~keyifli okumalar
Adrien'ın hiç beklemediği bir hareketle genç kız camın önünden hızla ayrıldı.
Gözlerindeki yaşı umursamadan koşarak merdivenleri inmeye başladı.
"Marinette! Bekle!"
Kız onu duymuyordu, sanki şartlanmış gibi dosdoğru aşağıya indi.
Oğlan onun bu kadar hızlı koşabileceğini hiç tahmin etmemişti.
Ve itiraf etmek gerekirse hamlamıştı..
Önceden hiç yorulmadan koşabileceği mesafelerde şimdi nefesi yetmiyordu.
Güçlükle kızın arkasından bağırdı,
"Bekle, her kimi, kimi yok etmeye gidiyorsan..
Bunu, bensiz yapmana izin veremem!"
Derin bir nefes alıp yanan bacaklarını daha da hızlı olmaları için zorladı.
Kız çıkıştan otoparka koşarken konuştu,
"Yetiş o zaman.."
Hızını biraz daha arttırması gerektiğini anladı erkek, sinirlenince onu kimse durduramazdı çünkü..
Bu anı da kazıdı aklına, onun sinirli halini unutmak istemiyordu.
Kıza gitgide yaklaşmıştı, motorun yanına geldiklerinde Adrien anahtarları uzatıp kızın motoru çalıştırmasını beklerken kaskını taktı.
Hızla caddderde ilerlemeye başladılar.
Adrien kızın nereye gittiğini bilmiyordu, sadece arkasında oturup sokakları tanımaya çalışıyordu.
Fakat Marinette ara sokaklardan çok daha işlek bir caddeye çıktığında oğlanın kafası gitgide karışmıştı.
Ne yapmaya çalışıyordu ki?
Eğer bir uyuşturucu çetesine baskına gidiyorsa,ki bunu iki kişiyle başarabilmesi neredeyse imkansızdı, bu cadde onun için çok yanlış bir rotaydı.
Öte yandan bu caddede biçok kamera bulunuyordu ve bu yakalanma riskini daha da arttırırdı.
Yine de karışmak istemedi, kızın bunu tahmin edebileceğini düşünüyordu.
Ancak Marinette bu kez de evine doğru sürmeye başlamıştı.
Birkaç dakika sonra Marinette ve Adrien evin garajına girip motordan indiler.
Marinette kaskını çıkardı, dağılan saçlarını düzeltip kızarmış ve şişmiş gözleriyle oğlana baktı.
Onun gözünden akan bir damla yaşa bile tahammülü kalmamıştı artık.
Kız gözlerinden akanlar,ruhunu ıslatıyordu, solunu yakıyordu.
Durdu ce kızın okyanuslarına, daha derinlerine baktı.
Nefesi kesildi, öfke, sadece öfke hissediyordu..
Öfke damarlarını geriyordu.
Onu böyle ağlatan herkesi her şeyi yok etmek istiyordu. Marinette Adrien'ın boynundaki belirginleşen damarı gördüğünde ne kadar sinirli olduğunu anlamıştı.
Ağlamamak için yutkundu ve oğlana birkaç adım yaklaştı.
Adrien'in sinirden ve üzüntüden gözleri doluyordu. Luka ile çok vakit geçirmemişti, birkaç cümleden fazla sohbeti olmamıştı ama yinde üzülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLLER
FanfictionKız geçmişinin katilinin geleceğinin katili olmak için yaşıyordu. Erkek ise kız için yeminini bozmuştu. @psychobeautiful