Leilaaa eey' riep anissa die de woonkamer in kwam.'Eey anissa, alles goed?'vroeg ik. 'ja hmdl en met jou lieverd?'vroeg anissa. 'goed hamdoelilah'zeg ik. 'mooi zoo ewa was druk gisteren hé'zei anissa. 'haha jaa man, maar was wel leuk'zeg ik. 'jaa dat zeker'zei anissa. 'eey sgatjjee inoe heb je mama gemist'zei anissa lachend tegen ayman. En ze pakte 'm op hij begon meteen te lachen en gag zijn moeder een knuffel. Aaaah dat vond ik zo lief. 'hij is echt een sgatjee anissa'zeg ik. 'haha jaa hé'zei anissa. 'maar waar is amin?'vroeg ik. 'Die is ff wat boodschappen gaan doen, bijna alles is op thuis haha'zei anissa. 'ooh okee'zeg ik.Mijn tante's en nichtje en mijn moeder kwamen de woonkamer in en gingen op de bank zitten. Ik ging naast anisa zitten en pakte de afstansbediening. Ik zag dat atwt bezig was. Jesss mijn lievelings serie. 'me tgezaz eh leila beder sini'hoorde ik mijn moeder zeggen. Ppff zei weer, mijn moeder haat dat soort serie's ze kijkt alleen naar marokaanse films of soms tekenfilms als ze echt niks te doen heeft 'nee mama wil 'm zien man kijk hoe spannend tie is. Bijna ben ik weg van huis dan heb je geen last meer van mij haha'zeg ik lachend. 'ja gelukig maar'zei mijn moeder. 'wat??'zeg ik. 'haha geintje gek ik zal je dan erg missen, maar ik zie je dan wel vaak hé'zei mijn moeder.
'haha tuurlijk jemma'zeg ik. 'haha jullie 2 zijn echt geak z'n moeder z'n dochter 'zei mijn tante. 'haha is toch leuk'zeg ik. 'haha jaa hoor'zei mijn tante. 'haha vooral leila is een gekke man je moest haar eens zien thuis'zei anissa. 'haha okee'zegt mijn tante. 'maar nu ssstttt ik zit te kijken weet je hoe spannend....'OMG NEEE HÉ GAAT ZE DOOD OMG JENNIFER'zeg ik geschrokken. 'wiliiee wejoww nu gaan we allemaal huilen'zegt mijn moeder lachend. 'HA-HA wat grappig'zeg ik en kijk weer naar de tv.
'neee hé niet zei'zei anissa. 'haha dit is best wel een leuke serie'zegt mijn tante. 'nee ga je dit ook leuk vinden'zegt mijn moeder. 'haha ewa jaa waarom niet'zegt mijn tante. 'SSHHTTTT'zeg ik wat harder. 'wejoww hah weet je wat wij gaan naar de buren waga dan kan jij deze saaiie serie verder kijken'zegt mijn moeder lachend en staat op. 'ewaa saffie kan dan niet als dit afgelopen is'zegt mijn andere tante. 'ewa nee begin jij ook al weer:haha'zegt mijn moeder. 'haha okee we gaan al. Ze stonden allebei op.
'ewa beslama'zeggen ze. 'ja ja ga nou maar'zeg ik geiriteert
'haha leila toch'zegt anissa lachend. 'ssht'zeg ik 'ja ik ben al stil hoor'zegt anissa. Ik kijk verder ppffff wat is dit erg waarom moet zei weer dood gaan fuck hé zei was ook z'n goede actrice speelde echt goed man Dit kijk ik sinds ik 15 ben en nu nog steedsHet is gwn zoo leukOpeens hoorde ik de deurbel. Tfoe wie is dat nou weer dacht ik geiriteert. Anissa stond op en liep naar de deur. Ik hoorde dat het meryam&siham en volgens mij hun ouders waren. En gelukig atwt was afgelopen. Ik deed de tv uit. En ze kwamen de naar binnen. 'Salam oeh lekom warahmatoelah wabarakatoe'zeg ik. Ze groete terug. En ik loop naar meryam en geef haar een knuffel. 'ik heb je gemist man' zegt meryam. 'haha je hebt me gisteren nog gezien geak!'zeg ik lachend. 'haha en topch heb ik je gemist'zegt meryam. 'haha ik jou ook hoor lieverd'zeg ik. Daarna gaf ik siham een knuffel en begroete kamal met een hand. En de ouders van siham&Meryam begroete ik. Ik liep daarna naar romeisa toe en tilde haar op. 'Eeey schoonheid inoe'zeg ik. Ik geef haar wel 10 kusjes heb haar echt gemist mijn lieve nichtje. Ik speel nog wat met haar en geef haar daarna aan haar vader. Ook speelde ik wat met mijn lieve neefje ilias. Wat is hij groot geworden man.
Mijn moeder en tante's waren inmiddels al terug gekomen want anissa is naar ze toe gegaan en vertelde dat we bezoek hebben.
Iedereen had het over die verlovings feest van gister en de bruiloft ze vroegen waneer het was enzo. De moeder van faisel zou morgen komen om samen met mijn moeder over de bruiloft te praten. 'eey leila kom mee naar de keuken'zegt mijn moeder. 'oke'zeg ik en ik loop naar de keuken. 'wil je aub die aardappels schillen(speciaal voor ayoub b) 'tuurlijk jemma'zeg ik. Ik had 2 aardappels gedaan toen mijn tante de keuken in kwam. 'wat ben jij nou aan het doen leila zied de keuken uit la3rosa jij hoort dit niet te doen'zegt mijn tante. 'haha me3liech ik vind het niet erg'zeg ik 'niks me3liech keuken uit jij. En ze duwde me de keuken uit. 'haha'lachte mijn moeder. 'haha ik ga al'zeg ik. En ik loop lachend de keuken uit.Vandaag was de moeder van faisel gekomen. Mijn moeder en haar moeder hadden alles besproken. En de vader van faisel zei tegen zijn moeder dat de bruiloft over 2 maanden is. Ik was blij te horen dat het over 2 maanden al is ik dacht over zo'n 5 maanden ofzo haha. Ze hadden alles al geregeld. Ik ben ook samen met faisel jurken gaan kopen. Ik heb helle mooie gekocht. 1 licht blauwe takchita met allemaal versieringen echt heel mooi en 1 witte ook een helle mooi met diamanten. En nog heel veel. Maar de mooiste is natuurlijk mijn witte bruidsjurk Ben er hellemaal verlieft op geworden die bruidsjurk iis ook zoooo moooii...
Na die dag had ik faisel niet meer gezien natuurlijk wel gesproken, maar ik mis hem zoo erg.
JE LEEST
De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit )
Romancedit gaat verder waar De nerd die altijd gepest wordt totdat is gestopt want je kan maar per boek 200 deelen plaatsen dus moest ik niet verder dat jullie het westen