Berkan yavaşça kafasını bana döndürdü.
Sanırım pot kırdığını sezmişti.
Gözlerimi ona dikerek cevabını beklediğimi belli etmeye çalıştım."Deste mi?O-o uzun hikaye ya,ben sana daha sonra anlatırım."
Tek kaşımı havaya kaldırarak ona baktım.
Sence ben uzun hikaye diye geçiştirmeleri yer miydim Berkan Bey?Ben daha üsteleyecektim ki Saraç aceleci bir tavırla yanıt verdi.Stres olduğunu çok belli ediyordu.
"O şey ya,bizim karşı komşumuzdu.Berkan da bize gelirken görüyordu işte."
Saraç'ın sözü üzerine Berkan hafif öksürür gibi yaptı.
Saraç da bunu üzerine bana dönerek masum bir edayla,biraz da kekeleyerek"Bu-bu kadar işte." dedi.
"Berkan!" diyerek sitem etmeye başlayacaktım ki bir hemşire gelip bizi uyarmasıyla konu dağıldı.
Biraz sonra da Tanem'in akrabaları gelmişti.Bizler de evlere dağıldık.
Yol boyunca Berkan'la hiç konuşmamıştık,sadece bir 'görüşürüz' o kadar.Gerçekten çok merak etmiştim bu Deste'yi. Ve benden ne sakladıklarını. Mutlaka öğrenecektim, bakalım neymiş.Berkan'ın ağzından
Saat 23.47
Bugün bayağı bir olay yaşamıştım. Hem Tanem'in intihar girişimi hem de Deste'nin adının bir anda karşıma çıkması...Epey bir yorulmuştum.
Sıcak bir duş alıp kendimi yatağa attım.
Komidinin üzerinde duran telefonunu elime alıp bildirim gelmiş mi diye baktım.Hayret, Arya hiç mesaj atmamıştı hastanedeki olay üzerine. Belki de trip atıyordur. Neyse sıcağı sıcağına üstüne gitmemem lazım,unutur ne de olsa.
İnstagramdan gelen bildirimde baktım.
Bir mesaj isteği vardı.vernsghj 'den. Sanırım sahte hesap açmıştı biri yine.
Mesajın ne olduğunu merak ettiğimden isteği kabul etmeden mesajı okudum.
vernsghj: Ah,tatlım.Demek sevgili yaptın ha?
vernsghj: Ben de boşuna Tanem'le Saraç'a zarar verdim demek.
vernsghj: En değerlini üzeceğime yemin etmiştim hatırlıyorsan.Demek en değerlin o esmer kız.
vernsghj: Senin adına üzüldüm bak. Sevgilinin son bir kez ara istiyorsan.Belki o da Tanem'in yanına gider,arkadaş arkadaş acı çekerler.
Ne diyordu bu? Ve kimdi? Arya'yı nereden görmüştü?
İlk başta biri benle dalga geçiyor sandım.Ama işin ucunda Arya'ya zarar vermek olunca dyanamadım mesajın sahibinin isteğini kabul ettim.Kim böyle bir şeye cürret edebiliyordu?
xzberkanhzrlrxx: Kimsin sen?
xzberkanhzrlrxx: Böyle dalga mı geçilir? Amacın ne senin?
Mesajı attıktan sonra profile tıkladım.
Hesap sahte değildi sanırım.250 takipçisi 317 takip vardı.Hatta bir gönderi bile paylaşmıştı. Bir manzara resmiydi.
Ben hesaptaki takipçilerine kim olduğuna bakacaktım ki vernsghj'den bir mesaj geldi.
vernsghj:Sevgilin♥
Sevgilim mi?Arya'nı yan hesabı vardı da beni mi kandırıyordu.
xzberkanhzrlrxx: Arya?
Mesajım hemen okunmuştu."yazıyor..."
vernsghj: Iyy çürümüş patates kılıkı şeytan o, saçmalama.
Ne?Arya asla kendine böyle laflar etmezdi.Demek oluyor ki karşımdaki benle dalga geçmeyen ve sevdiklerimi gerçekten acıtmak isteyen biriydi.
xzberkanhzrlrxx: Ağzını topla.Sevgilim o benim.
vernsghj: Hah!Sevgilin öyle mi? Senin sevgilin benim, başka kimse olamaz anlıyor musun?Kimse!!
Karşımdaki cidden psikopat birisiydi.Delirmiş olmalıydı.
xzberkanhzrlrxx: Sen kimsin ki?
Birkaç dakika bekledim ama cevap vermiyordu.Saat de geç olmuştu zaten,okul da vardı yarın. Telefonun sesini kapatıp komidinin üzerine koydum.Kafamı yastığa gömüp gün içinde yaşadıklarımı düşündüm.Sanırım hemen de uyumuşum.
vernsghj:Tanımadın mı? (01.23)
vernsghj: Ben Deste,sevgilim.♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR
Teen FictionKarla gelen ve hayatını,yaşam biçimi ve amacını değiştiren bir kızın baş döndürücü ve sürükleyici serüveni.