uit. Ik liep naar de plek waar ik en seloua hadden afgesproken en toen ik daar aankwam zag ik niemand. Aag die zou zo wel komen dacht ik en ik ging op een bankje zitten daar verderop, maar gelukig kon ik wel zien als seloua er was. Een kwartiertje later zag ik haar uit de bus stappen en ze kwam naar me toe gerend. Hijgend stopte ze voor me en ze was hellemaal rood. Vast van het rennen want seloua had een helle slechte conditie. In gym was ze ook heel slecht ze kon niet lang rennen. "Leilaa sorry dat ik zo laat ben i ik moest nog ff snel iets voor me moeder halen"zei seloua. "me3liech lieverd"zei ik en stond op. Ik liep naar der toe en gaf haar een dikke knuffel.
"ppf wat heb ik jou gemist man"zei ik . "Ik jou ook man wejoww"zei seloua.
"zied gaan we patatje halen bij de mac"zei ik. "is goed" zei seloua. We liepen de mac in en haalde 2 patatje met mayo. Daarna gingen we naar het winkelcentrum en zochten daar een bankje wat we al snel vonden we gingen zitten. Ik vertelde haar over marokko en zei vertelde mij oko over marokko en hoe het was enzOo. Rsutig aten we onze friet op terwijl we dood lachte over de domste dingen. Wat heb ik dit gemist zeg....
JE LEEST
De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit )
Romancedit gaat verder waar De nerd die altijd gepest wordt totdat is gestopt want je kan maar per boek 200 deelen plaatsen dus moest ik niet verder dat jullie het westen