Berkan'ın bakışlarına aldırış etmeden arkamı döndüm.Koşar adımlarla odaya girdim.Berkan arkamdan sesleniyordu ama kulak asmadan yatağa yatıp uyuyor numarası yaptım.
Biraz sonra Berkan da gelmişti.Ayak seslerinden biraz basımda beklediğini duyabiliyordum.Daha sonra da yanımdaki sandalyeyi çekip oturmuştu."Cevabını bekliyorum" diye bir hafif bir ses yaklaştı kulağıma.Nefesini hissedebiliyordum.
İstifimi bozmadan iyice diğer tarafa kıvrıldım.
O da arkasına yaslanmış olacak ki bu sefer normal ses tonuyla"Ya ben senden eminsem?" dedi.
Ben de böyle basit blöflere gelmezdim .Kesin blöf yapıyordu konuşayım diye.
******
14.07.2018
12.30Hastaneden çıkalı dört gün olmuştu.Okulun son haftası olduğu için de Tanem'le okula gitmemiştikBu süreçte Tanem'le Berkan çok az konuşmuşlardı.Ama bana bu sefer mesajlatı okutmamıştı Tanem.
Bugün de karne almak için gelmiştik okula.Tören birkaç dakikaya bitecekti."Herkese iyi tatiller"diyerek konuşmasını bitirmişti müdürümüz.
Ben de Tanem'in koluna girdim.Buradan alışveriş merkezine gidecektik.
" İlk alışverişe mi gidelim ya da bir şeyler mi yiyelim?"diye sordum.
Tanem gözlerini kısarak havaya dikti.Cevabını söyleyecekken Saraç'la Berkan önümüzde beliverdi.
Göz devirip yoluma devam etmeye çalışsam da Tanem hareket etmiyordu.Dolayısıyla ben de olduğum yere geri dönüyordum."Nereye gidiyoruz?" dedi Berkan gayet mutlu bir yüz ifadesiyle.
Bense göz devirerek"cehennemin dibine"dedim kısık bir sesle.Halilen Tanem duymuştu ve koluyla hafif beni dürttü.Tanem'e de göz devirirken Tanem meraklısıymış gibi
"Alışverişe gidiyoruz,siz de gelin isterseniz" demesin mi.Gözlerimi kısarak Tanem'e baktım.Hafif bir sesle "Ne " dedim. Onlar-özellikle Berkan-bizimle gelemezdi.Beni sorguya alma ihtimali oluşabilirdi.
Hızlıca itiraz etmeye hazırlanıyordum ki Berkan hızlı çıkıp "Seve seve geliriz." dedi.Kim seve seve geliyor? Geleceğinizi kim söyledi size?diye içimden geçirirken ititraz da etmeye kalkışsam da pek başarılı olamamıştım.Tanem'le ben önde onlar da arkada yürümeye başladık otobüs durağına.Yol boyunca çaktırmamaya çalışarak Tanem'i dürtsem de Tanem hiç oralı olmuyordu.
Otobüsten ilk ben inmiştim daha sonra diğerleri de arkamdan inmişti.Otobüste ilk bir şeyler yemeyi kararlaştırmıştık.
Üst kata çıktık,hepimiz klasik bir menü seçip bir masaya oturduk.Ben Tanem yan yana oturuyorduk,Berkan'la Saraç da karşımızda oturuyordu.
Herkes yemeğe başlayadı ben de başlayacaktım ki Berkan kısık bir sesle bana seslendi.
"Arya"
Gözlerimi kaldırarak boş ifadelerle ona baktım.
O da devam etti.
"Elin...Elin nasıl oldu?"Başımı geri aşağı eğerek "İyi" demekle yetindim.
"Acımıyor değil mi artık?" diye ekledi.Anladım konuşmak istiyordu ama bilmiyorum karmaşık haldeydim.Kafamı iki yana salladım 'hayır' anlamında.Ücretleri ödeyip masadan kalkmıştık.Tanem yemek boyunca Saraç'la konuşmuştu. Kararlaştırdıkları üzere de beraber Tanem'e ayakkabı bakacaktı.Bizi beklemeden Tanem hızlıca Saraç'la ilerlediler ne kadar arkasından seslensem de.
Ortada Berkan'la kalmıştık.Dönüp ona baktım.Yüzünde alaycı bir tebessüm vardı.Göz devirip ilerlemeye başladım. Berkan sorgulamadan arkamdan geliyordu. Onu üst kattaki çarpışan arabanın olduğu yere götürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR
Teen FictionKarla gelen ve hayatını,yaşam biçimi ve amacını değiştiren bir kızın baş döndürücü ve sürükleyici serüveni.