BIG FIGHT

434 15 0
                                    

"Znaći bionukleoza, poznata kao žlijezda. Reci Ema."- podigla sam ruku je je fakat ne mogu slušat.
Nju i njemo ć aaah.

"Do WC-a"-pitala sam.

"Uh, hajde."

Izašla sam sa sata. U wc naravno da nisam otišla. Luka ima slodoban sat pa sam otišla kod njega.

"Hejj."-rekao je iz daljine i zagrlio me.

Stajali smo tu neko vrijeme dok Helena nije došla trčeći do nas.

"Ljudii.... Davidd... jee.. uff David je u nevolji."-rekla je s uzdacima.

"Što mu se dogodilo."-brzo će Luka.

"David i ja smo šetali i prošao mu je jedan dečko. Onako dečko je visok i jak. David ga je zamolio da skoni autu a ovaj ga nije poslušao. David se razljutio i počeo ga udarat i evo sad taj lik ubija Davida. HAJTE POŽURITE."

Krenuli smo brzo za njoj. Odmah mi je bilo čudni. Helena i David šetali zajedno. Nešto se događa između njih dvoje. Ok Emma sad nije trenutak.
Brzo smo stigli do Davida koji je ležao na podu i lik koji ga je udarao na njemu.
Luka ih je brzo zaustavio i derući se rekao:

"KOJI JE VRAG DOGAĐA OVDJE? DAVIDE ZAŠTO SI GA NAPAO?"

"Luka pusti me. On je prijatelj one budale s kojim je moja bivša spavala."

"Pa nije ti on kriv za to."-rekla sam s rukama na prsima.

"Emma daj molim te. Znam ih obojicu"- David je rekao ljutio gledajući u tog momka.

Momak je prišao do Davida, pogledao u Luku pa u mene i kroz osmijeh rekao:

"Poslušaj prijateljicu malo."-i pokazao prema meni.

"-i pokazao prema meni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ja sam idem. Vidimo se Emma."- pogledao je u mene i namignuo.

Kako on mene zna?
Isto me to pitao i Luka.

"Nemam pojma tko je lik."

"On je Bruno. Ti ga sigurno znaš. Ide u Bullawar školu."

I tad sam se sjetila. Bruno Jandrić. Išao je samnom u osnovnu i imala sam huge crush na njega. Ajmee onaj blamm. Uu Emma. Kako me se sjetio?

Poslije ove preglupe epizode otišli smo kod Petra kući. Njegovi nisu doma pa smo otišli na netfllix and chill. Hahha.

"Emma, sutra mi je prvi trenig, hoćeš ići samnom."-Luka me upitao.

Aaa, Jimin. Tamam sam ga zaboravila. Ali nisam mogla reći ne Luki. Mislim tko može reći njemu ne.

 Mislim tko može reći njemu ne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SAMO JEDNA NOĆ.Where stories live. Discover now