JUSTIN
Probouzet se a mít Shannon v náručí byl nepopsatelnej pocit. Být zabořenej do jejích vlasů, které tak nádherně voní. Nevím, kolik bylo hodin, ale podle paprsků, které pronikaly přes závěsy bylo jasné, že už je ráno. Shannon nahý tělo jsem si k sobě přitáhl ještě blíž a snažil se nemyslet na to, že mám trojnásobného stojáka kvůli tomu, že je prostě ráno a taky kvůli tomu, že mám zády k sobě natisknutou holku, do které jsem zamilovanej jak malej kluk a taky při vzpomínce na včerejší saunu mám pocit, že mi asi za chvíli praskne. Mezitím sebou Shann párkrát zývnula a hlavu přetočila ke mně. Konečně jsem jí zase viděl. Ty její nádherný hnědý oči, kterým byste odkývaly cokoliv. ,,ahoj" zachraptila a usmála se na mě. ,,Ahoj," úsměv jsem jí oplatil a ona se konečně otočila ke mně na bok. Pramen vlasu jsem jí dal za ucho, protože jí překážel ve tváři a pak se podíval na její prsa, která měla odkrytá a bylo asi dobře, že je od pasů dolů přikrytá. Jen při pohledu na její prsa jsem si myslel, že se udělám. Dívali jsme se na sebe bez jediného slova. Musel jsem se soustředit na něco jiného, aby zase usnul, ale teď to bylo kurva nereálný. Shannon tomu absolutně nepřidala, když se vrhla na mé rty, které začala dravě líbat. Byl jsem mile v šoku a hned se k ní přidal. Musela to cítit. Líbal jsem jí, a pravou rukou si jí přesunul pod sebe. Strhnul jsem z nás peřinu a přilepil naše těla k sobě. Byl jsem tak nadrženej, jako snad nikdy v životě. Osahávala moje tělo a já jí stiskl pravé prso, nad čímž vzdychla. A pak se ho dotkla. ,,sakra," špitnu jí na rtech a kousnu jí do rtu jemně kousnu. ,,jestli okamžitě nepřestaneme tak..," nedopověděl jsem, protože ho stiskla ještě víc. Usmála se na rtech a užívala si, jak trpím. ,,jak chceš," řekl jsem, vzal její neposlušnou ruku a dal ji jí za hlavu. ,,c-co to děláš?" zeptala se nervózně, když jsem se přesouval k jejímu dolejšku. ,,něco co ti udělá dobře," olízl jsem si rty a sledoval, jak pokládá hlavu do polštáře a nepravidelně dýchá. Kolena dala k sobě, ale já je zase hodně rychle dal od sebe a políbil jí na třísla. Její neposlušná ruka se objevila na mých vlasech a já jí mezitím políbil ještě na břicho a zanechával za sebou mokré stopy. Byl jsem tak blízko od jejího citlivýho místa a když jsem viděl, jak je mokrá, jemně jsem do ní zabořil jeden prst a Shannon se prohnula v zádech. Vzdychala na celou místnost, což mě vzrušovalo ještě víc. ,,seš pro mě tak mokrá," promluvil jsem, prst vyndal a strčil si ho do pusy. ,,a seš tak dobrá," styděla se, ale neměla čeho. Chápu, že je tohle všechno pro ni nový, ale já jí toho studu zbavím, a hodně rychle. Začal jsem jí tam líbat, a měl co dělat, aby sebou Shannon tolik neškubala. Nezůstala v klidu ležet. Vím, že jsem na tohle přeborník, takže se ani nedivím, ale tak pevně jsem si jí u sebe držel, aby nemohla nic dělat. ,,Justine!" vyjela a znovu se prohnula v zádech.
