𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟐𝟔

5.3K 208 35
                                    

SHANNON

,,dej si tu poslední nugetku," pobídne mě Matthew mezitím, co dopíjím studenou kolu z kelímku a dívám se na mobil, kam mi od Arona skáče zpráva za zprávou. 

,,dej si jí ty. Strašně jsem se přejedla," vydechnu, chytnu se za břicho a opřu se o opěrku gauče, kde se asi tak před hodinou děli věci, o kterých se Matthew snad v životě nedozví. Při pomyšlení na nádhernej sex s Justinem se zase chvěju. Doufám, že to dopadne tak, jak má. Myslím na něj. Po dlouhé době jsem zase cítila naději. Cítila jsem, že by mohl být život zase v pořádku. 

,,jak myslíš," mykne rameny, vezme poslední nugetku kterou si dá do pusy a protáhne se. 

,,už ti napsal?" zeptá se, když si všimne, jak často civím do mobilu. 

,,ne" přiznám a doufám, že je všechno v pořádku. Srdce mi bušilo při představě, že o mně lidi budou vědět. Jak to bude pokračovat? Jak se ke mně budou chovat lidi ve škole? Byla jsem ráda, že jsem pro všechny byla jako vzduch a nedovedu si představit, že to bude naopak. Nechtěla jsem žít ten život, který žije Justin, ale jde to vůbec udělat jinak, když chceme být spolu? Díky Justinovi jsem se naučila spoustu věcí. A jedna z těch věcí je ta, že pokud člověk opravdu miluje, je schopnej udělat cokoliv, bez pomyšlení na to, jak těžké to je. A já ho opravdu miluju. 

,,mám strach," odložím mobil, přisunu nohy k tělu a bradu si opřu o koleno. 

,,neměj," Matthew si přesedne vedle mě a začne mě hladit po zádech. ,,všechno dopadne tak jak má. Vy dva k sobě patříte"

,,co když mě budou fakt nesnášet?"

,,jako kdo?"

,,fanoušci. Lidi tam venku, co Justina a Molly shipují,"

,,na ty se vykašli. Hateři budou vždycky. Nikdy se nikomu nezavděčíš, i kdyby ses na hlavu postavila. Věř mi." stále mě hladí a já doufám, že nemá v plánu přestat, protože mám pocit, že se zblázním. Čím víc nad tím přemýšlím, tím víc je mi zle. 

,,nejdůležitější je, že my víme jak to je. Justin, já a jeho rodina," 

,,Jeho rodiče to ví?" zeptám se překvapeně.

,,no co jsem se bavil s Jeremym, tak mají o Justina starost. Prej mu něco málo Justin řekl, ale nebyl tolik konkrétní a od tý doby se stáhl a už s tátou nemluvil. Jeremy a Pattie mi pak volali a ptali se i na tebe. No a jelikož já s Justinem už několikrát mluvil a slíbil jsem mu, že nikomu nic neřeknu a a ni tobě, řekl jsem jim že má Justin jen trošku horší období kvůli vám dvěma a že se nedokáže rozhodnout." cítí se provinile, ale nic mu na to neřeknu. Lhát Justinovo rodičům mi nepřijde v pořádku. Na druhou stranu jsou ti dva jako bráchové a drží spolu ať se děje co se děje.

,,já vim, nemusíš nic říkat. Je to hnusný, ale kdybych řekl pravdu, Justinovo rodiče by to začali extrémně řešit a věřím, že z toho by se Justin totálně zbláznil. Sám mi řekl, že si tohle musí vyřešit sám a rodiče do toho zatahovat nechce."

,,vždyť měl rodiče vždycky na prvním místě. Musí je to hrozně mrzet," Matthew začne kývat, zvedne se na nohy a začne sklízet prázdné krabičky z mekáče. 

,,taky že mrzí. Nepoznávaj ho," 

,,to se brzy změní. Řekneme jim pravdu," také se zvednu a začnu Mattheowi pomáhat. 

,,ani nevíš, jak se na to těšim. Svět bude zase v pořádku," mrkne na mě a nahází věci do koše, kterej se nachází vedle linky. Usměju se a následuju ho. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 21 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

BOY NUMBER 94Kde žijí příběhy. Začni objevovat