Kako je izašao do ograde svi su buljili u njegovu figuru i navijali:
"Kralju, kralju, kralju."
On se na to nasmio i Bože kako osmijeh ima. Emaa. Dodji sebi.
Damir je uzeo pažnju tako što je na mikrafon rekao:
"Ljuuudiiii, uuuuu, hahahha, danas je mom dobrom prijatelju, mog najboljem gazdi, najvećoj ikon u gradu, najpozatijem vlasniku kluba najpoželjnijem momaku u gradu.... RODJENADANNNNN. uuuuuuu ideeeemooo."-počelo je sve bljeskaati po klubu.
Danas je playboyu rodjendan.
Nakon tolike buke gospodin je uzeo pažnju na sebe.
"Hahah hvala Damire puno. Hvala svima koji su tu večeras. U moje ime večeras piju dame."-namignuo je a cure su doslovno popadale"LETS MAKE SOME NOISEE"- rekao je u dubokom oštrom glasu koji mu jakkoo dobro stoji.
Pogledala sam u Helenu koja je imala nevjerovatno velike oči uprete baš prema Jiminu.
Zar i ti Helena, zar i ti.
Šta ljudi vide u njemu? Ne razumijem. Bahati bogati mamin sinčić koji dobije sve sta hoće. Ma dosta mi ga je više.
Ustala sam i počela ići prema stepenicama. E sad češ vidjeti.
Popela sam se do njega istrgnula mu mikrafon iz ruke, na što me je on a i ostala ekipa u klubu čudno pogledala.
"Dobro ljudi dali sve vi normalni. Ha? Slavite rodjendan ovom pokvarenom moronu kojemu je cilj sve pokvariti.
Ovom idiotu koji svaku noć iskorištava nas cure, pa onda dodje i pokvari ti sve sto voliš. Slavite s tolikom budalom da bih ga ja udavila sad ga mogu. Koliko ovdje ima samo cura koje pate za njih. Djevojke dodjite sebi, ovom idiotu ništa nije sveto. "-rekla sam sa suzama u očima i pogledala u Jimina koji je bio jako bijesan.Pogledala sam dolje na pidij, a pola ljudi je već bilo na putu na izlazu. Uspjela sam dokazala sam kakav je on.
Pogledala sam njega još jednom koji je još ljućiji bio nego maloprije.
Pogledao je nekog lika i pokazao na mene.
Ok. Već sam se prepala. Neki momak onako jak me uhvatio i odveo od Jimina i spustio me dolje kod moje ekipe. Zar je to to. Neće ništa ni reći?
Nakon par minuta silazi i on.Dolazi do nas još uvijek ljut. Prilazi meni i gura me do zida. Uhvatio me za vrat tako da nisam mogla disati. Pokušavala sam mu skloniti ruku ali nisam uspjela. Prijatelji su me pokušavali spasiti ali nikom nije uspjelo.
"Vidiš li ti koliko si jadna zapravo. Ha?"-progovorio je.
Šutila sam od straha.
"ŠTA SAD ŠUTIŠ? ODGOVORI MI!"-prodereo se toliko jako da i ono malo ljudi što je ostalo u klubu izašlo.
Skinuo je ruku s mog vrata i konačno mi dopustio disati. Helena mi je htjela prići ali ju je zaustavio.
"Ne prilazi joj. Nek pati kučka "-toliko se mržnje čulo u njegovom glasu da sam samo krenula plakati a on je nastavio:
"Ako se itko od vas samo proba prići pomoći joj, gadno će zavrišiti."
"A prijatelju nemoj tako ipak je to dama"-začuo se muški glas.
-Jimin-
Okrenuo sam se i vidio Brunu moj drugog najboljeg prijatelja.
"Bruno daj odmakni se nije tvoja stvar da se petljaš"-rekao sam skroz živčan.
"Čeekaj čekaj, Brnuo se s tobom druži jeĺ?"-neki me Emmin prijatelj pitao.
"Jedan ood najboljih."-Bruno će.
"Aa, kako nisam mogao to shvatit. Ti si taj."-David će.
"Aa koji?"-prevrnuo sam očima.
"Ti to kopile koje je spavalo sa mojom sada bivšom curom."-jedva je izgovorio.
"Dobro bravo nešto si novo naučio sad me se kani."- točno imam važnijeg posla nego se ja njim sad baviti.
Prišao sam Emmi koja je sjedila na podu naslonjena na zid, još uvijek plačući.
Spustio sam se do nje i pogledao je.
"Zapamti ovaj dan dobro. Ovo je zadnji dan kada si bila sretna slobodna. Od danas pa do kraja svog života imat češ pakao. Za to ću se ja osobno pobrinuti. Jel ti to jasno?"-smireno bez emocije sam to rekao.
-Emma-
Plakala sam još više nakon njegovih riječi. Uništit će me. Hah već je. Koliko ga istina samo boli. Odvratan je.
Otišao je od mene ne okrećujući se. Koje jadno bezosjećajno govno.
Ustala sam i popravila se , u tom trenutku prišla mi je Helena i rekla"Jesi li dobro? Koji idiot? Šta tebi bi pa da si išla gore. Emms daj plašiš me reci nešto."
"Dobro sam. Sve je dobro."
Pokupila sam svoje stvari i samo izašla. Duša me toliko boli, bojim se šta će sad uraditi. Ugorzit će mi život. Koji mi je vrag govorio da se uopće petljam sa njim.
Došla sam napokon kući. Stvari bacila na pod i otišla se istuširati.
-Jimin-
Stigao sam kući kod roditelja sav živčan i ljut. Koja je to kučka meni da pokvari party, unistila mi je i rodjendan i reputaciju isprljala ime.
"Oo sine vratio si se. Kako je bilo?"-pogledao sam se i otišao u sobu.
Glava me užasno boli od svega ovoga. Od danas njezin život je pakao, pakao.
Nakon toga sam zaspao
YOU ARE READING
SAMO JEDNA NOĆ.
RomanceZar samo jedna noć može kompletno da promjeti sve što si imala? Zar jedna noć može da toliko znači? Koliko li je samo ta noć donijela toga? Čak i ako niste BTS fan mislim da će vam se priča svidjeti.