.Part 1~2 saat sonra..
Marinette silahına susturucuyu takarken konuştu,
"Her şeyi sonrasında anlayacaksın.."
Adrien şarjörün tam olarak dolu olup olmadığını kontrol etti.
"Sana güveniyorum, Marinette.."
"Hadi o zaman gidelim."
Girdikleri barın loş ışığında onlarca insan dans ediyordu. Aslında yaptıkları şeye dans demek doğru olmazdı.
Daha çok birbirlerine sürtünmekle meşguldüler. Marinette Adrien'ı kaybetmemek için elini tuttu. Adrien bir an önce kalabalıktan uzaklaşmak istiyordu.
Çünkü etrafda ki birçok erkek Marinette'ye çok iğrenç ifadelerle bakıyorlardı.
Kalabalıktan sıyrılıp barmenin yanına ulaştıklarında Marinette adamı kulağına bir şeyler söyledi.
Müzik sesinden kimse kimseyi duymuyordu ama Adrien adamın dudaklarını okuyabilmişti,
"Beni takip edin.."
Peşine takıldıkları adam arka taraftaki odaların birine kapıyı bile çalmadan girdi. Adrien karşılaşacağı manzarayı az çok tahmin edebiliyordu.
Odadaki yatağa bakmamak için kafasını çevirdi. Çünkü yataktaki üç kişi bir şeylerle meşguldüler.
Çıkan sesler gercekten iğrençti..
Barmen adam odadaki kıyafet dolabını açıp dolabın arkasındaki tahtayı kolayca söktü.
Adrien dolabın arkasındaki kapıyı görünce gülümsedi. Hedeflerine ulaşıyorlardı.
İçinde oldukları odada az önce yatakta gördüğü kızın çığlıkları yankılanmaya başlamıştı ve adamların iniltileri..
Canlı porno izlemeye gelmemişti.
Önündeki kapıyı hızlıca açıp aşağıya inen merdivenlere baktı. Yer altında uyuşturucu satıyorlardı.
Marinette'yi takip edip kapıyı kapattı. Bu sayede o iğrenç sesleri duyması iyice güçleşmişti.
"Umarım biz gidene kadar işleri bitmiş olur.."
Marinette'nin kurduğu cümleye tebessüm etti.
"Umarım.."
~~~
Birkaç metre ilerlediklerinde Adrien yerde baygın yatan genç bir çocuk gördü.
Uyusturucu kullanıp kendinden geçmiş olmalıydı.
Çocuğun başında bekleyen takım elbiseli adam Marinette'yi baştan aşağı süzdükten sonra gülümsedi ve yanlarına geldi.
"Selam güzelim. Nathan'ın yeni oyuncağı sen misin?"
Adrien'in kaşları çatıldı sanırım şu noktada Marinette'ye ayak uydurması ve rol yapması gerekiyordu.
Marinette çekici bir şekilde gülümsedi ve konuştu,
"Aslında biraz LSD almaya gelmiştik ama belki oyuncağı da olabilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLLER
FanfictionKız geçmişinin katilinin geleceğinin katili olmak için yaşıyordu. Erkek ise kız için yeminini bozmuştu. @psychobeautiful