Bölüm 11

67 18 16
                                    

07.10

Alarmımı susturup biraz daha yatakta dönmeye başladım.
Aklıma aniden okulun olduğunun gelmesiyle de zar zor kalkıp lavobaya gittim.
Yüzümü yıkadıktan sonra saçlarımı ıslak elimle bir iki hamleyle yukarı kaldırdım.
Sakallarımı baktım,iyi,pek yoktu daha.
Sakalı tercih edemiyordum okul gereği o yüzden çıkmalarına uyuz olur olmuştum.

Erken saatlerin verdiği mayhoşlukla yalpalanarak mutfağa girdim.
Gözlerimi ovuşturarak annemle babama baktım.
"Hâlâ hazır değil mi kahvaltı ya?" diye mırıldandım.

Babam sesimi duymuş olacak ki atıldı.

"Oo,beyefendi,uşağınız mı var sizin?Gel de bir işin ucundan tut."

İş yapmak pek tercihim olmadığından hazır yapan varken pek karışmamam gerektiğini anlayıp geri çekildim.

"Sanırım benim dersim vardı.Ben bir bakayım onlara ne haldeler.Yoksa ben,oğlunuz, hiç kahvaltı hazırlamaz olur mu canım."

"Tabii,tabi kesin öyledir." dedi annem gülerek.

"Hani zehirlenmeyin diye canım ebeveyinlerim benim."

Annemle babam senden adam olmaz bakışı atıp gülüşürken ben de mutfaktan firar ettim.

Sabahları erken kalkmayı seviyordum.Okulum 9 da başladığı için bu saatlerde kitap okuyordum.

Odama geçip komidinin üzerindeki kitabımı aldım.
Kitaba başlamadan bir mesajlarıma bakayım diye de telefonumu da aldım hemen.

Hayranlarımı bekletmeyi hiç sevmem,şimdi mesaj atan falan olmuştur.Hemen cevap vermem lazımdı.Sanki atomu parçalıyordum ne kadar mühimse artık.

İki tane instagramdan gelen mesajlar hariç on beş tane de sınıf grubundan gelmişti.
Sınıf grubunda genelde boş yaptıkları için direk instagrama yöneldim.
Gelen mesaj vernsghj'dendi.
Bu...
Haa,bu dün mesaj atan hesaptı. Cevap vermeyince ben de yatıp uyumuştum.

Dünkü mesajlar akılma gelince sinirlenmeye başlamıştım.Kitabı yana koyarak telefonu iyice kavradım.
Mesajlara baktım.

vernsghj:Tanımadın mı?

vernsghj: Ben Deste,sevgilim.♥♥

Deste mi? Deste...Dün Mert de bahsetmişti ondan "Deste istedi." diye.

Bu kız beni hâlâ nasıl unutmamıştı, anlamıyordum.
Her şeyi geçtim,neden benim sevdiklerimle uğraşıyordu.Benim ona kurduğum son cümlem bile saygılıydı,hiçbir kötü söz kullanmamıştım ona karşı.

Mesajı açıp hızlıca cevap verdim.

xzberkanhzrlrxx:Deste,hâlâ ne istiyorsun benden?

xzberkanhzrlrxx:Hadi beni geçtim,sevdiklerimden ne istiyorsun?

Cevap vermeyeceğini düşünüp telefonu yastığımın üzerine fırlattım.Ellerimi başımın arkasına alıp duvara yaslandım.
Bu olaylar beni çok yıpratıyordu.
Birkaç dakika sonra bildirim geldi.
Mesaj Deste'dendi.

vernsghj: Bizi istiyorum Berkan.Bize bir şans daha ver,ne olur.

Bu kız gerçekten platonik ya da psikopattı.Hâlâ önceki seneki olayda takılı kalmıştı.

xzberkanhzrlrxx: Biz diye bir şey Deste.Biz senle olmadık hiç,sen sadece kendi kafanda boş hayaller kurup beni de hayallerine ortak etmeye çalıştın.

vernsghj: Sen beni seviyorsun Berkan,ben biliyorum.Sen o Arya mıdır nedir,o kızı değil hep beni sevdin.

vernsghj:Ben hep seni bekledim Berkan ama sen gelmedin.

Şu an ne cevap vereceğimi şaşırmıştım.Karşımda kendi hayalleriyle beni yönetmeye çalışan bir platonik vardı.

xzberkanhzrlrxx: Deste,ben seni sevemedim hiç bir zaman. O yazdığım mektuplar da sana değildi.Sen ne kadar aksini savunsan da onlar Arya'yaydı.

xzberkanhzrlrxx: Ben hep onu sevdim.Ve hâlâ da onu seviyorum.

xzberkanhzrlrxx:Onun kılına zarar verirsen, acımam seni üzerim.

vernsghj:Hahah

vernsghj: Üzersin öyle mi?

Ciddiye alınmamaktan nefret ederim.Şu anda hissettiğim gibi.

xzberkanhzrlrxx: Sakın,Deste.

vernsghj: Beni daha ne kadar üzebileceğini sanıyorsun sen?

Karşımdaki kişi gerçekten de tam anlamıyla platonik bir psikopattı.

xzberkanhzrlrxx:Ben seni üzmedim.Sadece karşılıklı duyguları hissetmediğimi, sevdiğimin olduğunu söyledim.

vernsghj:Böyle ölmem,füze at.

vernsghj:Berkan,sen Arya'yı gördükten sonra değiştin iyice.Benimle ne güzel vakit geriyordun hatırlasana.

xzberkanhzrlrxx:Arkadaşça**

vernsghj:Ben gözlerinden anlamıştım,sen beni seviyordun.

vernsghj:Eğer derdin abim falansa çekinme söyle.İstersen ben de konuşurum onunla.

Biri görse mesajları gerçekten sevgili sanardı.Deste'yi her Saraçlara gelişimde görüyordum ama hiçbir zaman konuşmam arkadaştan öteye geçmemişti.Pek muhabbetim de yoktu aslında.

xzberkanhzrlrxx: Kafandan uydurduğun bir saçmalık için Saraç'ı da karıştırma.

xzberkanhzrlrxx: Benden ve çevremden uzak dur,şizofren misin nesin?!

vernsghj:Bir gün anlayacaksın Berkan.Ben seni çok sevdim.Sen de beni seveceksin.

vernsghj: Ama umarım o zamana kadar seni çok üzmüş olmam.Seni zorla istemiyorum,bana geleceğin günü bekliyorum.

vernsghj:Ama sen Arya'yı seçerek beni çok ama çok üzdün.Ben de sen üzeceğim.Ben ağlarken siz gülemezsiniz!

"vernsghj" adlı kullanıcı sizi engelledi.

Ne yapabilirdi ki sanki?Onla beraber olayım diye aklınca bana blöf yapacak ben de onla olacaktım.Ne kadar çocukça hareketlerdi bunlar.

Ama içime bir şüphe düşmedi diyemem doğrusu.
Arya'nın sesini duysam iyi gelirdi belki bana.Okula gitmeme az da kalmıştı ama içime öyle kuruntu düşürmüştü ki Deste denen şizofren,dayanamayacaktım.

Rehberime girip Arya'yı aradım.

"Alo."

Telefondan gelen ses...

Bu ses Arya'nın değildi.

KARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin