Část věnuji ninjanumberone :) :*
„Kde je Kirsten?“ usmála jsem se na mámu.
„Je v obýváku.“ ukázala na obývák.
„Děkuji, madam.“ kývla jsem.
Vstoupila jsem do obýváku a uviděla Kirsten sedět na pohovce. Prohlížela si nějaké časopisy a usmívala se u toho. Pojď se mnou usmála jsem se na ní, když se ke mně otočila.
Kývla, časopisy odhodila vedle sebe a zvedla se. Pomalu jsem s ní vydala do jejího pokoje. Podívám se do skříně mrkla jsem na ní.
Hledala jsem něco pěkného. Do oka mi padlo bílé tričko se středním výstřihem společně s černými džínami. Podala jsem jí to Obleč si to.
Otoč se usmála se na ně.
Učinila jsem tak a na dále hledala v šatníku. Po pár chvílích mi poklepala na rameno. Otočila jsem se a celou si jí prohlédla. Jak se v tom cítíš? chytila jsem se za bradu.
Pohodlně usmála se.
To je dobře. Tak pojď se mnou chytila jsem jí za ruku a vedla jí k sobě do pokoje.
Vstoupili jsme do koupelny, kde jsem jí posadila na prádelník. Vzala jsem trošku pudru a několikrát štětečkem přejela přes její tváře, noc, čelo a bradu. Make-up nepotřebuješ. Teď budu nanášet řasenku.
Vytáhla jsem řasenku a otevřela jí. Půjčila jsem jí Kirsten, aby věděla jak to vypadá. Když ti to přiložím k oku a kývnu, tak zavřeš oči. Ale nesmíš přitlačit jinak budeš mít řasenku optisklou zasmála jsem se.
Kývla a spolupracovala. Vždy když jsem kývla, tak zavřela oči a tím jsem jí namalovala řasy. Vypadala krásně. Jsi krásná políbila jsem jí na čelo.
Děkuji usmála se, zvedla se a přešla k zrdcadlu. Chvíli na sebe koukala a pak se otočila zpátky ke mně. Pokud si tě nevšimne tak je teplej drkla jsem do ní.
Říkáš to jenom proto, že jsi moje sestra zamračila se.
Mám ti dát facku teď nebo teď zpražila jsem jí pohledem.
Teď, protože to je pravda kývla.
Takhle nemluv. Já na tebe nekoukám jako ostatní lidé. Koukám na tebe jako krásnou bytost s dobrým srdcem pohladila jsem jí po tváři.
Děkuju, že jsi obejmula mě.
Hladila jsem jí po zádech a zavřela oči. Držela jsem jí u sebe jako by jsem jí měla vidět naposledy. Odtáhla jsem se od ní. Já děkuju, že tě mám schovala jsem její hnědé vlasy za její ucho.
Už budu muset jít. Večer vám podám hlášení, kapitáne zasalutovala a odešla pryč.
Uklidila jsem makr-up a odešla do pokoje. Tam jsem si vzala svojí tašku, přehodila přes rameno a seběhla schody dolů, když jsem vyšla a zavřela svůj pokoj.
„Mami odcházím do práce.“ zakřičela jsem při obouvání.
„Krásný den.“ uslyšela jsem její příjemný hlas.
„I tobě.“ usmála jsem se a vyběhla ven z baráku.
Vycházela jsem pozdě a tak jsem musela bohužel několik metrů popoběhnout. Tolik pohybu po ránu to není zdravé bez řádné dávky kafe.
ČTEŠ
Souls (Justin Bieber Fan Fiction) (Completed)
FanfictionDvě ztracené duše k sobě musí najít cestu přes nepříznivé překážky, které jim samotný osud udělil. ©humanunicorn 2014 Cover by @humanunicorn