deel 228

264 21 0
                                    

Faisel..
''heej lieverd zei faisel en kwam naar me toe hij gaf me een kusje op mijn wang.''heej faisel alles goed vroeg ik? ''Ja hamdoelilah en met jou lieverd vroeg faisel.''Jaa hamdoelilah.''Sgatje wat zie jij er mooii uit echt een schoonheid zei faisel met een grijns.''whaha dankje zei ik lachend.''ewaaiis het feest leuk??vroeg faisel.''Ja zei ik ''Okee dan,en hoe gaat het met meryam vroeg faisel.''Gaat goed zegt zei,en ze is blij dat ze met hem getrouwt is dat zei ze tegen mij zei ik.''hmdl dat het goed is gekomen zei faisel.''jaa hmdl zei ik.''Kom gaan we zitten zei faisel.En we liepen naar een bankje en gingen zitten.''Leila ik heb je zo gemist sinds ik niet meer op school zit zie ik jou zo weinig zei faisel.''Ja man ik mis jou ook,we moeten meer afspreken dan of heb je het druk met werk&school vroeg ik aan hem.''Ja eigenlijk wel en ik studeer ook nog je weet wel moet hbo diploma halen voor het werk die ik wil doen en iis echt super veel'zei hij zuchtend.'Ja zker veel werk en school zei ik.''jaa,maar ik wil jou wel zien lieverd want zie je bijna nooit zei faisel.''Oke waneer kan je dan vroeg ik aan hem.''Hhm dinsdag kan ik wel zei faisel.'' deze dinsdag? vroeg ik ''Jaa gaan we dan samen wat doen vroeg hij.''Jaa zei ik.''Okee dan lieverd zei faisel. '' Maar ik meot nu gaan anders gaan ze zich afvragen waarom ik zo lang weg ben zei ik.''Waga iis goed ik ga maar ff naar z'n vriend en is ook de neef van kamal daarom ben ik hier ook zei faisel.''Oohh okee dan zei ik,maar zie jje dinsdag incha allah beslama.''Geen kusjje wela?? vroeg hij plagend.''Hhaha nee zei ik grijzend.''Oohh zoo doen we dat nu jekk zei hij glimlachend.''whaha okee vooruit dan maar eentjje zei ik en liep naar hem toe en gaf hem een kusje op zijn wang.''Nu tevreden zei ik plagend.''Nou eigenlijk niet,maar me3liech ga maar zei hij.''whaha okee beslama lieverd.''Beslama vrouwtjee van me zei faisel en liep weg...!!

Er werd nog heel veel gedanst en gelachen het was echt super leuk en gezeliig maar jammer genoeg was het tijd dat de bruidpaar naar huis gaan en moeten wij dus ook weg.Er werd geschreeuwd en gejoeld en de vrouwen lijden de bruidspaar naar buiten bij de uitgang stond de moeder van meryam met tranen in haar ogen.Het is moeilijk om je dochter te laten gaan vooral in meryam's geval maar jah het moet.Romeisa was bij mijn moeder zei zat al in de auto dus ook romeisa ik besloot ook maar naar de auto te gaan we zouden toch mee rijden naar meryam&kamal de huis....!
Ik liep naar de auto en stapte in.Er waren veel auto's achter elkaar net als toen we naar de zaal kwamen.Er werd getoetert en gejoeld.Ik moest denken aan een keer in marokko doen een jaar of 12 was mijn neef trouwde en net als nu waren er veel auto's veel waren versiert en je hoorde overal derboeka en getoetert mijn neven gingen zelfs op het dak van de auto zitten en schreeuwde ik vond dat echt een tof feest...

We waren bij maryam&Kamal's huis aangekomen ik stapte uit en liep samen met seloua naar meryam toe ik vloog in haar armen en er stroomde tranen over mijn wangen.''Wolah leila dankjwel voor alles en we houden contact gewoon net als vroeger zei meryam huilend.''Graaggedaan lieverd,en natuurlijk blijven we contact houden geak! Ik ben echt blij dat het goed is gekomen zei ik.''Ik ook hmdl.''Meryam hier iis romeisa zei mijn moeder.''Ooh ja shokran getlii zei meryam wolah ik zal nooit vergeten wat je allemaal voor me gedaan hebt zei meryam en weer gleden de tranen iver haar wangen.''Het iis goed lieverd zei mijn moeder.''Meryam geef romeisa maar lieverd ik breng haar morgen wel naar je toe waga meryam vroeg meryam's moeder.'' eigenlijk is dat wel een goed idee toch meryam zei kamal.''Jaa waga is goed breng haar morgen zei meryam..!We namen allemaal afscheid van meryam en gingen naar huis.Seloua zou bij mij slapen.Gelukig is het morgen zondag dus kon ik lekker uitslapen,want was ook heel laat toen ik thuis kwam.Het was toen half 4.Ik deed mijn pyama aan en kroop mijn bed iin ik droomde over faisel hoe het zou zijn als ik zijn vrouw was ....!

De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu