Když se tak rozhlížím, mám chuť se otočit a odejít pryč. Přísahám, že jsem byla snad jediná, co na sobě neměla mini šaty s výstřihem a jediné co jsem znala, byla řasenka. Stojíme před obřím domem, kolem nás chodí spoustu lidí ve značkových věcech a rozhodně nedělají v restauraci za 8 dolarů za hodinu. Vypadají spíš jako mamánci. Řvou na rodiče a prosí je o peníze. Ne že bych je nějak zesměšňovala, ale tohle je případ Alexis a Amelie. ,,tady má každá lístek" řekla arogantně Courtney a podávala ho holkžám. Divím se, že ho hned nesnědly jak se na něj koukaly. Když se slavná paní zastavila u mě, celou si mě prohlédla. ,,myslíš si, že si lístek zasloužíš?" zeptala se tak arogantně a prohlédla si mě od hlavy až k patě. Asi se jí nelíbilo, že mám na sobě pouze basic černý tričko s mom džínami a bílými teniskami, které bych už měla vyprat. Nevěřícně jsem se podívala na holky. Zůstaly s otevřenou pusou a já se musela zasmát. ,,klidně si ho nech. Myslím si, že mám lepší věci na práci" pokroutila jsem nad jejím pošahaným lístkem očima a otočila se směrem na odchod. ,,počkej!" zařvala Scarlett a já se zarazila. Otočila jsem se na ní a ona vytrhla Courtney lístek. ,,Shannon patří k nám. Tak nevím, proč se jí ptáš na tyhle stupidní otázky" právě teď jsem čučela jak puk. Scarlett se mě právě zastala? Courtney vypadala překvapeně, ale to my všechny.
,,jasně že si ho zaslouží. Nikdy ti nic neudělala, takže nevím, proč se k ní takhle chováš" řekla naštvaně Scarlett a lístek mi podala. Usmála jsem se na ní.
Bože Scarlett, jsem na tebe pyšná!
,,No když myslíš." Courtney si jenom povzdechla a vydala se ke dveřím, u kterých stáli hlídači. ,,Všechny jsme se pomalým tempem vydaly za ní a já ještě přemýšlela, jestli se nemám prostě obrátit a odejít.
,,díky Scarlett" šlo vidět, že je na sebe pyšná. A to by měla. Právě se mě zastala před královnou Courtney, která všem dělá jen peklo. Nikdy se jí nikdo nepostavil ,,Tohle snad kámošky dělají ne?" byla jsem upřímně ráda, že je taková jaká je.
,,máte lístky?" zeptal se arogantně hlídač. Proč jsou všichni dneska tak arogantní?
Courtny se jenom ušklíbla, a svými gelovými drápy ukázala lístek. Opravdu by mě zajímalo, jak si s tímhle utírá zadek. Pokud tedy na to nemá sluhy, což bych se nedivila. Hlídač si lístek prohlédl a pak se podíval do jejího výstřihu. A vůbec mu to nemám za zlé, protože to je první, čeho jsem si všimla i já. To, že má plastiku si nešlo nevšimnout, ale to je vlastně její věc. Náhodou bylo hezké, když měl někdo udělané prsa, ale tohle bylo už sakra moc,. ,,přeji příjemnou zábavu" řekl najednou mile.
Když jsem mu jako poslední ukázala lístek, jen kývl. Měla jsem pocit úlevy, když jsem přešla práh a ocitla se v obřím domě. Bylo to tu nádherný, jako v nějakém americkém filmu. Lidí tu taky nebylo málo.
,,Fajn. Neprovádějte žádnou ostudu a chovejte se jako normální lidi" Otočila se Courney na nás a jako by to říkala hlavně mně. Ty jsi taková kráva. Chtěla jsemjí to vpálit do obličeje, ale pravdou bylo, že na to jsem odvahu neměla. Naopak ona studu dělala už jenom tím, že vůbec existovala. Možná je to ode mě ošklivé, ale jsem zcela upřímná a vlastně moje myšlenky ani nevidí, tak co řešit?
,,šla bych si dát drink, co vy na to?" zeptala se nás všech Alexis a naprosto ignorujíc Courtney, která se vydala do obrovské kuchyně. Scarlett mě vzala za ruku a táhla mě přes všechen ten dav lidí přímo za holkami. Moje mysl se zamyslela nad tím, jak dnešní večer asi dopadne. Bylo tu spousta pohledných kluků, kteří se za naší partou neustále otáčeli a mně je jasné, že to určitě není mnou.
