Bölüm 3

129 38 7
                                    

Arya'nın ağzından

"Ben açarım".

Tanem kapıyı açarken ben de kapıya doğru ilerlemeye başladım.
Kapının açılmasıyla içeriye yedi kişi girdi.Bizim sınıftan iyi anlaştığımız kişilerdi gelenler.Bir de Berkan da vardı.

Neler oluyordu?Bir kişi gelmeyecek miydi?

Tanem 'e baktım.Gelenlerle kucaklaşıyordu.Onun yanına yaklaşıp kulağına eğildim." Tanem"

Tanem bana bakmadan yanıt verdi"Efendim Arya"

Tanem bana bakımca gözlerimle kapıdakileri bir daha süzdükten sonra bunların burada ne işi var dercesine bakış attım.

Tanem bakışımı anlamış olacak ki milleti bana gerilip sarıldı.
"Moralin bozuk gibiydi ben de sana sürpriz yaptım.Nasıl,beğendin mi?"

Sürpriz?Neyse hakkı vardı şaşırtmıştı beni.
Üzerimdeki şaşkınlıkla kafamı aşağı yukarı salladım.Tanem arkadaşları içeri davet etti.Herkes yerine içeri geçerken Berkan ile de özel selamlaştı.*

Kapıyı kapatıp içeri geçtim.Herkesle selamlaşıp birbirimize bakmaya başladık.Ortalıkta genel bir sessizlik hakimdi.

Sessizliği Tanem bozdu.

"Ee ne yapıyoruz?"

Tanem 'in sormasıyla Dilara hemen atladı.Malum, o bu tarz ortamlara çok hakimdir.

"Doğruluk cesaretlik oynayalım."

Göz devirip "çok klasik" dedim.

Berkan da beni onayladı.Ama Tanem beğenmiş olacak ki oynayalım diye ısrar etmeye başladı.

"Daha özgün bir şeyler bulabiliriz bence" dedim ama Tanem'in ısrarına dağ dayanmaz,herkes oynayalım,biraz sonra aklımıza fikir gelirse onu oynarız deyince zorunlu ben de katıldım.

Tanem içerden büyük bir gazoz şişesi getirdi.Ve ortaya koydu.Salih atılıp şişeyi döndürdü.
Şişe Güliz'le Sinem'e gelmişti.

"Doğruluk mu cesaretlik mi?"diye sordu Güliz.

"Doğruluk"

Yanıtı üzerine sanki bunu bekliyormuş gibi hemen sordu.

"Buraya gelmeden önce bana dediğin son şeyi söyle."

Sinem sırıtarak bu neydi şimdi bakışı attı.Umursamaz bir tavırla:
"Görüşürüz?"dedi.

Güliz ise söylemekte kararlıydı her ne ise.

"Sinem onu kasttetmediğimi biliyorsun."

Dedikodu meraklısı biri olarak hemen araya atıldım.Anlaşılan bir dedikodu gelecekti. Kaçırmamalıydım.

"Haydi söyle ama,mızıkçılık yok."

"UF tamam söylüyorum.Güzel giyinmemin nedeni Salih'in dikkatini çekmek olduğunu söylemiştim."

Herkes bir ağızdan 'ooo'lamaya başladı.Sinem'in yanakları kızarırken gözlerini yere indirmişti.Biraz utangaç da bir kızdı.

Millete elimle yeterli işareti yaptım.

"Daha fazla utandırmayın Sinem'i.Hadi çevir bakalım."

Sinem şişeyi çevirirken Salih de ona bakıyordu,tebrikler amaca ulaşıldı.😂

Şişe bu sefer Ahmet ile Derin'in arasına gelmişti.

"Doğruluk mu cesaretlik mi?"

Derin kendinden emin bir şekilde cesaretliği seçti.Bu kız da hep dikkat çekeyim diye yapıyor böyle seçimleri.

KARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin