Probudila jsem se a první co jsem zaregistrovala byl dnešní den v kalendáři. Pátek
Vyděšeně jsem vystavovala ke skříni a hledala nějaké šaty. Vyházela jsem snad celý šatník, až jsem konečně našla ty co jsem hledala.
Byly modré na tělo. Vypadaly jako smotaná látka upravena do podoby šatů. Chodila jsem v nich na jakoukoliv rodinou sešlost od oslav narozenin až po pohřby.
Položila jsem je na postel a došla jsem do koupelny. Tam jsem ze sebe shodila pyžamo a vlezla pod sprchu. Na své tělo jsem pustila horkou vodu a nechala se oplývat příjemnými podněty radosti a štěstí.
Sáhla jsem po sprchovém gelu a kousek si vymáčkla na ruku. Rozetřela jsem ho po břiše a nohou. Snažila jsem se ho rozetřít po svých zádech. Jestli chceš udělám to sám hlad Dereka Johnase se mi rozpustil v uších.
Zavrtěla jsem hlavou a pustila na sebe vodu, která smyla všechny mydliny. Ještě chvíli jsem pod ní stála a pak jsem jí vypla. Otevřela jsem dveře od sprchového koutu a sáhla pro světle růžový ručník.
Zavřela jsem co nejrychleji dveře,aby se dovnitř nestala zima. Utřela jsem si celé tělo a potom se do měkkého materiálu zamotala. Vyšla jsem ven a rychle na sebe hodila župan.
Umyla jsem si obličej a pořádně si vyčistila zuby. Zavřela jsem malou skříňku a podívala se na řasenku, kterou jsem odtamtud vytáhla společně s korektorem a pudrem.
Položila jsem je na umyvadlo a podívala se na sebe. Prohlédla jsem si svůj obličej a korektorem zamaskovala některé nedokonalosti. Pudrem jsem srovnala barvu mého obličeje a řasenku několika tahy nanesla na řasy.
Vstoupila jsem do pokoje a přišla ke skříni s oblečením. Vytáhla jsem spodní prádlo, silonky a přešla k posteli. Oblékla jsem se a poté se na sebe podívala v zrdcadle. Vypadala jsem dobře.
Upravila jsem si silonky, vzala svou tašku, vyšla ven z pokoje a seběhla schody dolů. „Ahoj, mami.“ políbila jsem jí na tvář.
„Ahoj zlatíčko. Otoč se.“ vydechla.
Otočila jsem se kolem dokola a usmívala jsem se od ucha k uchu. „Jak vypadám?“ chytila jsem svou sukni.
„Nádherně.“ zašeptala.
„Děkuju. A to jenom proto, že jsem celá po tobě.“ líbla jsem jí na koutek rtů, obešla jí a otevřela ledničku.
Vytáhla jsem jablko, zavřela ledničku, opláchla ho a poté se do něj zakousla. Sladká chuť se mi rozlila po chuťových pohárcích a já slastně zavřela oči. „Cože to potřebuješ, srdíčko?“ dloubla mě do žeber.
„Pusu na rozloučenou.“ nahla jsem se k ní, aby mě políbila na tvář.
„Dneska si to pořádně užij.“ zašeptala mi do tváře a pak mě políbila.
Teď tu svou ke mně natočila tak, aby jsem jí polibek oplatila. „Neboj se.“ políbila jsem jí. Otočila jsem se k odchodu a vstoupila do předsíně.
Obula jsem si černé balerýnky a na ramena si hodila kabátek v černé barvě. Přes rameno jsem si přehodila tašku a mohla jsem vyrazit. „Ahoj mami.“ vykřikla jsem a ani jsem nečekala na její odpověď.
Rychle jsem vyrazila před barák a spěchala do práce. Dneska jsem díky bohu brzo a tak jsem se mohla stavit ještě pro kávu. S kávou v ruce jsem šla po přeplněných ulicích Stratfordu. Usmívala jsem se, protože jsem dneska měla skvělý den.
„Ahoj, Katarino.“ vřela jsem se na ní usmála.
„Ahoj, Taro. Dneska máš nějakou lepší nádalu a vypadáš skvěle.“ mrkla na mě.
ČTEŠ
Souls (Justin Bieber Fan Fiction) (Completed)
FanfictionDvě ztracené duše k sobě musí najít cestu přes nepříznivé překážky, které jim samotný osud udělil. ©humanunicorn 2014 Cover by @humanunicorn