𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟗

5.9K 206 27
                                    

Dneska jsem si chtěla přispat. A jako naschvál mi teď ráno přijde esemeska. Zabručela jsem nad tím, jak jsem pitomá a nedala si mobil do šuplíku. Místo toho jsem si ho nechala pod polštářem a ještě se zapnutým zvukem.

 Místo toho jsem si ho nechala pod polštářem a ještě se zapnutým zvukem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nikdy mě nic neprobralo víc, jak dnešní zpráva od Scarlett. Nemohla jsem se nadechnout. ,,To nemůže být pravda. To nemůže být pravda" opakovala jsem si neustále dokola. Ještě včera mě Justin přesvědčoval o tom, že se nemám čeho bát a dnes už je to jinak. Věděla jsem, že to ten chlap udělá! Ani jsem si neuvědomila, že zase brečím.  ,,Můj život je v hajzlu!" Stoupla jsem si na nohy a chodila kolem sokola. ,,Uklidni se. Tvůj obličej je zamazanej.. přeci jen měl trochu soucit.." uklidňovala jsem se. Popadla jsem mobil s postele a podívala se na twitter. Všude už ta fotka kolovala. Byla zveřejněna před třemi hodinami. Zase ty nenávistné komentáře, zase mám z toho knedlík v krku. ,,to se mi snad jen zdá" klepal se mi hlas.

***

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

***

Nikdy jsem moc Ameliiny kecy nevnímala, ale dneska tomu bylo jinak. Zrovna procházíme kolem skříněk v rušné chodbě, kde do sebe studenti narážejí a neznají ani to debilní slůvko promiň. Ale naštěstí tohle nebyl náš případ. Holkám se každý uhýbal, protože je každý měl za bohyně a já si tak spokojeně vykračovala za nimi s pohodičkou, že do mě nikdo nedrká. Přeci je občas výhoda bavit se s barbie gangem. Také jsem po dlouhé době jela hromadnou dopravou a když jsem si myslela, že ráno už nemůže být horší, sedl si vedle mě kluk, který smrděl potem. Jak mě to kolo chybí. ,,Dokud nezjistíme kdo ta holka je, nehneme se od stolu!" Rozkázala Amelie, která šla uprostřed a zrovna jsme vešly do jídelny, kde mi do nosu vpálily smažené hranolky. ,,Je to beznadějný Amelie.. projela jsem snad všechny holky které Bieber sleduje a ani jedna z nich nemá tak hnusné krátké hnědé vlasy." Řekla naštvaně Alexis a pak se na mě všechny otočily. Srce mi bušilo jako o závod a já už teď litovala, že jsem si neudělala drdol. ,,nic ve zlým zlato." Poslala mi vzdušnou pusu a i když by mě to mělo naštvat, protože opravdu mluvila o mých vlasech, vlastně se mi ulevilo. Bála jsem se, že by mě začaly podezírat. Všechny jsme si vzaly tác a začaly si nabírat jídlo. Když jsem na tácy měla pár kousků ovoce a zeleniny, odebrala jsem se k našemu typickému místu u automatu. Neměla jsem na jídlo ani pomyšlení, naopak se mi chtělo zvracet z toho stresu, který jsem zase měla. Musela jsem přetrpět to, jak holky řeší Justina s tou neznámou. Každou chvíli jsem civěla na mobil jestli mi Justin neodepsal, ale už jsou to čtyři hodiny a stále nic. Bála jsem se, jestli jsem něco neprovedla. Scarlett mi byla v patách a posadila se vedle mě. ,,naštvala si se? Tvoje vlasy jsou hezký, ale ta kráva na té fotce je hezký nemá, chápeš?" musela jsem si pusu zacpat kouskem jablka abych nemusela odpovídat a nedala na sobě znát nervozitu. ,,prostě to musí být jedině fanynka, a nebo jeho známá? Ale to by bylo asi divný kdyby byl na stadionu sám se sestřenkou" rozesmála se a já se snažila nerudnout. ,,Scarlett?" Měla jsem na jazyku jednu otázku. ,,Ano?" odpověděla a začala se ládovat burritem. ,,c-co by si dělala, kdyby ses dozvěděla kdo ta holka je?" Chvíli si jídlo vychutnávala a jako by u toho přemýšlela, co řekne. ,,asi bych jí rozkopala hlavu, mrše" dělala jsem, že jí naprosto rozumím a ona byla ráda, že jí poslouchám. Pravdou ale bylo, že po její drsné odpovědi jsem se rozhodla, že už radši budu držet pusu, protože si to akorát sama zhoršuji. Bylo možná dobře, že jsem si tohle tajemství nechala opravdu pro sebe. Nikdo kromě mě samotné o tom nevěděl. Přicupitala k nám už i Alexis a Amelie s plnými tácy a jen co si dosedly, zase krafaly o Justinovi. ,,Dělá to aby se pomstil Molly." Kdo je ksakru na Molly? Opravdu je to jeho bývalka? Jak vypadá? ,,Je to možný. Vždyť jeho typ jsou dlouhovlasé blondýnky, tak co tahle bruneta?!" Au. Přeřvávaly se navzájem. ,,Kdo je Molly?" Skočila jsem jim do řeči. ,,Je to modelka. Nádherná modelka." Alexis se rozplývala, ale u mě to byl pravý opak. Dokázala jsem si představit, jak krásná holka to asi musí být. Tak proč se semnou ten kluk vůbec zaobíral? Co když to všechno bylo opravdu jen kvůli těm klíčům? ,,A hlavně Bieberova ex. Chodili spolu zhruba rok a půl zpátky." dodala Scarlett, ale já si přála, aby už mlčely. ,,no ale i po tom se scházeli." ,,no jasně. Já bych s ním taky šoustala i po rozchodu.. vždyť je to Bieber" Nejradši bych si na místě zacpala uši. Jak je sakra možné, že mě všechny ty slova tak bolí? ,,Hele třeba ta brunetka bude na dnešním zápase!" Po Alexis slovech jsem se na ní otočila. ,,Dneska je zápas?" Zeptala jsem se. ,,Jo. Chceš jít snad taky?" zavtipkovala. ,,ano." odpověděla jsem a všechny na mě zůstaly koukat s pusou dokořán. ,,co je?" ,,Shannon, jak moc velkou ránu sis do té hlavy dala? Protože já tě nepoznávám." Řekla Amelie, která se do mě naváží kvůli ráně na čele už od rána. Jen jsem pokroutila očima. ,,Opravdu chceš jít?" Zeptala se nadšeně Scarlett a měla jsem pocit, že mě každou chvíli štěstím opusinkuje. Nebyla jsem si jistá. Vlastně jsem věděla, že to není nejlepší nápad, ale potřebovala jsem ho vidět. Potřebovala jsem mu být na blízku i když mám pocit, jako by se na mě vykašlal. Proč mi ještě neodepsal? ,,Dneska je tvůj šťastnej den, protože tam Courtney nebude." nakrucovala se Alexis a tím se mi maličko ulevilo. Alespoň jedna pozitivní zpráva za dnešek.

BOY NUMBER 94Kde žijí příběhy. Začni objevovat