Alev

1.6K 125 215
                                    

keyifli okumalar..

~Part 1

Yazı yazma işi bittiğinde zarfı Marinette'ye verdi. O zarfı açmadan da eliyle kağıdı uzattı. Kız kağıtta yazanları okudu.

"Özür dilerim, bunu yapmak zorundaydım.."

Ayağa kalkıp her ihtimale karşı hazırlıklı olmak istedi Marinette.

Tam sandalyeyi geriye itip ayaklanacaktı ki arkasında yükselen kırılma sesiyle irkildi.

Sonrasında üzerine düşen cam parçaları ve gördüğü manzara..

Siyah giyinimli adam Adrien'ın yumruğundan kaçmış ve elindeki bezle oğlanın bayılmasına sebep olmuştu.

Bağırmak için ağzını açtığı sırada arkadan bir çift el ağzını kapattı ve bayıltmadan önce fısıldadı,

"Sonunda, seni buldum.."

...

Adrien gözlerini güçlükle aralayıp nerede olduğuna baktı.

Vücudundaki uyuşukluğa bir anlam veremiyordu. Hatıralarını gözden geçirmeye çalıştı.

Hastane camların kırılması, yaşadığı şiddetli baş dönmesi, sonrasında hiçbir şey..

Ve Marinette, o neredeydi?

Etrafına bakmak için kafasını çevirdiğine şiddetli bir boyun ağrısı onu durdurdu.

"Lanet olsun!"

Dedi fakat sesi sadece homurdanma olarak duyuldu.

Çünkü ağzına bağladıkları bez konuşma ihtimalini ortadan kaldırıyordu.

"Uyandın demek.." Duyduğu sesle kıpırdandı.

Zen, bu oydu. Tuzak kurmuştu ve bunu yaparken masum bir kızı kullanmıştı.

Arkasında duyduğu adım sesleriyle sandalyede kıpırdamaya çalıştı. Ama nafile ayakları yere zincirlenmişti ve elleride..

Başındaki seresemliği atmak istercesine sağa sola salladı.

"Ah, anlıyorum. Başın ağrıyor ya da, başka bir şey. Her neyse sürprizim hoşuna gitti mi?"

Ufak ve sinir bozucu bir sırıtışla cümlelerini sürdürdü.

"Casandra çok aptaldı, sırf ailesi uğruna hayatını kurtaran insanları hiçe saydı.."

Alaycı bir tavırla konuşması ve gülüşü oğlanı çileden çıkarıyordu. Zen onu izlerken, Adrien odayı incelemekle meşguldü.

Bembeyaz hiçbir pürüzün olmadığı duvarlar vardı ve kapı yoktu. Kapıyı göremeyince duvarları daha dikkatli incelemeye başladı.

Orada kapı olma ihtimali bulunan hiçbir şey göremiyordu. Gördüğü beyaz dolaba dikkatini yoğunlaştırdı. Büyük ihtimalle kapı geçen barda gördükleri gibi dolabın arkasındaydı.

KİLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin