HOOK UP

731 15 0
                                    

Uzela sam auto i dovezla se do cluba. Doslovno ovaj club je najbolji u gradu. Svi žele ići ovdje, ali moraju platit $200 svaku večer za ulazak. Skupo.
Izašla sam iz auta i krenula ulaziti. Glasna muzika se odmah čula. Primjetila sam da moji nisu stigli, pa sam odlučila otići do šanka.

"Votku"-brzo ću

"Iizvoli"-rekao je konobar davajući mi čašu votke.

Primjetila sam da su neki došli pa sam otišla do njih.

"Wowww, Emma izgledaš top u toj haljini."-Sebastijan reče okretajući me.

"Hahaha hvala ti"-poljubila sam ga i čestitala rođendan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hahaha hvala ti"-poljubila sam ga i čestitala rođendan.

Počeo je party. Ja sam malo preeviše popila. Helena nije htjela plesati samnom pa sam otišla do konobara i pravit mu društvo.

"Hejjjj, hahahaha jakoo si smiješan"

"Nisam ništa ni rekao."- čudno me pogledao.

"Aaaa dajj druži se sa mnom. Ja sam tužnaa."

"Zašto ste tužni."

"Zato jer sam dužna hahahaahhahagagagagag"- pijano sam rekla.

"Pijani ste . Hoćete li da vam taxi pozovem."

"Ne ne ne taxi. Neću kući."

__

Konobar se olrenuo od Emme prevrtajući očima. Bila mu je dosadna.

"Baš nisi zabavann"- mrzovoljeno je rekla.

"Uu Damire kako možeš to učiniti jednoj dami."- mladić okrenut prema podiju i okrenut leđima šanku reče.

"Ma daj Jimin nemoj me još i ti."- ljuto je rekao.

Okrenuo se i Emma mu je vidjela lice.

Pogledao je u nju. I pogledao u konobara. Ali sada se okrenuo prema šanku.

"Daj 2 dupla viskija meni i dami"-pogledao ju je ispod oka a ona je stala.

Nije vjerovala da nešto tako poput njega postoji. Njegova ljepota ostavljala ju je bez daha.

"Hajde ne udrizam, popij samnom." -zlobno se smješkao

"Hah izvini malo sam se zagledala."

Uzela je čašu i ispila je.
Jimin ju se samo gledao i dalje se smješkao.
Prišao joj je a ona nije imala ništa protiv. Počeo je flertati s njom. Dodiri ruke o ruke, postajalo joj je sve topije i toplije.

"Vruće ti je."- slatkim glasom Jimin će.

Samo je klimnula laganom glavom.

___

SAMO JEDNA NOĆ.Where stories live. Discover now