,,tady máš" podala mi Chloe sklenku s alkoholem a tak mě přerušila z přemýšlení. ,,díky, ale já si dám vodu" položila jsem sklenku s alkoholem na linku a všimla si, že se Courtney směje. ,,něco jsem na začátku řekla" prošla kolem mě. ,,nedělej ostudu a vypij to" schválně do mě drkla a odešla za nějakým klukem, který na ní mával. ,,prosím, nechte mě ji roztřískat hlavu tou lahví od piva" povzdechla jsem si. ,,je to kráva, ale bez ní bychom se sem nedostaly" řekla mi tiše Amelia. ,,no tak, napij se. Bude sranda" objímala mě Alexis a prosila ze všech sil. ,,nikdy jsme tě neviděli opilou" rozesmála se Chloe. ,,a ani neuvidíte, v životě jsem snad nepila" pokrčila jsem rameny, podívala se na holky a pak zpět na drink, který jsem před chvílí odložila. ,,víš jak je to parádní pocit být opilá? Je ti všechno tak volný" sotva dořekla Scarlett a vypila celý drink na ex. Po té si odkašlala a šla si nalít další. Zůstala jsem s pusou dokořán.
Opravdu bych se pozvracela, a je mi jasné, koho dnes potáhnu domů. Ovšem, že Scarlett.
***
,,fajn, svlékáš si šaty!" radovali se nějací týpci a Courney jen pokroutila očima. Jenom jsem uviděla, jak si začala sundavat šaty a musela jsem se podívat jinam. Když srovnám její prsa s mýma, připadám si, jako bych byla kluk. Proč tady sakra jsem?
Hra je na způsob flašky, akorát se netočí flaškou, ale rafičkou. Nemůžete si vysvléci co chcete. To na tom bylo to nejhorší. V nabídce bylo tričko, kalhoty, nebo spodní prádlo. Ale jelikož holky měly šaty, tak měly velkou nevýhodu, protože se to bralo jako tričko a i jako kalhoty. Courtney souhlasila s tím, že začne a padlo na ní tričko. Když se červené šaty váleli na podlaze, podprsenku měla rozhodně o velikost menší, div jí nevykukovaly bradavky. A myslím si, že se zapínání drží stejně tak, jako její vztah s Amelií, Scarlett a Alexis. Má opravdu velký prsa. Ale myslím si, že kluci byli uchváceni. Nepamatuji si jejich jména, natož příjmení. Jenom vím přesný počet. Kluků je tu 6. Hned si začali hvízdat a bylo mi jasné, že každý z nich má stojáka.
Po několika minutách padla řada na mě. Neměla jsem ani tušení co to právě provádím a proč. Zatočilo se rafičkou a doufala, že na mě padne třeba sundavání ponožek, a to tam vlastně ani nebylo. Sama nevím proč hraju. Možná je to tím, že mám v sobě už třetí kelímek čehosi sladkého a mírně se mi točí hlava. A taky jsem nechtěla být za tu nudnou, a tak jsem prostě souhlasila i když vím, že si nic sundavat nebudu. ,,shit, spodní prádlo!" zvolal jeden z šesti kluků a já bych se nejradši propadla do země. Začaly mi červenat tváře a v puse mi zase vyschlo. ,,no tak, na co čekáš?" řekla znuděně Courtney. ,,dělej!" ozývalo se snad z každé strany. Začala jsem kroutit hlavou. ,,ne" řekla jsem dost jasně. Všichni na chvíli utichli. ,,nebuď srab a dělej!" začal se mě jeden kluk dotýkat. ,,nesahej na mě!" drkla jsem do něj, ale on to nevzdal. ,,dost!" zařvala jsem, když ani po tom nepřestával. ,,Co je na tom? Prostě si jen sundáš a hrajeme dál." pošeptal mi do ucha a já cítila zápach z jeho úst, ze kterého se mi chtělo zvracet. Pivo. Ve mžiku jsem se otočila na holky a doufala, že se mě nějaká zastane, nebo snad i nějaký z kluků, ale to jsem si opravdu jen namlouvala. Nevěřila jsem vlastním očím. Všichni naprosto ignorovali to, že mě tady obtěžuje nějakej opilej kluk, kterého znám sotva hodinu. Všichni byli tak opilí a hormony si s nimi nejspíš pohrávaly, protože se tady teď všichni ucucávali, jako by si to tady měli každou chvíli rozdat. ,,půjdeme vedle?" zeptala se Alexis jednoho kluka a ten na nic nečekal a odcupital s ní pryž z téhle místnosti. Stejně tak, jako to udělaly všechny. ,,Scarlett!" zařvala jsem na ní, ale jako by mě neslyšela. ,,prosím, nech mě být!" skoro jsem brečela, když mě vší silou položil zády na zem. ,,Alexis, Choe!" stále jsem řvala, i když byly dávno pryč. ,,šššt" silně jsem zavřela oči a snažila se ho ze sebe dostat, ale byl tak silný, že jsem neměla šanci. ,,Když si to nesundáš ty, sundám to za tebe já!"
ČTEŠ
BOY NUMBER 94
FanfictieČasto přemýšlím o tom, jaké by to bylo, kdybychom se nikdy nepotkali. Vlastně na to myslím pořád. Byla jsem jen obyčejná holka bez ambicí, která se bála světa a osmnáct let žila v malém pokoji, kam se sotva vešla úzká postel, psací stůl a rozviklaná...