***
„Pamiętasz naszą wycieczkę do Busan, kochanie?"
„Chciałbym spędzić w tym mieście resztę mojego życia"
***
⁃ ....i przyrzekam, że uczynię wszystko, aby nasze małżeństwo było zgodne, szczęśliwe i trwałe. - Changbin nałożył obrączkę na palec swojego ukochanego, a tamten uczynił dokładnie to samo, powtarzając słowa przysięgi.
***
⁃ Witaj w naszym nowym domu, kochanie. Dziś zaczynamy nowe życie, w nowym miejscu. I tak jak marzyłeś, zostaniemy tutaj już do końca, razem. - Felix otworzył drzwi i pociągnął męża za rękę.
***
⁃ Tato! Mijin kradnie moje zabawki! - rozpłakał się chłopczyk, a Felix pogłaskał go po głowie. - Dlaczego ona nie może mnie kochać, tak jak ty kochasz tatę numer dwa? - dodał i popatrzył na siostrę bliźniaczkę, wydymając wargę.
***
⁃ Cieszę się, że jesteście tu z nami. - bliźniaki przytuliły mocno swoich ojców, w rękach ściskając dyplomy ukończenia studiów.
***
⁃ Nie płacz, idioto. - Felix uderzył Changbina w ramię, a ten popatrzył na niego, marszcząc brwi.
⁃ Jak mogę nie płakać na ślubie własnej córki? - fuknął Changbin i oddał mężowi w ramię, rozpętując tym niemałą wojnę, która skończyła się bukietem rozwalonym na głowie australijczyka i wyrzuceniem obydwu tatusiów z kościoła.
***
⁃ Jak myślisz, Jinwoo? Nasi ojcowie nadal kochają się tak bardzo? - Mijin zerknęła w niebo, obejmując brata. - Mam nadzieję, że tamto życie również spędzacie tak cudownie jak to, które przeżyliście tutaj na ziemi. - jej usta rozszerzyły się w uśmiechu, a po policzku pociekła łza.
***
CZYTASZ
coach 🌙 changlix (COMPLETE)
Fiksi Penggemar❝ ― i was supposed to be your teacher but you were the one who taught me how to love ― ❞ 🢩 seo changbin x lee felix 🢩 complete 🢩 do not reupload or copy