Bölüm 2

143 46 16
                                    

Tanem'in ağzından..

Arya'yla vedalaşıp doğru okulun köşesine varmıştım.Berkan ordaydı.Benden önce varmıştı.
Geldiğimi görünce toparlandı.
Ben de onun yanına doğru ilerledim.

"Selam"

"Selam,gelmene sevindim."

Sade bir tebessümle cevap verdim.

"Konuşmak istiyormuşsun?"

"Evet,ben sana bir şey söyleyecektim."

"Aslında Arya iletti bana."

"Hayır hayır başka bir şey bu"

"Nasıl yani?"

"Sakın beni yanlış anlama,niyetim seni üzmek veya senle oynamak falan değil."
"Ne diyorsun Berkan?Bir an önce de ne diyeceksen!"
Berkan yere bakıp kafasını kaldırdı.

"Ben aslında sana karşı bir şey hissetmiyordum,ben..."

Şu an sinirlenmiştim işte.Bu çocuk benle dalga mı geçiyordu. Ne demek sevmiyorum?İki dakika önceye kadar seviyor biliyordum.

"Ne diyorsun sen ya?Nasıl sevmiyorum?Sen..."

Berkan sözümü kesip konuşmaya başladı.

"Ne olur lafımı tamamlama izin ver,dinleyince anlayacaksın."

Dayanamadım,üzerine yürürken beni durdurdu.Gözlerime yalvaran bakışlarla baktı.Ben de duvara yaslanıp onu dinlemeye başladım.

"Şöyle ki,ben aslında seni değil,Arya 'dan hoşlanıyordum.Ve bu konuda senden destek almak için yani bana bir konu hakkında yardımcı olman için bunu söylemiştim."

"Şimdi sen Arya'yıseviyorsun?"

Berkan başını öne eğerek cevap verdi.

"Evet."

"Madem onu seviyordun ne diye Arya'yla bana haber ulaştırdın seni seviyorum diye?"

"İşte bunlar bir oyunun parçasıydı.Ve bu oyunda bana yardımcı olmanı istiyorum."

"Niye karşısına çıkıp konuşmuyorsun bana dediğin gibi?"

"Çünkü yara almaktan korkuyorum."

"Biraz daha açık konuşur musun Berkan"

"Ben Arya'yı gerçekten seviyorum.Ama eğer o bana karşı bir şey hissetmiyorsa benim teklifimi reddedecektir.Bu sefer ona bir daha bakamam bile.Ben onu bir daha görememekten korkuyorum."

"Peki benim ne yapmamı istiyorsun."

"Benimle çıkmanı."

Gözlerimi büyüterek Berkan'a baktım.Hayır ben mi yanlış anlıyordun yoksa o mu benle dalga geçiyordu?

"Ne?Senle çıkmamı mı?Sen daha yeni Arya'ya olan aşkını anlatmıyor muydun?"
"Evet evet de dedim ya küçük bir oyun oynayacağız.".

" Neden?"

"O da beni seviyor mu diye?"

"Ben karşıma alırım onu konuşurum onunla."

KARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin