JUSTIN
Se smíchem otevřu dveře, které vedou přímo z zapocené šatny. Jsem na odchodu pryč z tohohle blázince. Je pátek, čtyři hodiny odpoledne a já si konečně můžu odpočinout od náročného tréninku. Po cestě k autu jsem si několikrát vzpomněl na Shannon a taky na to, že už má tetování. Je to moje frajerka. Moje? Zopakoval jsem si v hlavě. Můžu vůbec slovo moje používat? Nikdy jsem nad tím tolik nepřemýšlel jako poslední týden. Hlava mi z toho šla kolem, protože i přes to, jak dobře se s ní cítím, jsem jí to nikdy neřekl. Má to stejně tak jako já? Nelíbilo se mi, v jaké situaci se zas momentálně nacházím. Miloval jsem tu volnost kterou jsem měl, a neřešil ostatní. Ale teď začínám pociťovat, že pokud by mě Shann z jakéhokoliv důvodu opustila, dokázala by mě zničit. Tohle je přesně ta situace, do jaký jsem se za žádnou cenu nechtěl dostat.
Blesky z foťáků, který mi mířily přímo do obličeje, mě donutily hodit tyhle myšlenky stranou . Snažil jsem se to ignorovat a začal jsem si vytahovat klíčky od auta z kapsy od tepláků.
,,Justine, Justine! Můžeme se zeptat na jednu otázku?!" pobíhalo okolo mě několik starších cápků, věk tak okolo 40 let a na ten věk už by měli mít krapet rozum. Neodpovídal jsem, bylo mi dost jasné na co se asi tak chtějí zeptat. Jednoznačně na Shannon, ale to mají smůlu.
,,kdo je dívka z fotografií?!" přiběhl další a tuším že si mě i natáčel. Měl jsem sto chutí se na něj otočit, mobil mu vyrvat z ruky a omlátit mu ho o držku.
,,a co vaše bývalá přítelkyně? Nechybí vám?" promluvil další a já se na chvíli zarazil. Přímo jsem nesnášel, když mi někdo připomíná minulost. Ta už je dávno pryč.
,,být tebou, tak ten mobil dám do píči!" prudce jsem se na něj otočil, když už jsem byl pár metrů od mého auta. Cápek se začal jsem smát a hloupě pokroutil hlavou. ,,ptal jsem se na něco" řekl, jako by mluvil s nějakým děckem. Ale on asi kurva neví, kdo jsem. Neudržel jsem se. Mobil jsem mu vyrval z ruky a hodil ho na zem. Ani jsem se neohlédl, jestli je rozbitý. Bylo mi to upřímně fuk.
,,dejte mi laskavě pokoj" nezapomněl jsem si odplivnout vedle jeho mobilu, pro který se právě ohýbal. Nadával mi, ale bylo mi to fuk, protože jsem za sebou akorát zabouchl dveře, nastartoval a odjel pryč. Bude toho zas plnej internet.
Dnes se rodiče vrátili domů a já bych Shannon rád představil.
SHANNON
,,Bože můj!" vyjekla Alexis a my všechny se na ní podívaly. ,,c-co se děje Alexis?" zeptala se Amelie. Alexis měla otevřenou pusu dokořán. ,,Zprávy z news o Justovi!" skoro zařvala a mně bylo v tuhle chvíli nevolno. Kafe jsem položila na stoleček a čekala, co z ní vypadne. ,,no tak čti!" vypískla Scarlett. ,,Justin Bieber agresivně napadl paparazzi" po Alexis slovech jsem jí mobil vytrhla z ruky aniž bych si uvědomila, co dělám. Ale holkám to nepřišlo divný, že se najednou tolik zajímám a místo toho si všechny sesedly ke mně na malý gaučík, který díky bohu držel. ,,je tam i video. Pusť ho" Řekla Alexis a já spustila video, kde se Justin dohaduje s nějakým idiotem.
,,kdo je dívka z fotografií?!" promluvil chlap na videu a mně se zastavilo srdce. Justin ho ignoroval a pokračoval v cestě. Vypadal tak nádherně, i když měl mokré vlasy ještě ze sprchy.
,,a co vaše bývalá přítelkyně? Nechybí vám?" opět mě zabolelo u srdce. Justin vypadal pěkně naštvaně. Mrzelo mě, že nemá život o jakým tolik sní.
,,být tebou, tak ten mobil dám do píči!" Takhle rozzuřeného Justina jsem ještě neviděla. Vlastně jednou, kdy mě obtěžoval ten ožrala za restaurací, ale tohle bylo horší. A pak mu ten mobil vzal a hodil s ním o zem.
ČTEŠ
BOY NUMBER 94
FanficČasto přemýšlím o tom, jaké by to bylo, kdybychom se nikdy nepotkali. Vlastně na to myslím pořád. Byla jsem jen obyčejná holka bez ambicí, která se bála světa a osmnáct let žila v malém pokoji, kam se sotva vešla úzká postel, psací stůl a rozviklaná...