Jungkook ile birkaç konudan daha konuşmuş daha sonra eve gelmiştim. İnternetten tanıştığınız birisinin karşı evinize taşınması gerçek hayatta ne kadar mümkündür bilemem ancak o ihtimal, beni bu kısa boyumla bile bulmuştu.
Sıkıldığımdan dolayı İnstagram'da dolaşmaya karar vermiştim. Anasayfada gezinirken, Jungkook'un bir fotoğraf paylaştığını gördüm.
jeon.kookie
♡ 8,993 beğeni
jeon.kookie fotoğraf atmayı özlemişim!
vtaehyung: yah! beni ekip duruyorsun, senden büyüğüm ben! ayıp oluyor!
jeon.kookie: @/vtaehyung üzgünüm! bu aralar meşgulüm, biliyorsun >~<
lalalalisa: stüdyoya gelsen iyi olacak, koreografiler çoğaldı!
lalalalisa: ayrıca iyi çıkmışsın, ama stüdyoya gelmeyi unutma!
park_jimin95: selam yeni komşum!
Yaptığım yoruma bakıp güldüm. Bahsetmeyi unuttum ancak cidden çok mükemmel çıkmıştı. Dağınık saçları onu çok etkileyici gösteriyordu. Ani bir kararla bende kamerayı açtım ve fotoğraf çekinmeye başladım.
park_jimin95
♡ 7,862 beğeni
park_jimin95 waking up in chanel
kim_seokjinn: aish! benim kadar mükemmel olamazsın ama yakışıklısın.
namjooonn: tatlı
jiminismyoppa: oppa~ çok yakışıklısın
Uygulamayı kapatacakken yukarıdan gelen bildirim beni durdurdu.
jjkook: yeni attığın fotoğrafta tatlı çıkmışsın, yeni komşum.
jjkook: dudakların çok tatlı çıkmış
jjkook: aah, komşum olduğun için çok şanslı ve mutluyum :)
jjkook: her neyse yarın konuşuruz, yeni komşum!
Saniyeler içerisinde art arda inen mesajları okuduktan sonra, aklımda gezinen şok dalgasıyla kendimden geçmiştim. Hem benimle dalga geçmiş hem de iltifat etmişti.
park_jimin95 yeni bir yorumunuz var!
jeon.kookie: böyle bir komşum olduğu için kendimi şanslı ve kutsanmış hissediyorum, teşekkürler yeni komşum!
Aish, cidden! Bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu?
halo! #jikook taginde 5. sıradaymışız yeni gördüm, ayayayayaa.
çok sevindim.sırf bunu bildirmek için bölüm yazdım denilebilir, ama sizi seviyorum MUAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
matched × jikook
Fanfictionjungkook sıkıldığı için sevgili bulma sitelerinden birine üye olmuştu, jimin ise o sitede büyük bir umutla hayatının aşkını arıyordu. #jikook 1' 26819 tüm hakları @daydre4ming kullanıcısının jikook shipleyen kalbine aittir.