THE TRUTH IS OUT

376 11 0
                                    

Na svaku njegov dodir ja sam pucala. Rukom je prešao do moga stomaka a cilj mu je bila noga. Odjednom me je opucalo rekla sam:

"Jimin, stani."

"Molim? "

"Šta ja radim? Ovo je pogrešno. Luka je kat ispod. Zašto sam ja ovo želim s tobom kada bi trebala ovo radit s Lukom?"

Gurnuo je na drugu stanu i izdahnuo.

"Uufff ženo draga."

Ustao je i oblačio hlaće pa opet rekao:

"Kada se odlučiš javi."

Ustala sam i ja i obukla se nabrzinu krenula sam prema vratima,a on me uhvatio za ruku i privukao sebi ka poljupcu.

Nakon poljupca imao je taj svoj osmijeh.

Istrcala sam iz njegovom stana ili sobe što prije.
Dole u klubu sam imala šta i zateći.
Moji prijatelji su pijani.
Osjetila sam nešto mekano na vrhu moga uha i konačno čula tihi slatki glas:

"Vidim dobra noć s Lukom."

Prošao je kraj mene i došao do šanka.

...

Prošlo je par dana od mog rodendana.
I danas je nova utakmica. Igraju Tigrovi sa Lukom protiv neke skole.
Sve je normalno krenulo i jako su dobro igrali.
Druga skole ih je vodila za 3:2. Jimin je bio jako ljut.
Luka je par puta fulio loptu. Tj kada je trebao dodati Jiminu . Jimina je to iznerviralo..

Na kraju su i izgubili. Došla sam do njim i odmah zatekla Jimina kako se dere na svoje suigrače.

"Jeste li vi ludii? Nikad do sada nisam izgubio i sad čim dođe Luka hop. Gotovi smo. Je li ovo tvoj bio plan Luka? Da nas uništiš?"

"Jimin ne budali. Trudio sam se. Boze moj poraz kao poraz. "

"Hm jel poraz kao poraz. Meni ovo nešto znači. Znaš li ti..."-prekinula sam ga

"Jimin nije Luka kriv što ste izgubili. Bili su bilji od vas i Boze moj."

"Ti šuti."-povisio je glas.

"Hej, ne mozes tako s njom ona je moja cura."- Luka je sav ljut povisio ton na još ljućeg Jimina.

"Hah, TVOOJA CURA. AKO JE TVOJA CURA ZAŠTO SE SPAVALA SA MNOM DVA PUTA? HA LUKA, ŠTA JE SAD?!"-ljutito je rekao.

Srce mi je stalo čim je izgovorio tu rečenicu.
Stajala sam samo i gledala u Luku i njegovu reakciju.
Prisao je do mene i sa ocima punih suza pitao:

"Je li to istina?"

Gledala sam njegove oći i samo su mi suzr krenule.

"Odgovori mi na jedni najobicnije pitanje Emma."

Klimnula sam glavom i zatvorila oči jer nisam mogla vidjeti ga slomljenog.
Kada sam otvorila oci bio je ispred mene i suze su mi isle niz oči. Odmakeo se od mene i odjednom je udario Jimina u facu.
Jimin mu je brzo vratio i Luka je pao na zemlju.

"Slusaj, ovo ti je zadnji put da si me napao. Izbacen si iz tima."

S tim Jimin je otisao a prvo me pogledao i otisao.

Nagovarala sam Luku da pričamo ali bezskorisno.
Uvijek me odbacivao od sebe.
A sta sam si i ja mislila. Kako bi ja reagriala da je to on meni uradio.

"Emaa, sto se desilo."-pitala me Helena.

Kroz suze sam joj odg:

"Rekao mu je, saznao je."

"Ajme, Emma jako mi je zao"-rekla je i povukla me u snazni zagrljaj.

Naredna 5 dana nisam izlazila iz kuce. Slomljena sam. Pokusava sam zvati Luku ali mi se nije javljajo.
Brine me.
Kazu da ga nema ni u skolu.
Ali danas sam ja krenula u skolu. Mama ne natjerala.

"Cao drustvo"- tiho sam rekla.

"Oo Emaa bravo uspjela si doc u skolu."- David je rekao provocirajuci me.

"Ajme skini se molim te."- odvratno san odg.

"Pf ,kakogod ja odo."

Zasto sam toliko glupa? Hm osim sto sam izgubila Luku pa sam izbugila sve njegove prijatelje tj i moje.
Ako mi samo Jimin izade pred oci ubit cu ga.

Nastava je polako prolazila. U glavi mi je bio Luka i to kako zelim da s njim pričam.

SAMO JEDNA NOĆ.Where stories live. Discover now