SHANNON
Nedokážu ani popsat ty emoce, které ve mně byly. To, že mě nelíbal na rtech, ale tam dole. Nikdy jsem nechápala, jak o tom můžou holky pořád mluvit s takovou nadšeností. Teď už to chápu. Teď už vím, jak dokonale nepopsatelný to je. Nemohla jsem se pořádně nadechnout a pak ani vydechnout. Každou vteřinou to bylo dokonalejší a jiný. Jeho dech, a jazyk kterej dělal takový věci, o kterých každá Justinova fanynka sní. Svírala jsem jeho vlasy v prstech a když se odtáhl, měl pusu celou mokrou. Utřel si jí rukou a pak se přesunul zpátky na mě. ,,jaký to bylo?" pošeptal mi do ucha. ,,dokonalý," na sucho jsem polkla. Usmál se a pohladil mě po tváři. Mlčky jsem na sebe zírali, jako kdyby čekal na svolení. ,,cítíš se dobře?" milovala jsem, jak dokázal být starostlivý i v tuhle chvíli. Jen jsem kývala. ,,a..chceš to?" zeptal se nejistě a já na něj chvíli jen zírala. Ztrácela jsem se v jeho nádherných hladových karamelkách. ,,chci to," řekla jsem nakonec a Justin se usmál a jemně kývl. ,,dobře," políbil mě na čelo a pak si otevřel šuplík vedle postele. ,,sakra," ,,co se děje?" otočím se na něj. ,,nemám tady kondom," ,,to-to nevadí," byl překvapenej a to vlastně i já. Nečekala jsem, že to ze mě tak rychle vypadne, ale teď mi bylo jedno úplně všechno. Cítila jsem se tak dobře, a nechtěla jsem na nic čekat. Chtěla jsem to tak moc, že jsem se mu celá úplně oddala. Pomalu se ke mně zase přesunul. ,,tak dobře," políbil mě a pak zase. ,,kdyby tě něco bolelo nebo cokoliv..-" přerušila jsem ho tím, že jsem ho zase políbila. Vím, jak starostlivej byl a dělal to kvůli mně abych se cítila dobře, ale já jsem si opravdu nepřála nic jiného než mít sex s Justinem. Nervozita mě opustila, cítila jsem adrenalin a těšila se až poznám, jaké to je. Líbal mě, dotýkal se mě tak jemně a když se jeho chlouba dotkla mého citlivého místa, zase jsme oba vzdychli. ,,dívej se na mě," rozkázal mi a já poslechla. Těkala jsem mezi jeho očima a pootevřenou pusou, kterou jsem si zase přála políbit. A pak jsem ucítila maličkou bolest, která ihned ustoupila, ale donutila mě hlasitě vzdechnout. Justin se zastavil. ,,bolí to?" ,,nepřestávej," Justin se zase začal pohybovat a pronikat do mě hlouběji, nad čímž jsem se zaryla do jeho kůže na zádech. Políbil mě na krk a pak na rty. Naše vzdechy zaplnily celou místnost a já si přála, aby tahle chvíle nikdy neskončila. Bolest se proměnila ve vášeň a já si užívala pohled na Justina, který je také v příjemné euforii. Pomaličku začal přidávat na rychlosti a mě vzrušovalo to, jak se celou délkou dostal do mě a pak zase ven. Zpocená těla se na sebe lepily, ale to neměnilo nic na tom, jak dokonalý to všechno bylo. Dělal to s láskou. Chytl mě za krk a vzdychal čím dál hlasitěji. ,,bože," řekl a rychle ho ze mě vyndal. Popadl ze stolku kapesníky, které si přiložil na chloubu a lehl si vedle mě. ,,sakra jo," promluvil se zavřenýma očima a mě bylo jasné, že se právě udělal. Oba jsme to rozdýchávali. Cítila jsem se jako žena. Tohle bylo dokonalý.
ČTEŠ
BOY NUMBER 94
FanfictionČasto přemýšlím o tom, jaké by to bylo, kdybychom se nikdy nepotkali. Vlastně na to myslím pořád. Byla jsem jen obyčejná holka bez ambicí, která se bála světa a osmnáct let žila v malém pokoji, kam se sotva vešla úzká postel, psací stůl a rozviklaná...