HERE IT COME

396 11 0
                                    

Nikako Luku nisam vidjela. Jako mi fali i užasno sam glupa. Jimin naravno nije niti jednim nazvao. Briga ga. I mene bi na njegovom mjestu.
Luka me jako brine.
Tako da sam odlučila otići do njegove kuće. Iskreno bojim se reakcije ali moram ga vidjeti. Moram se uvijeriti da je dobro.
Došla sam do njegove kuće nekako skupila hrabrosti i pozvonila.

"Oo.. Emaa otkud ti."-pitala me Lukina sestra.

Nije mi baslš neki fan. Točnije mrzimo se. Jos točnije ona mene mrzi.

"Ej Petra ovaj jeli Luka možda unutra. Trebam ga."

Pogledala me ispod oko i onu žvaku žvakala kao da je kamen. Zatvori usta ženo. Ok Emaa tu si radi Luke. Operacija Luka idemo.

"Unutra je u sobu. Uđi."-rekla je mrzovoljno.

Krenula sam do njegove sobe i srce me je zaboljelo. Vrata su mu bila otvorena pa sam ga vidjela kako leži na kreveti i gleda u plafon. Vidi sr po njemu da nije sretan. Kako sam glupa. Ovakvog dečka prevariti. Oprosti Luka molim te.

Suze su mi krenule niz obraz ali sam ih obrisala. Moram s njim pričati. Bar na 2 sekunde.

Skupila sam snage i lagano pokucala.

Čim je čuo kucanje brzo je ustao ali je i skočio kad je mene ugledao.

"Šta ti radiś ovdje.?"lagano me pitao ne gledajući me u oči.

"Došla sam da vidim kako si. Mislim da moramo razgovarati. Trebaš znati cijeli priču. Ne želim da se opravdam jer nemam smisla za to. Samo želim da znaš neke stvari."

"Oke, izjasni se"-rekao je i pokazao na stolici što je značio da sjednem.

Sjela sam i počela

"Nemaš pojma koliko mi je žao zbog ovoga sto sam uradila."- počele su mi suze ici ali sam nastavila-"sjećaš se onog petka kada nisi mogao ici sa nama u klub. Imao si utakmicu. E tad se desilo. Dosla sam u klub i napila se. Nemam pojma kako me alkohol brzo uhvatio. Nitko se od našeg društva nije htio družiti samnim jer sam bila toliko pijana pa sam odlučila otići kod konobara. I ondje je stajao i on. Prišao mi je a ja sam pala ja jeftinom playboya. To je to što se ja sjećam samo znam da sam sljedeću jutro u njegovom stanu gola a on pored mene okrenut mi ledima i kako spava s mačkom."

Stala sam i pogledala ga u oći. Plakao je.

"Znaš Emma. Ti si jedina cura kojoj sam htio dati sve. I sad kad vidim da si mi to uradila shvatam da nisi htjela i sve to. Al treba mi vremena da ti oprostim. Vjerujem ti i još uvijek te volim ali te molim da mi daš malo vremena. "

"Znači ooprastit češ mi."-tiho sam rekla.

"Daa, jednistavo ne mogu bez tebe. Trebaš mi."

Od sreća sam skočila i zagrlila ga.

"Oo, izvini. Dat cu koliko god treba vremena."

"Samo da znaš, ovo vrijeme dok ti ne opristim nismo zajedno, znači ne možeš me zvati niti pisati, sve dok ti ja ne javim da je sve gotovo. Može?"

Na njegov prijedlog samio sam klimnula.

Nasmio se te me ispratio do vrata.

Odmah sam nazvala Helenu i rekla joj sve.

Tako da smo se našle na kavi. Sjele smo za śank i sve sam joj ispričala.
Nakon par sati našeg razgovra i smijanja osjećala sam se puno bolje.

"Ajme konačno mi se sve sredilo. Polako. Ali hvala ti Bože."

"Aa bebi pa ja sam igru tek počeo." - začuo se neki snažan al nježan glas iza mene.

Kada sam sw okrenula stajao je tamo s njegovim osjmijehom koji je btw jakoo sladak. Zašto ja to govorim? Nije sladak.

"Šta hočeš sad Jimin?" Ljutio sam mu odgovorila

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Šta hočeš sad Jimin?" Ljutio sam mu odgovorila.

"Još samo jednu noć."- namignuo je.

"Odmakni se od mene."- opet sam ljutito rekla.

Napravilo se tužnu ali slatku facu i rekao, dok je išla pjesma:"A to mi slama, a to mi srce slama. "- i otišao.

Šta sad hoće? Rekao je, nema tu više igre.

"Ludim, ubit ću ga moram, ako pokuša nešto opet upropastit Luki i meni ubit ću ga."

Ludila sam, a Helena me smiravala.

"Emma, daj molim te smiri se. Dobio se šta je htio. Pusti ga. Ne može sad ništa."-rekla je.

Popile smo piće i krenule kući.

"Onda se vidimk večeras u Debacku?"-na rastanku me pita Helena.

"Da, da vidimi se tamo."

Polako sam se šetkala do kuće i razmišljala o svemu. Luka mi znači puno a onaj koji ughh zašto sam ga se uopće i sjetila.

-Jimin-

Bio sam kod Hobija i pričali smo tako o stvarima dok mu nešto nije palo na pamet:

"E da pa šta bi s onom kako se zove Ela, Emilija?"

"Kao prvo gospodja se zove EMA, kao druga šta bi bilo?"

"Oke Jimine chill, pa šta ja znam kako je to zavrišilo i zašto ne toliko mrziš."

"Zašto, zato jer zbog te kučke smo izgubili utakmicu koja je btw bila jedna od važnijih ako se sječaš, a i ne mrzim je toliki. Čisto je volim onako zafrkavati. I sam znaš da volim igru."- kroz osmijeh sam rekao a Hobi se samo nasmio.

"Hahhah e budalo, idemo večeras u klub."

"Oo da da večeras moram si zabavu naći."-smijao sam se.

-emma

Spremila sam se za party. Večeras u Debacku djevojke imaju besplatna pića. Baš je pitam zašto je to Jimin uradio? Lakše će si naći neku kućkicu.
Pozvala sam uber i došla do kluba. Već je sve bilo krcato. Nekako sam uspjela ući i naći dobro mjesto. Odmah nakon par minuta došla je i cijela ekica ,ali koliko vidim bez Luke. Malo sam se razočarala al David mi je rekao :

"De nemoj još i ti počet tugovat."-nasmijala sam mu se što mu je i bio plan.

Polako je part počinjao. Pjesme su bile bolje neko ikad.
Na sve strane su bile prskalice pa konfete. Cijeli klub je bio na nogana i skakao.

Muzika se odjedom pritiša a do ograde je došao jedan jedini Jimin. Prevratala sam očima a on je gore stajao sva mokar i nevjerovatno zgodan. Proklet bio.

 Proklet bio

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SAMO JEDNA NOĆ.Where stories live. Discover now