deel 245

282 21 0
                                    

De velle zonlicht scheen in me ogen. Ppf wie heeft die gordijn nou opengedaan? dacht ik geiriteerd. 'Opstaan Sgatjje'zei faisel. 'hhm laat me slapen'zeg ik en draai me weer om. Opeens werd de deken van me afgerukt.
En voelde ik de lippen van faisel op de mijne. Meteen was ik klaar waker. En ik stond op. 'Hm wat voelde het fijn toen ik wakker werd en jou naast me zag liggen'zei faisel dromerig.'haha jaa vind ik ook'zei ik. 'ik hou van je lieverd'zei faisel en gaf me een kusje op mijn wang. 'ik ook van jou Sgatje'zei ik. 'Eey ga snel douchen en kom naar beneden heb ontbijt voor je gemaakt'zei faisel. 'haha echt?'vroeg ik. 'jaa, maar niet denken dat het elke ochtend zo is dus geniet nu maar'zei hij lachend. 'jek eh gekkie'zei ik lachend. 'haha grapje lieverd, maar zied ga douchen en kom naar beneden'zei hij. Faisel liep naar beneden en ik naar de badkamer. Ik stapte de douch in. Toen ik klaar was met douchen wikkelde ik een handdoek om me heen en liep naar mijn kamer. Ik pakte mijn lingerie en een simpel jurkje tot mijn knieen. Ik deed mijn warme pantoffels aan en liep naar beneden. Ik ruik de geur al van warme koffie en eieren. Ik liep de keuken in en zag op tafel een uitgebreide ontbijt. 'oohh sgatjje wat lief van je'zei ik en liep naar hem toe en gaf hem een kus op zijn lippen. 'Alles voor jou lieverd inoe'zei faisel. En hij kuste me terug en daar zaten we dan zoenend in de keuken. Na een minuutje trok ik me terug. 'hhm waar zal ik eens aan beginnen'zei ik lachend. 'haha waar jij zin in hebt'zei faisel. Ik schenkte voor mij en faisel koffie in. 'Hoeveel klontjes suiker wil je lieverd? 'vroeg ik aan faisel. 'hhm 2'zei hij. 'oke'zei ik. Ik pakte wat marokaanse brood en at wat eieren. Ik at van zo'n beetje alles tot dat ik vol zat. 'Saffie ik zit echt vol man'zei ik. 'Zo je hebt bijna niets gegeten'zei faisel. 'hahaha niks gegeten weet je wel hoe vol ik zit eh gek ik ben geen vreetzak zoals jij'zei ik lachend.'haha jek vreetzak wacht maar jij'zei faisel lachend. 'haha'lachte ik. Toen ook faisel klaar was met ontbijten ruimde ik op en wou afwassen. 'hhm nee ga maar tv kijken ofzo jij, ik ga afwassen sgatjje'zei hij glimlachend. 'oohhnee dat doe ik jij hebt al genoeg gedaan lieverd'zei ik en ik duwde hem de keuken in. Maar jah faisel is koppig net als ik dus het werd moeilijk hem te overtijgen van het feit dat hij al genoeg gedaan heeft en ik nu ga afwassen. 'Faisel aub ik wil dit doen'zei ik haast smeekend.'haha oke okee hhm ik ben in de woonkamer'. En hij liep de keuken uit. 'ppf eindelijk'zei ik lachend. Ik waste snel af en toen ik klaar was droogde ik mijn handen af. Ik liep naar de woonkamer en daar lag faisel op de bank tv te kijken. Ik liep naar hem toe en ging naast hem op de bank liggen. 'Zometeen komt mijn moeder en de rest en ik heb niet eens mijn kleren aan man'zei ik. 'Het is pas 12.00 ze komen toch niet zo vroeg'zei faisel. 'haha niet vroeg als het aan mijn moeder lag staat ze hier om 8.00 voor de deur'zei ik lachend. 'hahah mijn moeder ook hoor'zei faisel lachend.'Leila waneer kan je eingelijk beginnen met je werk??'vroeg faisel. 'Volgend jaar kan ik beginnen als verpleegkundige'zei ik trots. 'goed zo lieverd'zei hij en gaf me een kusje op mijn wang. 'haha, maar het duurt nog zo lang'zei ik zuchtend. 'haha nee hoor het gaat sneller voorbij dan je denkt'zei faisel. 'haha oke'zei ik. Ik keek hem aan in zijn ogen en voor ik het wist lagen we al te zoenen. Faisel tilde me op naar onze kamer. En legde me neer op het bed.

'Hoe gaat het met je leila? 'vroeg mijn moeder. 'goed hamdoelilah en met u?'vroeg ik. 'hamdoelilah, alleen is het anders in huis zonder jij en anissa'zei ze sip. 'aah jemma maak je geen zorgen ik kom jje echt heel vaak langs'zei ik.
'okee, en daar hou ik je aan'zei ze lachend.'okee deal
'zei ik lachend. 'waar is faisel eigenlijk heen'vroeg mijn moeder. 'die iis ff naar zijn beste vriend hij komt zo terug'zei ik. 'ooh oke'zei ik. Mijn tante kwam de keuken in. 'leila saffie ik doe het wel'zei mijn tante. 'nee galti het is niet veel, ben zo klaar'zei ik glimlachend. 'oke, maar als je hulp nodig hebt je weet me te vinden hé'zei mijn tante. 'ja gelti shokran'zei ik. Ze liep de keuken uit ik kletste nog wat met mijn moede

De nerd die altijd gepest wordt totdat 2 ( voltooit ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu