Merhaba arkadaşlar.
Bugün sizinle konuşmak istediğim bir kaç konu var. Yeni bölüm değil, üzgünüm.
İlk olarak, biliyorsunuz ki final bölümlerini yayımlama zamanım geldi hatta geçiyor bile.
Ve ben bölümleri çoktan hazırladım. Neyi bekliyorsun o zaman diyecek olursanız, cevabım şu, 4k olmayı bekliyorum.
Final bölümünü o zamana denk getireceğim. Final bölümü dediğime bakmayın 2 part halinde yazacağım.
Uzun lafın kısası 4k olana kadar yeni bölüm yok.
Bunun için üzgünüm..
Evet, şimdi ikinci konuya geçelim. Benim bu kitabı hiç bitiresim yok :(
O kadar çok seviyorum ki bu kurguyu anlatamam. Sizin yorumlarınız, okumanız, oylamanız çok mutlu ediyor beni.
Bunun için teşekkür etmem gereken ilk kişi tabiki benim biricik dostum..
Ey Meryem, bir minnoşluk abidesi, 150 boyuyla kendimi uzun hissetmemi sağlayan küçük ve tatlı şey, suyunu içenin düz geçtiği, boş yapan teomanın korkulu rüyası, okulumuzun neşesi, diş fırçalarken kendini kaybeden, ben tarafından en nefret ettiği insanla shiplenen mükemmel insansın sen..
Seni gerçekten çok seviyorum.
Bu zamana kadar yanımdaydın, bundan sonra da yanımda olacağına
şüphem yok..🌸Teşekkür ederim🌸
Vee teşekkür etmem gereken sizlerr!
En başından beri yanımda olup desteğinizi esirgemediniz.
İyiki varsınız.
Şimdilik aklıma sizler geldiniz.
Sizi çoooook çok çok çok çok seviyorumm.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Siz gerçekten de ayrı ayrı çok mükemmel insanlarsınız.
İyiki yanımda oldunuz.
Eveeet teşekkür bölümüm sanırım bu kadar.
4k olunca yeni bölümde görüşmek üzere..
Hepinize çok teşşekkür ederim..
🖤İyiki varsınız🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLLER
FanfictionKız geçmişinin katilinin geleceğinin katili olmak için yaşıyordu. Erkek ise kız için yeminini bozmuştu. @psychobeautiful