Bar

2.5K 225 376
                                    

Barmene bir içki daha istediğini söyledi.

Yine en sevdiği renkten giymişti,siyah..

Barmen istediği içkiyi uzatıp diğer siparişleri hazırlamak için arkasını döndü.

Adrian etrafını incelemeye başladı.

Birkaç masa ötede duran adam büyük ihtimalle evliydi ve karısını aldatıyordu.

Yan tarafında ona gülümseyen kadın bu geceyi kiminle geçireceğini düşünüyordu.

O sırada yanına oturan lacivert saçlı kıza gözleri takıldı. Yüzünde makyaja dair bir iz yoktu.

Sadece dudaklarında hafif pembe bir parlatıcı yüzüne güzellik katıyordu.

Okyanus mavisi gözleri teni ile o kadar bütünleşmişti ki...

Bu doğal güzelliğiyle bile bardaki bütün kızlardan kat kat büyüleyiciydi.

Ayrıca o kadar makyaj da yapmamıştı.

Lacivert saçları boynuna geliyor, kakülleri gözlerini hafifçe gizliyordu.

Güzeldi... Çok ama çok güzeldi..

Gece gibiydi..

Saçları gecenin ılık karanlığı; gözleri ise o karanlığın içinde benzersiz birer yıldız gibi parlıyordu..

Kız ona baktığını fark etmiş olacak ki kafasını önündeki kırmızı şaraptan ayırmadan,

"Bana daha ne kadar bakacaksın? '' dediğinde erkek gözlerini kızın gözlerine sabitledi.

Böyle bakınca kız daha bir güzel gözüktü gözüne.

Adrian bir şey demedi, diyemedi.

Önüne döndü ve içkisiyle ilgilenmeye başladı.

O, kızın etkisinden hala çıkamamışken ; genç kız da az önce bakışlarını yakaladığı çocuğa göz ucuyla bakıyordu.

Sarı saçları, yemyeşil kedi bakışı atan gözleriyle adeta baharı andırıyordu ya da bir papatyayı..

Beyaz teni ile sarı saçları papatyanın seviyor sevmiyor yaptığınız kısmıyken ; yemyeşil gözleri papatyanın narin ve hassas yaprakları gibiydi..

Boyu muhtemelen kendisinden uzundu.

Hafif yapılı bir vücudu vardı.

Çok karizmatik duruyordu.

Birazcık etkilenmişti. Ama sadece biraz.

Giydiği siyah gömleğin kenarından belli olan çıkıntı silah taşıdığını gösteriyordu.

Bir polis olabilirdi, sivil polis. Veya bir asker.

Bu da seri katil olan kendisi için tehlike arz ediyordu.

Asker ya da polis olmaması gibi bir ihtimal de vardı. Bunu ona sormalıydı.

"Silahının markası ne?"

Adrian şaşırarak kıza döndü,

"Anlamadım?"

"Silahın diyorum, markası ne?"

"Cz 75."

Marinette cevapladı, "İyi bir marka."

Genç erkek kızdan çok etkilenmişti.

KİLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin